בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

יו"ר דירקטוריון אנג'ל הפגין מול מרן רה"י. האם תפסיקו בגלל זה לרכוש ממוצרי החברה?

  • לא קונה אנג'ל עד להתנצלות!

  • לא משתתף בחרם הצרכני


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

קול תורה

משתמש פעיל
לא הבנתי דבר אחד
הם מוכרים כיכר לחם בעשרה שקלים וזה עוד בהפסד ?
מה כבר עולה להם ?
פעם היה מישהו שחשבן שאפשר למכור לחם בשקל,
טוב אז אולי בשקל אי אפשר אבל גם בעשר שקל זה לא ריוחי ?
אני לא יודע ולא מבין בחשבונות שלהם, אבל אני לא מבין, החילונים הם מטומטמים?! הם לא למדו ליבה?
מאיפה הקשקוש הזה שהם מפסידים,
אף אחד לא חייב אותם לייצר לחם
 

שועל ספרות.

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
שיר המחאה שלי.

אין להפיץ ללא קרדיט!


במנגינת 'אתה תשיר' של איציק ויינגרטן.

אָנוּ נַחְרִים!


דַּי, כִּי הַיּוֹשֵׁב רֹאשׁ הוּא
חוּצְפׇּן

עֲלוּב נֶפֶשׁ, וְלַשְּׂמֹאל חַנְפָן

וְאָנוּ מְחָאָה נַשְׁמִיעַ

נַשְׁמִיעַ



דַּי, כִּי לְתוֹךְ הַלֵּב הַחֵץ נִכְנַס

כְּבוֹד הַתּוֹרָה הָפַךְ נִרְמַס

וְזֶה הַזְּמַן לְהַבִּיעַ



לָמָּה הִפְגַּנְתָּ? לֹא מְשַׁנֶּה, כִּי בַּזְתָּ!

בָּגַדְתָּ בַּצִּבּוּר!



אָנוּ נַחְרִים, אָנוּ נַחְרִים

כְּבוֹד הַתּוֹרָה כָּאן נָרִים

זוֹ חוֹבָה קְדוֹשָׁה

לֹא סְתָם מְחָאָה

לְהַשְׁוִיץ בָּהּ.



אָנוּ נִצְעָק אָנוּ נִצְעָק

אֶת הַבּוּשָׁה עַד לַשָּׁמַיִם נִזְעַק

אַנְגֶ'ל לֹא קוֹנִים

עַד שֶׁהֵם מִתְנַצְּלִים


עַל הַחֻצְפָּה!
 

(חיה)

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
לא הבנתי למה להעניש את החברה בגלל הדעות - או המעשים של יו"ר הדירקטוריון?
אם אתם כועסים עליו תשלחו לו ביצים הביתה, תתקשרו אליו אלף פעמים ביום, לא מעניין אותי מה.
מה הקשר לאנג'ל?
זה חברה פרטית שלו?
זה לא שהוא יצא בשם החברה או משהו אלא בשם עצמו.

בכלל, בדקתם את כל המיליונים שהפגינו בהפגנות השמאל? רוב הסיכויים שהיו שם המון עובדים בכירים בהמון חברות ישראליות. פשוט זה הטיפוסים שיצאו להפגנות האלה.
יש לכם מושג כמה מוצרים - שירותים הייתם צריכים להפסיק לקנות?
התפטרתם מהחברה שאתם עובדים בה אם היא הודיעה על חופשה לעובדים כדי להשתתף בהפגנות?
 
נערך לאחרונה ב:

אדריכלית בליגה אחרת

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
יוצרי ai
לא הבנתי למה להעניש את החברה בגלל הדעות - או המעשים של יו"ר הדירקטוריון?
אם אתם כועסים עליו תשלחו לו ביצים הביתה, תתקשרו אליו אלף פעמים ביום, לא מעניין אותי מה.
מה הקשר לאנג'ל?
זה חברה פרטית שלו?
זה לא שהוא יצא בשם החברה או משהו אלא בשם עצמו.
אז זהו שלא!

שהוא לא אדם פרטי הנוהג כפי רצונו.
יש לו עסק לייצג. הוא כבר לא פוליטיקאי שאומר ועושה ככל העולה על רוחו.
הוא מייצג חברה שמתפרנסת מהציבור החרדי ברובו. לפיכך הוא אמור לנהוג כלפיו בכבוד!!!
ולחשוב פעמיים לפני שהוא יוצא להפגין מול ביתו של הגר"ג אדלשטיין שליט"א.
 

