לרוב המחברים שיושבים איתי ועושים חשבון של הוצאות הספר, אני אומר כך: "היחיד שירוויח מהספר שלך, זה אני, ובית הדפוס..."
חלק גדול מהספרים היוצאים לאור אינם ברי-הפצה.
תלוי מאוד מהו הספר. אם זה שו"ת ידוע (גם אם זה לא נודע ביהודה או חתם סופר, העיקר שמכירים אותו), יתכן שיילך יפה.
בלוי - טוב בעיקר לפרסום הספר, לא יודע כמה ספרים הוא מוכר.
אני מגדיר את זה כ'הוצאה על פרסום', אבל פרסום אפקטיבי ביותר, כי אנשים רואים את הספר וממששים אותו, ובעיקר - יודעים שהוא קיים, ואז יש סיכוי טוב שיקנו את זה אי פעם בעתיד.
אפשר לנסות גם אצל 'אברמוביץ' בבני ברק, ואולי גם גיטלר.
חלק גדול מהספרים היוצאים לאור אינם ברי-הפצה.
תלוי מאוד מהו הספר. אם זה שו"ת ידוע (גם אם זה לא נודע ביהודה או חתם סופר, העיקר שמכירים אותו), יתכן שיילך יפה.
בלוי - טוב בעיקר לפרסום הספר, לא יודע כמה ספרים הוא מוכר.
אני מגדיר את זה כ'הוצאה על פרסום', אבל פרסום אפקטיבי ביותר, כי אנשים רואים את הספר וממששים אותו, ובעיקר - יודעים שהוא קיים, ואז יש סיכוי טוב שיקנו את זה אי פעם בעתיד.
אפשר לנסות גם אצל 'אברמוביץ' בבני ברק, ואולי גם גיטלר.