איך מוכיחים שאוטובוס לא הגיע?
אשתף מנסיוני:
אם אני יודעת שלפי לוח זמני הנסיעות צריך לצאת אוטובוס בשעה X ולהגיע לתחנה שלי בשעה Y. אני בודקת עם כל-קו, אם כל הזמן רק מופיע שיצא, או שיש מידע רק לגבי האוטובוס הבא.
אי מתקשרת ל'אגד': *2800 שלוחה 1 שלוחה 1 שלוחה 9.
מחכה לנציג וזה תוכן השיחה: "שלום אני מדברת מירושלים בקשר לקו 0 שהיה צריך לצאת בשעה X אני מחכה בתחנה Y, לפי המידע של כל-קו נראה שהוא לא יצא, תוכל/י לבדוק לי מה קורה איתו"
בד"כ: 'חכי רגע על הקו, אני בודקת' לאחר כמה דקות חוזרים אלי עם תשובה לרוב "הוא לא יצא, יש את האוטובוס הבא בשעה XX:XX", לפעמים "הוא יצא ונמצא עכשיו בתחנה X".
(אגב, זה הזמן שלי לקחת מונית. ובבית לשלוח תלונה ל'אגד' ו'משרד התחבורה' ולציין ששוחחתי עם נציג והוא אמר שהאוטובוס לא יצא, מציינת את עלות המונית ולאחר כמה ימים מקבלת שובר זיכוי להטענת ה'רב קו').
אני יכולה להשתגע מכך שרוב האנשים שמחכים בתחנה ממשיכים לחכות לאוטובוס הבא, או עולים על קו אחר ומחליפים קו בהמשך. ואני יודעת שאף אחד מהם לא מתלונן.
אגב, אם יש לכם אופציה להקלטת השיחה עם הנציג, רצוי מאוד להשתמש בה. ואולי תגידו לי אם יש אופציה כזו לטלפון פשוט.