א. פרי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
צריך להפסיק את החרם על אנג'ל

היום שמעתי על מישהו שנכנס לחנות מאפים, ראה שהחנות ריקה, איכשהו נזכר שסיפור ששמע שיש חרם, שאל את המוכר אם זה באמת שייך לאנג'ל והרווחים ילכו אליה, וכששמע שכן – אז הוא לא קנה שם.
לפי התאור שלו – החנות היתה ריקה, המוכר היה חרדי, נראה בלי עבודה, עצוב.
קצת כאב לי התיאור וחשבתי לעצמי למה צריך את החרם המטופש הזה?
בגלל כמה פעילי רשת?
הרב עצמו אמר לא לעשות חרם!
פתאום איכפת לנו מכבוד התורה?
אז אם כן – כל הכבוד! אפשר למחות בצורה אחרת.
למשל: לפתוח ישיבה מול משרדי הדירקטוריון, או מול ביתו של עומר בר לב, שקול לימוד התורה יגיע עד אליהם, לא חסרות מחאות מכובדות.
הקטע הזה סתם נראה מלחמה של אגו.
מבחינתי החרם צריך להיפסק ואפשר להחליט להרבות אור בעולם בדרך אחרת.
ולכל אלו שיקומו ויכריזו שמדובר בכבוד התורה...
אז אותה תורה כתבה שצריך לפרנס את האחים שלנו (הכוונה לחרדים שעובדים שם)
ואותה תורה כתבה 'ואהבת לרעך כמוך'.
ואותה תורה כתבה שצריך לכבד את רצונם של תלמידי חכמים, ואם הרב עצמו לא מעוניין בחרם אז מי אנחנו שנפעל נגד רצונו?
 

(חיה)

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
אז זהו שלא!

שהוא לא אדם פרטי הנוהג כפי רצונו.
יש לו עסק לייצג. הוא כבר לא פוליטיקאי שאומר ועושה ככל העולה על רוחו.
הוא מייצג חברה שמתפרנסת מהציבור החרדי ברובו. לפיכך הוא אמור לנהוג כלפיו בכבוד!!!
ולחשוב פעמיים לפני שהוא יוצא להפגין מול ביתו של הגר"ג אדלשטיין שליט"א.
בדיוק.
פוליטיקאי - בא לייצג, לא להיות הוא. גם אחרי צהריים.
לא יו"ר דירקטוריון.
 

studio start

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לכל אלו שמרגישים שהמחאה מיותרת....
מאמינה שקראתם את הציטוטים של אלו המשתייכים לחברה הנ"ל
והבנתם במה מדובר...
עצם זה שהחברה לא מתנערת מהמעשה ולוקחת אחריות זה אומר המון!
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
בדיוק.
פוליטיקאי - בא לייצג, לא להיות הוא. גם אחרי צהריים.
לא יו"ר דירקטוריון.
מלכתחילה, בחירת יו"ר דירקטוריון בדמות מסויימת היא אמירה.
רק לפני זמן מה קראנו בחדשות כי קצין צה"ל שהופיע בהפגנת הימין במדיו- נשפט. אני לא זוכרת האם ההחלטה היתה להורידו בדרגה או לא, אבל משפט היה גם היה.
אי אפשר להופיע בכל מקום ולטעון שזה רק אחד הכובעים שאני חובש. תמיד הכובעים הנוספים מייצגים גם הם.
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
צריך להפסיק את החרם על אנג'ל

היום שמעתי על מישהו שנכנס לחנות מאפים, ראה שהחנות ריקה, איכשהו נזכר שסיפור ששמע שיש חרם, שאל את המוכר אם זה באמת שייך לאנג'ל והרווחים ילכו אליה, וכששמע שכן – אז הוא לא קנה שם.
לפי התאור שלו – החנות היתה ריקה, המוכר היה חרדי, נראה בלי עבודה, עצוב.
קצת כאב לי התיאור וחשבתי לעצמי למה צריך את החרם המטופש הזה?
בגלל כמה פעילי רשת?
הרב עצמו אמר לא לעשות חרם!
פתאום איכפת לנו מכבוד התורה?
אז אם כן – כל הכבוד! אפשר למחות בצורה אחרת.
למשל: לפתוח ישיבה מול משרדי הדירקטוריון, או מול ביתו של עומר בר לב, שקול לימוד התורה יגיע עד אליהם, לא חסרות מחאות מכובדות.
הקטע הזה סתם נראה מלחמה של אגו.
מבחינתי החרם צריך להיפסק ואפשר להחליט להרבות אור בעולם בדרך אחרת.
ולכל אלו שיקומו ויכריזו שמדובר בכבוד התורה...
אז אותה תורה כתבה שצריך לפרנס את האחים שלנו (הכוונה לחרדים שעובדים שם)
ואותה תורה כתבה 'ואהבת לרעך כמוך'.
ואותה תורה כתבה שצריך לכבד את רצונם של תלמידי חכמים, ואם הרב עצמו לא מעוניין בחרם אז מי אנחנו שנפעל נגד רצונו?
אני באמת אשמח להבין למה אתם כל כך נזעקים על פרנסה ליהודי ולא על כבוד תלמיד חכם??

