נכתב ע"י לללי;2133405:כתיבה מקסימה!
הרשי לי כמה מילים על התובנה שהעלית.
אנשים לא אוהבים שדוחפים להם. נכון. אבל אנשים לא זזים אם לא תדחפי אותם.
מחר, מחר אני מתחילה דיאטה! מוכר לך?
אין לך מושג כמה תכננתי לאפות לך עוגה. מתנצלת שלא הספקתי/שכחתי/לא היו לי חומרים. למה לא הזזת את עצמך למכולת?!
ולתחום הפרסומי:
מודעות תדמית יכולות להיות עדינות, רכות וענוגות. אבל הן תישארנה נעימות למראה ולא תקמנה אף אחד מכורסת הנוחות.
אם את צריכה למכור - תרימי את האנשים. תתקעי להם קצת קיסמים בכסא!
עוד משהו קטן, ברשותך.
ככל שהקושי למכור הוא גדול יותר, סימני הקריאה (בהשאלה, כמובן) יועילו יותר.
כוונתי היא להבדל שבין עסקים, למוסדות ארגונים ועמותות.
בעוד העסק מוכר מוצר, ותמיד יהיה מי שירצה לקנות אותו, הרי שעמותה מוכרת מצווה. תרומה.
אין תמורה חומרית לכסף ששולם.
ושם, מי שלא דוחף, לא נמצא.
סיימתי לנאום.
חולקת עלייך
באופן אישי מודעות רכות וענוגות (איידי פרייזלר) עושות לי את זה לגמרי.
שונאת את המודעות של העמותות-קרנות-וכו'. וצורת השכנוע שלהם לגמרי לא גורמת לי לתרום.
בעלון הפרסומת האחרון של לב לאחים, למשל. התמונה הענקית של הרב אורי זוהר עם הילד החילוני היפנטה אותי לחמש דקות והמלל היה פשוט מיותר בעיניי.