א
טיפה כתבנו לשלוח מייל אלינו לתקן פרטי התקשרות, את כל התיקונים יש לעשות מול העיריה, אנחנו אמורים לקבל מהעיריה רשימה עם פרטים מלאים, ועם כתובת וטלפון
לא הבנתי מה ענית לי
1. אמרת לשלוח מייל לאשל ירושלים עם פרטי התקשרות מעודכנים, עשיתי את זה לפני 3 ימים ועדיין לא קבלתי מענה
היום אחרי 3 ימים התקשרתי למוקד, פעם אחת חיכיתי 27 דק' ואז זה התנתק לי, לא התעצלתי חייגתי שוב ואחרי 36 דק' ענתה לי פקידה, ואכן על שמי היה רשום מס' טלפון אחר, ועדכנו את המספר שלי בשעה טובה ומוצלחת, ועכשיו בערב אני מקבל טלפון שהשליח ביצע את המסירה, לא ידוע לי על איזה מסירה הוא מדבר האם של אלו שמס' טלפון שלי היה רשום על שמם או המסירה שלי, וכך גם אני לא יודע מה קורה עם הכרטיס שלי.
2. היכן אני יכול כרגע לברר מה איתי, ומתי אקבל את שלי, מסתבר שכבר נשלח ויכול להיות שכרב הוחזר או נמסר למישהו אחר, איך אני מברר את זה?