הר הבית הוא לא דוגמא כי אסור לעלות לשם מבחינה הלכתית.אני חושב שזה המסר שצריך לעלות אחר האירוע הנורא.
ידינו לא שפכו את הדם הזה?
ישנו כלל ידוע 'בכביש אל תהיה צודק - תהיה חכם!',
כמה חבל שהעולים להר הבית אינם מודעים מספיק לכלל זה.
בואו ונניח רגע בצד את האיסור שאסרו רוב חכמי ישראל לעלות להר הבית,
נניח שלא היה בכך שום בעיה הלכתית,
מי התיר לכם לגרום לשפיכת דם כזו של יהודים?! הרי הרוצחים הישמעלים אמרו בצורה הכי ברורה שהכניסה להר הבית תגרום לתגובת נגד,
איך אתם מסוגלים לישון טוב בלילה לאחר שבגללכם (כן כן גרמא - חייב בדיני שמיים), נרצחו באלעד שלושה יהודים?!
אבל רעיונית מי שלמד קצת על הערבים יודע שזה לא מתחיל ונגמר בהר הבית, זה כרגע קו המלחמה שעל הפרק וכשיעזבו את זה קו המלחמה יהיה אחר.
היו 19 שנה שכל העיר העתיקה וגם כל ה''קו הירוק'' לא היה בידי ישראל והערבים לא טמנו ידיהם בצלחת.
אתה יכול להתווכח האם מבחינה יהודית בכלל נכון לגור כאן בארץ, או האם מותר ללכת לכותל ולקבר רחל, כי כל רגע אלו פעולות שמתגרות בהם, אבל מי שטוען שזה קם ונופל על בניית ישובים (או על עליה להר לו הייתה מותרת הלכתית) הוא מטעה וטועה מחוסר ידע בסיסי.