Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
פרישתי עדיין בתוקף, אך חזרתי רק כדי לעדכן אתכם, ידידיי.
מתברר שיש קובץ מסודר, ובו, כמה מביך, תיעוד מדוייק של הנסיעות שבוצעו בירושלים, כולל הפאשלות.
את הקובץ השיג הרב ישי בלייך היקר, בעמל כפיים וביזע, וחלב אותו ממשרד התחבורה, בעקשותו. תודה רבה, רבי ישי!
ובכן, נתחיל לעצבן אתכם, היזהרו, זה הולך להיות מרתיח. אה, ויש גם מסקנות אופרטיביות, השארו עמנו.
****************
על פי החוקים והתקנות, חריגה מעל 2.1% בביצוע, הינה עילה לשלילת רשיון, לא פחות.
זכרו את המספר הזה, הוא חשוב, ו.. מתסכל.
וזה למה:
כי מתחילת שנת 2018, לא בוצעו 12% מהנסיעות בקו 3.
שמעתם?
12%!!!!
לו הייתי מנהל, הייתי זורק בבעיטה עובד שהיה מתחמק מביצוע 12% ממטלותיו.
12%!!!!!
וזה הפירוט, ידידיי:
קו 3 היה אמור לבצע מתחילת השנה כ 25,429 נסיעות.
מספר נחמד, אין ספק.
כמה בוצעו בפועל?
"קצת" פחות:
22,302.
כלומר: 3127 נסיעות לא בוצעו. 12%.
תכפילו 39 איש שהמתינו לשווא לאוטובוס הזה, כפול 3127...
120,000 איש שסבלו, לשווא! בתחנות.
מזעזע, לא?
הנתונים האלו מטריפים, אני יודע. הם מקוממים. מישהו יורק עלינו. מה זה יורק? שטפון, צונאמי!
הרב בלייך הנמרץ הציג בפניי הוכחות עצובות למצב התחבורה הציבורית בירושלים בכלל, ובקווים החרדיים בפרט. החומר מצורף פה, וחובבי האקסל הולכים לחגוג.
הנה התקציר:
קו 68 אחוז אי ביצוע הינו 5.3% (קו כללי)
קו 50 אחוז אי ביצוע הינו 5.5% (קו כללי)
קו 59 אחוז אי ביצוע הינו 6%
קו 6 אחוז אי ביצוע הינו 4.5% (קו כללי)
קו 32 אחוז אי ביצוע הינו 11.6%
קו 72 אחוז אי ביצוע הינו 7.9%
קו 36 אחוז אי ביצוע הינו 9.5%
המספרים האלו מטורפים. הם אומרים, באופן כללי, שיש 10% סיכוי שהאוטובוס שלכם כלל לא יצא היום. מה שמסביר את תלונות הגולשים על כל שהם ראו לא פעם ולא פעמיים איך פרק הזמן עד להגעת האוטובוס - קופץ שוב ושוב. האוטובוס שחיכיתם לו לא יצא, זה הכל.
עד כאן העובדות. ועכשיו, לעבודה, חברים.
המשיכו להתלונן במשרד התחבורה, זה אל"ף!
דעו לכם:
חברת התחבורה נקנסת רק לגבי נסיעה שלא בוצעה, ודווחה.
כלומר - אם לא דיווחתם, חברת התחבורה גם לא תקנס...
בי"ת, שימו לב. אם אתם מתלוננים על דוחס בקו האוטובוס, משרד התחבורה ישמח לטעון שהתדירות סבירה. כלומר, יש להתלונן רק על נסיעות שלא בוצעו.
גימ"ל, אנו חיים במדינת חוק, השבח לקל. התחבורה הציבורית בישראל איננה יתומה, ויש לה שר נכבד האחראי עליה. שמו בישראל:
מר ישראל כץ.
אל תהססו, פנו ללשכתו, שלחו מיילים ארוכים וטרחניים, יללו, בכו, ספרו את כאבכם. ספרו לו עד כמה התחבורה הציבורית יקרה ללבכם, ועד כמה קווי הכותל חשובים לכם.
הנה כתובת המייל של לשכתו:
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
והנה הטלפון:
02-6753763
דל"ת - וזה העיקר!
בימים אלו מגבשים את הקריטריונים, עבור מכרז חדש לתחבורה ציבורית בירושלים.
כעת, זה הזמן שלנו, ללחוץ וללחוץ, וללחוץ עוד קצת, ואז ללחוץ בפראות ובצרחת אימים שוב פעם.
אסביר.
יש צוות מקצועי ומיומן, המתכנן את התחבורה. וייקרא שמו בישראל "צוות תכנית אב לתחבורה ציבורית בירושלים".
ראשת הצוות?
הגברת הילה בלומנטל. מקצועית, מיומנת, אחראית.
הנה ניידע אותה בקטסטרופה היומית בדרך אל הכותל, ונספר לה על הכאוס השורר שם, זה הכל.
אנא, פנו אליה, וספרו לה מדוע אתם רוצים תדירות גבוהה יותר של קווים 3, ו-1.
הסביר ונמקו, מדוע התדירות הנוכחית פשוט מעליבה.
ומעל לכל, אנא אנא אנא. הזילו דמעות כמים, והתחננו בפניה:
אנא, גברתי. אנא. הכניסי קריטריון שיאסור שימשו בקו שאיננו מפרקי, בדרך אל הכותל.
כלומר, שכל הקווים לכותל, יהיו מפרקיים בלבד.
וגם, תתחננו בבקשה. בקשו ממנה יפה:
אל תעלי אוטובוסים לכיכר גורן, זה מבלבל את הציבור, ומסבך את התנועה, אנא.
וזה המייל שלה!
hila_b@jtmt.gov.il
שימו לב, ידידיי. הגב' בלומנטל הינה אחראית תכנון בלבד, ואיננה קשורה לביצוע בפועל. כלומר, היא לא אשמה בכלום.
היא הפתרון, לא הבעיה.
עד כאן להיום. מצו"ב החומר ממשרד התחבורה. קובץ האקסל מתייחס לחודש מאי, והתמונות כוללות את כל הנתונים מתחילת השנה. מספר הקו הוא המופיע בסוף המספר, כך למשל קו 3 מכונה בשם: 21003. פשוט וקל.
תעברו על הנתונים, ותתרתחו, מבטיח.
שלכם, נתן.
אשכולות קודמים בנושא.
1, 2.
מתברר שיש קובץ מסודר, ובו, כמה מביך, תיעוד מדוייק של הנסיעות שבוצעו בירושלים, כולל הפאשלות.
את הקובץ השיג הרב ישי בלייך היקר, בעמל כפיים וביזע, וחלב אותו ממשרד התחבורה, בעקשותו. תודה רבה, רבי ישי!
ובכן, נתחיל לעצבן אתכם, היזהרו, זה הולך להיות מרתיח. אה, ויש גם מסקנות אופרטיביות, השארו עמנו.
****************
על פי החוקים והתקנות, חריגה מעל 2.1% בביצוע, הינה עילה לשלילת רשיון, לא פחות.
זכרו את המספר הזה, הוא חשוב, ו.. מתסכל.
וזה למה:
כי מתחילת שנת 2018, לא בוצעו 12% מהנסיעות בקו 3.
שמעתם?
12%!!!!
לו הייתי מנהל, הייתי זורק בבעיטה עובד שהיה מתחמק מביצוע 12% ממטלותיו.
12%!!!!!
וזה הפירוט, ידידיי:
קו 3 היה אמור לבצע מתחילת השנה כ 25,429 נסיעות.
מספר נחמד, אין ספק.
כמה בוצעו בפועל?
"קצת" פחות:
22,302.
כלומר: 3127 נסיעות לא בוצעו. 12%.
תכפילו 39 איש שהמתינו לשווא לאוטובוס הזה, כפול 3127...
120,000 איש שסבלו, לשווא! בתחנות.
מזעזע, לא?
הנתונים האלו מטריפים, אני יודע. הם מקוממים. מישהו יורק עלינו. מה זה יורק? שטפון, צונאמי!
הרב בלייך הנמרץ הציג בפניי הוכחות עצובות למצב התחבורה הציבורית בירושלים בכלל, ובקווים החרדיים בפרט. החומר מצורף פה, וחובבי האקסל הולכים לחגוג.
הנה התקציר:
קו 68 אחוז אי ביצוע הינו 5.3% (קו כללי)
קו 50 אחוז אי ביצוע הינו 5.5% (קו כללי)
קו 59 אחוז אי ביצוע הינו 6%
קו 6 אחוז אי ביצוע הינו 4.5% (קו כללי)
קו 32 אחוז אי ביצוע הינו 11.6%
קו 72 אחוז אי ביצוע הינו 7.9%
קו 36 אחוז אי ביצוע הינו 9.5%
המספרים האלו מטורפים. הם אומרים, באופן כללי, שיש 10% סיכוי שהאוטובוס שלכם כלל לא יצא היום. מה שמסביר את תלונות הגולשים על כל שהם ראו לא פעם ולא פעמיים איך פרק הזמן עד להגעת האוטובוס - קופץ שוב ושוב. האוטובוס שחיכיתם לו לא יצא, זה הכל.
עד כאן העובדות. ועכשיו, לעבודה, חברים.
המשיכו להתלונן במשרד התחבורה, זה אל"ף!
דעו לכם:
חברת התחבורה נקנסת רק לגבי נסיעה שלא בוצעה, ודווחה.
כלומר - אם לא דיווחתם, חברת התחבורה גם לא תקנס...
בי"ת, שימו לב. אם אתם מתלוננים על דוחס בקו האוטובוס, משרד התחבורה ישמח לטעון שהתדירות סבירה. כלומר, יש להתלונן רק על נסיעות שלא בוצעו.
גימ"ל, אנו חיים במדינת חוק, השבח לקל. התחבורה הציבורית בישראל איננה יתומה, ויש לה שר נכבד האחראי עליה. שמו בישראל:
מר ישראל כץ.
אל תהססו, פנו ללשכתו, שלחו מיילים ארוכים וטרחניים, יללו, בכו, ספרו את כאבכם. ספרו לו עד כמה התחבורה הציבורית יקרה ללבכם, ועד כמה קווי הכותל חשובים לכם.
הנה כתובת המייל של לשכתו:
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
והנה הטלפון:
02-6753763
דל"ת - וזה העיקר!
בימים אלו מגבשים את הקריטריונים, עבור מכרז חדש לתחבורה ציבורית בירושלים.
כעת, זה הזמן שלנו, ללחוץ וללחוץ, וללחוץ עוד קצת, ואז ללחוץ בפראות ובצרחת אימים שוב פעם.
אסביר.
יש צוות מקצועי ומיומן, המתכנן את התחבורה. וייקרא שמו בישראל "צוות תכנית אב לתחבורה ציבורית בירושלים".
ראשת הצוות?
הגברת הילה בלומנטל. מקצועית, מיומנת, אחראית.
הנה ניידע אותה בקטסטרופה היומית בדרך אל הכותל, ונספר לה על הכאוס השורר שם, זה הכל.
אנא, פנו אליה, וספרו לה מדוע אתם רוצים תדירות גבוהה יותר של קווים 3, ו-1.
הסביר ונמקו, מדוע התדירות הנוכחית פשוט מעליבה.
ומעל לכל, אנא אנא אנא. הזילו דמעות כמים, והתחננו בפניה:
אנא, גברתי. אנא. הכניסי קריטריון שיאסור שימשו בקו שאיננו מפרקי, בדרך אל הכותל.
כלומר, שכל הקווים לכותל, יהיו מפרקיים בלבד.
וגם, תתחננו בבקשה. בקשו ממנה יפה:
אל תעלי אוטובוסים לכיכר גורן, זה מבלבל את הציבור, ומסבך את התנועה, אנא.
וזה המייל שלה!
hila_b@jtmt.gov.il
שימו לב, ידידיי. הגב' בלומנטל הינה אחראית תכנון בלבד, ואיננה קשורה לביצוע בפועל. כלומר, היא לא אשמה בכלום.
היא הפתרון, לא הבעיה.
עד כאן להיום. מצו"ב החומר ממשרד התחבורה. קובץ האקסל מתייחס לחודש מאי, והתמונות כוללות את כל הנתונים מתחילת השנה. מספר הקו הוא המופיע בסוף המספר, כך למשל קו 3 מכונה בשם: 21003. פשוט וקל.
תעברו על הנתונים, ותתרתחו, מבטיח.
שלכם, נתן.
אשכולות קודמים בנושא.
1, 2.