פרנסה זה ענין של הקבה ויש לו הרבה דרכים. כבוד התורה זה שלנו רק שלנו.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אני באמת אשמח להבין למה אתם כל כך נזעקים על פרנסה ליהודי ולא על כבוד תלמיד חכם??

פרנסה זה ענין של הקבה ויש לו הרבה דרכים. כבוד התורה זה שלנו רק שלנו.
מעניין מדוע אישרו לכם להשתמש באינטרנט לצרכי פרנסה אם זה עניין של הקב"ה:unsure:,
מותר לכאוב את כאבו של יהודי שנמצא במצוקה..
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
לא הבנתי למה להעניש את החברה בגלל הדעות - או המעשים של יו"ר הדירקטוריון?
אם אתם כועסים עליו תשלחו לו ביצים הביתה, תתקשרו אליו אלף פעמים ביום, לא מעניין אותי מה.
מה הקשר לאנג'ל?
זה חברה פרטית שלו?
זה לא שהוא יצא בשם החברה או משהו אלא בשם עצמו.
אם החברה היתה מיד ביום חמישי/שישי מתנערת ואומרת "הי, אנחנו לא מסכימים עם דעותיו, הוא הלך כאדם פרטי, אבל אנחנו כחברה מתנהלים באופן א פוליטי ויש לנו כבוד לכל גדולי ישראל בלה בלה בלה..."
עוד היה מקום להודעה שלך.
זה לא קרה עד כה, בן משפחה פער פה בצורה מבישה.
הטענה הזו מיותרת.

אבל, כן אענה לך, שאדם בתפקיד בכיר - הוא אדם מייצג.
והוא אמור לנהוג בזהירות יתירה.
לי באופן אישי פשוט יצא הטעם מאנג'ל, ויש כ"כ הרבה מבחר, בהחלט לא מבינה למה להתעקש עליהם.
יו"ר הדירקטוריון שלכם גרם לי לקבס מהאוכל שלכם.
זהו. בלי דרמות וכותרות מרשימות של "חרם"
בכלל, בדקתם את כל המיליונים שהפגינו בהפגנות השמאל? רוב הסיכויים שהיו שם המון עובדים בכירים בהמון חברות ישראליות. פשוט זה הטיפוסים שיצאו להפגנות האלה.
יש לכם מושג כמה מוצרים - שירותים הייתם צריכים להפסיק לקנות?
התפטרתם מהחברה שאתם עובדים בה אם היא הודיעה על חופשה לעובדים כדי להשתתף בהפגנות?
בדיוק בגלל שלא מחרימים כאן דעות, או אנשים ע"פ השתייכותם, על אף שברור שבהפגנות יש הרבה כאלו שאנחנו "מפרנסים" אנחנו לא הולכים "לחפש" אותם. זכותם המלאה, בהבעת עמדתם הם לא פוגעים בי כי דעתי שונה. זה המקום בחברה פלורליסטית להבעת דעה באשר היא.

אבל,
אם אתה מביע דעה שלילית באופן ספציפי וממוקד נגדי, ויותר גרוע פוגע בכל הקדוש והיקר לי. ועוד נושא את זה לדגל, אז באותה ליברליות וזכות דמוקרטית זכותי להשיב לך כגמולך בכלי שלי. ע"פ החוק והצדק.
החוק עוד לא מחייב רכישת מוצרים ממי שנפגעת ממנו, או שפגע בערכיך בצורה גסה.
 
נערך לאחרונה ב:

טאבו

משתמש סופר מקצוען
צריך להפסיק את החרם על אנג'ל

היום שמעתי על מישהו שנכנס לחנות מאפים, ראה שהחנות ריקה, איכשהו נזכר שסיפור ששמע שיש חרם, שאל את המוכר אם זה באמת שייך לאנג'ל והרווחים ילכו אליה, וכששמע שכן – אז הוא לא קנה שם.
לפי התאור שלו – החנות היתה ריקה, המוכר היה חרדי, נראה בלי עבודה, עצוב.
קצת כאב לי התיאור וחשבתי לעצמי למה צריך את החרם המטופש הזה?
בגלל כמה פעילי רשת?
הרב עצמו אמר לא לעשות חרם!
פתאום איכפת לנו מכבוד התורה?
אז אם כן – כל הכבוד! אפשר למחות בצורה אחרת.
למשל: לפתוח ישיבה מול משרדי הדירקטוריון, או מול ביתו של עומר בר לב, שקול לימוד התורה יגיע עד אליהם, לא חסרות מחאות מכובדות.
הקטע הזה סתם נראה מלחמה של אגו.
מבחינתי החרם צריך להיפסק ואפשר להחליט להרבות אור בעולם בדרך אחרת.
ולכל אלו שיקומו ויכריזו שמדובר בכבוד התורה...
אז אותה תורה כתבה שצריך לפרנס את האחים שלנו (הכוונה לחרדים שעובדים שם)
ואותה תורה כתבה 'ואהבת לרעך כמוך'.
ואותה תורה כתבה שצריך לכבד את רצונם של תלמידי חכמים, ואם הרב עצמו לא מעוניין בחרם אז מי אנחנו שנפעל נגד רצונו?
שאלה- יש דרך להחרים את החברה מבלי שהזכיינים יפגעו?
כי אם לא אז מה שווה החרם כשככה פרנסה של יהודים נפגעת?
אוף, קשה לי פיזית לשמוע כאלו סיפורים :(
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
שאלה- יש דרך להחרים את החברה מבלי שהזכיינים יפגעו?
למה לא?
אפשר להיכנס לחנות ולברר אצל המוכרים מה מתוצרת אנג'ל ומה משל ספקים אחרים, ולרכוש בהתאם.
 

א. פרי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
כתבתי בתגובה הקודמת שמדובר בחרם מטופש וצריך להפסיק אותו ואני רוצה להסביר מדוע זה חרם מטופש לדעתי:

ההתנהלות השמאלנית היא נרקסיסטית.

אין לי דבר נגדם באופן אישי כי בורא עולם רוצה שנכבד את כולם, רק ההתנהלות הזו שלהם מוכיחה על נרקסיזם שנובע משלל סיבות. והכוונה היא שהם אנשים מתוסכלים (למרבה הצער) מעצם טיבעם.

לא מדובר כאן באנשים שמבינים את החשיבה היהודית, אין להם את המוסר של התורה, אלא מוסר אנושי שלמרבה הצער לא יכול לכוון את עצמו.

משמים נגזר עלינו להתנהל מולם, וזה כנראה לטובה.

מול נרקסיסט אפשר להשיב מלחמה (חרם ומחאה זה מלחמה)

אפשר להתעלם ולא להגיב (שאז הם יתרגזו יותר ויחפשו דרכים נוספות להוציא אותנו מהכלים כנראה)

ואפשר למצוא דרך מכובדת שתביע את דעתנו בלי להגרר למניפולציות שלהם (למשל לחלק סטיקרים ולהפיץ סלוגן קבוע שישרת את כולם ברשתות החברתיות: "גם אנחנו מוחים על פגיעה בכבוד התורה"



אנשים נרקסיסטים נהנים להוציא אותנו מהכלים, הם מוכנים להפסיד הרבה.

האנשים החכמים צריכים להפסיק את המחול הזה, ולהוציא את מקסימום הטוב מהסיפור.

חרם זה לא טוב, אפשר לנסות במחאה משלנו להגביר את האור בדרך יותר אפקטיבית.

(מול התנהלות נרקסיסטית חשוב לי לציין צריך לקלוט את יחסי הכוחות ואז הכל ממש יותר קל. האדם מולנו מסובך עם עצמו, מבין כח, מחכה להרגיז, למה לנו להאבק בזירת מאבק זרה שאנחנו לא מכירים?

נקח אותו לזירה שלנו, נראה אותו מתמודד מול אהבה עצמית, גבולות, כבוד, הערכה..

כל אמירה נרגזת שאנחנו אומרים אנחנו פשוט משחקים במגרש הנרקיסיסטי של השמאלנים.

כל תגובה של מלחמה, של ניצחון, של 'הם פגעו, הם לא בסדר', גורמת להם לנצח במישור הפסיכולוגי.

תגובות של: 'אנחנו לא שם, לנו יש אמונה בבורא עולם, הוא יודע את המניעים של כולנו ומבין בטח שאנשים שפוגעים בגדולי הדור הם אנשים מתמודדים עם קונפליקטים עצומים, גם אנחנו לא תמיד מושלמים בקטע של כבוד לגדולי תורה אז אולי כדאי לנו להתחזק בזה והוא יעזור לכולנו'...

תגובות אלו יהפכו אותנו לחזקים ואת התורה לנוכחת בחיינו הרבה יותר.

מסקנה:

לא צריך להתעלם מפגיעה בכבוד גדולי הדור אלא לכוון את המחאה למקום יותר יעיל שישרת את המטרה שלנו. והמטרה היא לא לריב וליצור בלאגן, אלא למחות בכיוון שיגביר את הטוב.
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
מעניין מדוע אישרו לכם להשתמש באינטרנט לצרכי פרנסה אם זה עניין של הקב"ה:unsure:,
מותר לכאוב את כאבו של יהודי שנמצא במצוקה..
היהדות זה לא רק בלב זה מעשים וחיבור אמיתי להקבה נעשה רק דרך המעשים. ובעצם המעשה מוכיחים על מי חושבים באמת. למי מחוברים באמת.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  0  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה