"המכון הכי מיקצועי לטיפול ריגשי" איך תחנכו ותמכרו ללא שכנועים [זה סוג של בלוג 2]

לבן

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י לללי;2133405:
כתיבה מקסימה!

הרשי לי כמה מילים על התובנה שהעלית.
אנשים לא אוהבים שדוחפים להם. נכון. אבל אנשים לא זזים אם לא תדחפי אותם.
מחר, מחר אני מתחילה דיאטה! מוכר לך?
אין לך מושג כמה תכננתי לאפות לך עוגה. מתנצלת שלא הספקתי/שכחתי/לא היו לי חומרים. למה לא הזזת את עצמך למכולת?!

ולתחום הפרסומי:
מודעות תדמית יכולות להיות עדינות, רכות וענוגות. אבל הן תישארנה נעימות למראה ולא תקמנה אף אחד מכורסת הנוחות.
אם את צריכה למכור - תרימי את האנשים. תתקעי להם קצת קיסמים בכסא!

עוד משהו קטן, ברשותך.
ככל שהקושי למכור הוא גדול יותר, סימני הקריאה (בהשאלה, כמובן) יועילו יותר.
כוונתי היא להבדל שבין עסקים, למוסדות ארגונים ועמותות.
בעוד העסק מוכר מוצר, ותמיד יהיה מי שירצה לקנות אותו, הרי שעמותה מוכרת מצווה. תרומה.
אין תמורה חומרית לכסף ששולם.
ושם, מי שלא דוחף, לא נמצא.

סיימתי לנאום.

חולקת עלייך:)
באופן אישי מודעות רכות וענוגות (איידי פרייזלר) עושות לי את זה לגמרי.
שונאת את המודעות של העמותות-קרנות-וכו'. וצורת השכנוע שלהם לגמרי לא גורמת לי לתרום.
בעלון הפרסומת האחרון של לב לאחים, למשל. התמונה הענקית של הרב אורי זוהר עם הילד החילוני היפנטה אותי לחמש דקות והמלל היה פשוט מיותר בעיניי.
 

לבן

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י poto12;2133413:
כתיבה מקסימה!

אני לא סופרת
אבל מרוב דימויים כבר התבלבלתי והייתי צריכה לקרא שוב בשביל להבין
היה נדמה לי שכל דימוי הוא בעצם העיקר ואז קפצת לדימוי אחר...
יש לך כתיבה טוב אבל צטיפה לדלל בדימויים או לפחות בפרוט עליהם ולתת את המסר בצורה פחות פתלתלה
ייתכן שאני נשמעת לגמרי דבילית אבל זה אחד הסיבות שספריו של דוד זריצקי לקח לי ממש הרבה זמן לקרא ובעיקר להבין
כי תו"כ סיפור האבן בכתה השיבולים דיברו העלים לחשו ועד שהמשכתי לביצה המייללת שכחתי מאיפה זה התחיל

דוד זריצקי זה הסופר היחיד שאני מסוגלת לקרוא עשר פעמים ברצף.
מקבלת את דברייך.
המסרים שלי תמיד קצת פתלתלים שכאלה ולא ישירים בכפית של כסף. חסרון או יתרון?
תחליטו אתם ואשמח לחוות דעתכם.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
נכתב ע"י לבן;2133423:
חולקת עלייך:)
באופן אישי מודעות רכות וענוגות (איידי פרייזלר) עושות לי את זה לגמרי.
שונאת את המודעות של העמותות-קרנות-וכו'. וצורת השכנוע שלהם לגמרי לא גורמת לי לתרום.
בעלון הפרסומת האחרון של לב לאחים, למשל. התמונה הענקית של הרב אורי זוהר עם הילד החילוני היפנטה אותי לחמש דקות והמלל היה פשוט מיותר בעיניי.

זכותך :)
אגב, המילה האחרונה נתונה לתוצאות. לא למה שאנשים אוהבים או לא...
 

Ok - מירי טריטל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
לבן, את בחורה מוכשרת! וכותבת כל כך טוב! (זה בסדר סימני הקריאה פה?..)
דווקא אני מאוד התחברתי לכתיבה וגם לשלל הדימויים. זה גורם לי לחזור ולקרוא את הפוסט עוד כמה פעמים כדי לגלות שלא פספסתי משהו.. בעיני כתיבה כזו הרבה יותר מעניינת ומושכת.
תמשיכי להעלות חומרים!
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י לבן;2133426:
דוד זריצקי זה הסופר היחיד שאני מסוגלת לקרוא עשר פעמים ברצף.
מקבלת את דברייך.
המסרים שלי תמיד קצת פתלתלים שכאלה ולא ישירים בכפית של כסף. חסרון או יתרון?
תחליטו אתם ואשמח לחוות דעתכם.

אני יודעת שלהדמות לרב זריצקי זה יתרון גדול
לי כנראה יש בעיית קש"ר:p
ואני שונאת מסר בכפית רוצה להבין לבד אבל בלי הרבה הסחות דעת
למשל בפוסט הקודם חשבתי ברגע הראשון שאת רוצה לדבר על ספרא והתבלבלתי וחזרתי לקרא לאט לאט לאט (אני קוראת נורא מהר ) לכן זה פשוט לא מותאם לי לקצב
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נכתב ע"י לבן;2133423:
בעלון הפרסומת האחרון של לב לאחים, למשל. התמונה הענקית של הרב אורי זוהר עם הילד החילוני היפנטה אותי לחמש דקות והמלל היה פשוט מיותר בעיניי.

כי כנראה את מכירה מקרוב.
מי שמכיר, מתחבר.

כדי שתתרמי, צריך לגעת בלב, והכרות מקרוב גורמת לכך הרבה יותר.

יש כאלו שתמונה כזו לא תעכב אותם אף לא לרגע.
לעומת זאת אם יכתבו להם: הילד הזה מבקש ממך, וישימו תמונה של ילד משאטרסטוק, זה יעשה להם את העבודה טוב יותר..
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
קודם כל ממש אהבתי את הכתיבה (ואני לא מתחברת לכל דבר, כאן בהחלט התחברתי), אבל לא בכל תחום בחיים זה ככה לדעתי.
לגבי שרה ורויטל, מאוד דיבר אלי ועל זה קבלי ממני את הצלצול :) וגם על הכתיבה האיכותית.

לגבי הפרסום, תלוי איזה תחום, כמה זמן העסק בשטח, מי קהל היעד ועוד המון. אני נוטה להסכים עם לללללי, רוב העסקים בהתחלה צריכים לעשות באזזזזז, ואני אומרת את זה גם כצרכנית וגם כבעלת עסק.
כשיש לך כבר מוניטין וכמעט לכל אחד השם שלך מוכר ואומר משהו חיובי שהוא שמע/ראה וכו' אז בהחלט אפשר להתענג על המודעות האסתטיות והמקסימות ולקצור מהן פירות, אבל רוב העסקים הם לא בקטגוריה הזו...כניסה לשוק(שיכולה להמשך כמה שנים טובות) זה באמצעות באזזז.
אגב יש קהל יעד מסוג מסויים (כמוני) שמודעות אסתטיות שלא אומרות ומסבירות לי בפרוש מה אני מקבלת לא ימכרו לי...אני מקסימום אסתכל ואגיד "הנה תמונה נחמדה של חולצה, מעניין מי צילמה" והמילה "מיבצע";) דווקא תגרום לי לשקול לקום מהכסא ולרכוש
 

brod

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
כתיבה מעולה
והפעם - גם קצר יותר, וקולע
בלי מידי הרבה תאורים על ספרא השמן...

עלי והצליחי
 

לבן

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י מרציפן;2133618:
:D:Dחברה, תירגעו, ספרא לא כל כך שמן:D:D.

חה.

זה בדיוק מה שחשבתי כשראיתי אותו אתמול.

הם רק הדפיסו אותו בגדול מדי אז זה הרושם שהוא עושה.
 

yochi000

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י לבן;2133423:
חולקת עלייך:)
באופן אישי מודעות רכות וענוגות (איידי פרייזלר) עושות לי את זה לגמרי.
שונאת את המודעות של העמותות-קרנות-וכו'. וצורת השכנוע שלהם לגמרי לא גורמת לי לתרום.
בעלון הפרסומת האחרון של לב לאחים, למשל. התמונה הענקית של הרב אורי זוהר עם הילד החילוני היפנטה אותי לחמש דקות והמלל היה פשוט מיותר בעיניי.

ביררת פעם אם הן גם מוכרות?
מודעות תדמית יפות ונקיות - ללא הצעת מכר, לא מוכרות בטווח המיידי.
זו השקעה לטווח הארוך, הן מה שהן - מודעות תדמית. מעלות את התדמית של החברה
כשצריך למכור ומיד, ברור שמודעת הארד-סייל תעשה את העבודה הרבה יותר טוב.

כל דבר לגופו של ענין ומהי מטרת הפרסום
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
קראתי ברתק. את כותבת מדהים!

לעניין המסר: יש אנשים שמבקשים שיזיזו אותם. טוב, לא עליהם אני מדברת. אבל לפעמים בתור אשת מקצוע (פרסומאית הכי הולך פה, נכון?) מה אכפת לי לתקוע קיסם בספה? שידקרו, שיקפצו ויזוזו! לי זה עושה את העבודה ובמילא הם לא יודעים למי לחזור... אני אנונימית לגביהם, לא?
 

שירי12

משתמש סופר מקצוען
הכתיבה - יופי של כתיבה.
אבל אני לא כל כך הבנתי את האנלוגיה.
המסר של הדוגמא הראשונה - אל תנסה לישר אנשים? אל תנסי לחנך אמהות כי ממילא הן לא תקשבנה?
המסר של הדוגמא השניה - אל תכתוב מיבצע (עם יו"ד :/) עם סימני קריאה כי זה לא אינטליגנטי? כי זה מעצבן? או אל תנסי לשכנע את הלקוחות כי גם הם לא יקשיבו?
 

לבן

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י שירי12;2133782:
הכתיבה - יופי של כתיבה.
אבל אני לא כל כך הבנתי את האנלוגיה.
המסר של הדוגמא הראשונה - אל תנסה לישר אנשים? אל תנסי לחנך אמהות כי ממילא הן לא תקשבנה?
המסר של הדוגמא השניה - אל תכתוב מיבצע (עם יו"ד :/) עם סימני קריאה כי זה לא אינטליגנטי? כי זה מעצבן? או אל תנסי לשכנע את הלקוחות כי גם הם לא יקשיבו?

אני לא מאמינה שזה קורה לי.
המסר שלי היה לא לדחוף ולא לשכנע אלא להיות פנויים ורגועים ולמכור ולחנך בלי להתנפל ולחנוק. וגם כמובן האנלוגיה המשנית ששתי הדמויות המרכזיות כאן בעצם לא קולטות שהן שוב ושוב חוזרות על אותה טעות ולא עוצרות רגע לבדוק למה זה לא מצליח להן.
וכתבתי את זה בכותרת ועוד בגוף כמה פעמים
וזה היה נראה לי מאד ברור ומובן
ולמרות זאת מקבלת תגובות של כאלו שלא היה מספיק ברור להן.

מישהי מוכנה להעמיד אותי על הטעות?
 

יוודית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י לבן;2133798:
אני לא מאמינה שזה קורה לי.
המסר שלי היה לא לדחוף ולא לשכנע אלא להיות פנויים ורגועים ולמכור ולחנך בלי להתנפל ולחנוק. וגם כמובן האנלוגיה המשנית ששתי הדמויות המרכזיות כאן בעצם לא קולטות שהן שוב ושוב חוזרות על אותה טעות ולא עוצרות רגע לבדוק למה זה לא מצליח להן.
וכתבתי את זה בכותרת ועוד בגוף כמה פעמים
וזה היה נראה לי מאד ברור ומובן
ולמרות זאת מקבלת תגובות של כאלו שלא היה מספיק ברור להן.

מישהי מוכנה להעמיד אותי על הטעות?

לי הכל היה ברור לחלוטין.
ונהניתי לחלוטין!!;)
 

תמר21

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לבן, זה יפה :)
לי המסר הי'ה ממש ברור (עוד מהדוגמא הראשונה... ) ואת כתבת יפה וקליל, אהבתי שהטקסט עמוס בהמחשות, אך הכל מוביל לאותו מקום.
שמעתי פעם מסופרת גדולה (ומוערכת מאד :) ) שהקוראים אוהבים לקחת את המילה הכתובה הישר לסגנון החשיבה שלהם (מה שאני אישית לא אוהבת - אי אפשר להתעשר אם לא אנסה להבין יותר טוב למה הסופרת התכוונה פה). אל תילחצי, רק תציעי להן לקרוא שוב את הטקסט בעיון רב יותר.
זה כבר יבוא לבד... :)
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י לבן;2133798:
אני לא מאמינה שזה קורה לי.

למה לא להאמין? כתבת משהו, תני לאנשים את המקום להבין את מה שהם הבינו ולהסכים/להסכים חלקית /לחלוק בכל מכל כל....

סה"כ העברת כאן מסר יפה באמצעות שני מצבים, שלגבי אחד מהם המסר אולי נכון לגבי השני אולי לא נכון, אפשר להתחבר, אפשר להתחבר חלקית ואפשר להביע דעה אחרת על המסר שמאחורי הדברים.

הדיון הגיע לנושא המסר שהעברת לגבי פרסום, והיו שחשבו אחרת זה הכל. הדברים מובנים, וכמו שאמרתי כתובים יפה. אני לוקחת מכל דבר שאני קוראת את מה שרלוונטי לגבי.
 

לבן

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י השקעה;2134086:
למה לא להאמין? כתבת משהו, תני לאנשים את המקום להבין את מה שהם הבינו ולהסכים/להסכים חלקית /לחלוק בכל מכל כל....

סה"כ העברת כאן מסר יפה באמצעות שני מצבים, שלגבי אחד מהם המסר אולי נכון לגבי השני אולי לא נכון, אפשר להתחבר, אפשר להתחבר חלקית ואפשר להביע דעה אחרת על המסר שמאחורי הדברים.

הדיון הגיע לנושא המסר שהעברת לגבי פרסום, והיו שחשבו אחרת זה הכל. הדברים מובנים, וכמו שאמרתי כתובים יפה. אני לוקחת מכל דבר שאני קוראת את מה שרלוונטי לגבי.

אסביר את עצמי.
אני תמיד מנסה להיות מאד ברורה וממוקדת.
כשאני כותבת לעצמי אין לי בעיה שלא יבינו, אבל כשאני מוציאה טקסט לאחרים חשוב לי להיות מאד מאד ברורה ובהירה בכוונות שלי
וכאן קיבלתי יותר מתגובה אחת של מישהי שבכלל לא קלטה את הכוונה של הדברים.
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י לבן;2134931:
אסביר את עצמי.
אני תמיד מנסה להיות מאד ברורה וממוקדת.
כשאני כותבת לעצמי אין לי בעיה שלא יבינו, אבל כשאני מוציאה טקסט לאחרים חשוב לי להיות מאד מאד ברורה ובהירה בכוונות שלי
וכאן קיבלתי יותר מתגובה אחת של מישהי שבכלל לא קלטה את הכוונה של הדברים.

ההקבלה לא הייתה מספיק ברורה בכלל לא היה ברור שכתבת על אותה אישה מזווית שונה
את זה הבנתי מהתגובות
וברצינות שאני תולעת ספרים קוראת המוון (היום כבר לא מחוסר זמן) ופה ממש הייתה בעיה להבין ובטח ברגע הראשון
הבלוג הקודם היה יותר ברור ומופשט מבחינת מסר
אם כי עדיין עמוס תיאורים כמו שאמרנו למי שאוהב:D
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה