למיטב הבנתי, גם במרכזיות ממוחשבות ניתן לעשות מספר טלפון קבוע ממנו יוצאים כל השיחות
מה שיקל על אנשים לזהות את השיחה ולענות לה ולא יחשבו שזה סתם איזה צינתוק מטריד
כמו כן ניתן לתת אפשרות למענה כאשר חוזרים למספר, כך שגם מי שבדיוק לא יכל לענות לטלפון כשהתקשרו אליו יוכל לחזור למספר ולקבל מענה.
אני רוצה שיובן אני לא כתוב כדי לקטנר
ואני מאוד מעריך את המאמצים שתאם עושים שכולם יקבלו את הכרטיסים (ללא השוואה לפתחון לב)
אלא כדי לחשוב איך אפשר שיותר אנשים יקבלו את הכרטיסים
(אני אישית אפסיד מזה מכיוון שכמה שפחות אנשים יקבלו הסיכוי לפעימה רביעית עולה)
@אשל ירושלים
אשמח לקבל את תגובתך