מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

אדון דוריטוס

משתמש חדש
בכללי מישהו שמע על רן אור הנדסה באלעד?
יש הרבה שביטלו שם למה?(הגענו מרשימת המתנה 17 ביטלו לפנינו)
התשובה לכך היא פשוטה וברורה. הקבלן כבר קרא לזוכים לחתום על חוזה. לפני כשבועיים.
מה שמביא לזה שהתברר לחלק מהאנשים שתעודת זכאותם לא בתוקף עקב קניית דירה או גירושין {לא עלינו}
או אנשים שראו איזה דירה נשארה להם ולא יכלו לעמוד במימון{אני מכיר כמה כאלה בהגרלה הזו}
משום שדירה 5 חד' עולה 2.2M אז נכון שהרווח הוא עצום כי דירה כזו לשוק מתומחרת 3.2M
אבל עדיין לא לכולם יש אפשרות לקבל משכנתא כזו גדולה או שאין הון עצמי של 10 אחוז ולכן יש המון ביטולים. בכל מקרה תאריך גמירת הבניה זה עוד שנתיים בערך.
תבדוק אם משתלם לך לחכות להגרלה הזו מצד ההון עצמי ותעודה בתוקף.​
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
התשובה לכך היא פשוטה וברורה. הקבלן כבר קרא לזוכים לחתום על חוזה. לפני כשבועיים.​
וואו. זה מאד מהר. ההגרלה התקיימה לפני פחות מ7 חודשים! וכבר יש חתימות חוזים.
בדרך כלל תהליך כזה לוקח בסביבות שנתיים...
 

אדון דוריטוס

משתמש חדש
וואו. זה מאד מהר. ההגרלה התקיימה לפני פחות מ7 חודשים! וכבר יש חתימות חוזים.
בדרך כלל תהליך כזה לוקח בסביבות שנתיים...
התמזל מזלם של אלו שזכו שם. אבל הסיבה העיקרית משום שהפרוייקט הזה הוא על רחוב שמעון בן שטח שזה רחוב קיים באלעד מצד אחד יש בניינים ישנים ומהצד השני מתחיל ההרחבה של העיר. ומשום כך לא היה צריך לעשות פיתוחים של תשתיות וכו' כי הכל כבר היה קיים. חוץ מזה שלמיטב ידעתי באלעד בתקופת פרוש הריצו הרבה תוכניות של הרחבה על ידי פרוטקציות וכו' ולכן התוכניות קיבלו היתרי בניה. אגב הוגשה בקשה להיתר בניה עוד הרבה לפני ההגרלה. אבל מה שבאתי להדגיש שאי אפשר להקיש לשאר ההגרלות גם לא באלעד.
 

דירה בהנחה

משתמש חדש
בשבוע הבא יש עוד מכרזים חדשים באשקלון אם ימשך הקצב הזה עד סוף שנה יש סכוי להגיע ל15000 דירות שמוכנות להגרלות עד סוף24
 

דירה בהנחה

משתמש חדש
מידע רשמי ומדויק - אין
לפי השמועות [די מאומת, טל זכריה, ועוד]: בקרוב ממש, לכאורה באזור החגים
מרכז הנדלן יהודה מורגנשטרן מנכ"ל משרד השיכון והבינוי, אומר כי עד לסוף השנה יהיו למעלה מ-10,000 דירות נוספות שהמשרד יוציא במסגרת דירה בהנחה. על פי הדברים שאמר היום (ד') בכנס הנדל"ן השנתי של ארגון הקבלנים והבונים מחוז ת"א והמרכז המתקיים באילת, הגרלה ראשונה תיפתח ב-30 לספטמבר לפני ראש השנה, והשנייה לקראת סוף השנה האזרחית.

"בהגרלות הללו יש שתי בשורות", הדגיש, "כ-50% מהדירות שהוגרלו השנה נמכרות בפחות מ-1.5 מיליון שקל. יש דירות בבית שאן וקצרין ב-700 אלף שקל לדירת 100 מ"ר לזכאי. דבר שני, הצלחנו לפצח אחרי מכרזים שנכשלו מספר פעמים, בבית שאן, בדימונה, קצרין וגם באום אל פחם 1,500 יח"ד".

מורגנשטרן הכריז בכנס כי בכוונת המשרד להקים מטה דיור צפוני, "אנחנו רוצים לקחת את הצפון בפרק הדיור ולהקים מטה דיור צפוני, כי אנחנו רואים את הרשויות בצורך שלהן לבוא ולהסתכל על התכנון. יש רשויות שגם אם ניתן להן הקצאות קרקע חומה הן לא ידעו להשביח אותן כמו שצריך. להקים מטה דיור צפוני שיתכלל את כל מה שצריך לעשות בעולם התכנון ושם לתת את משקל יתר על תוכניות דירה בהנחה. כי אנחנו משווקים צמודי קרקע אבל איך לגרום לאטרקטיביות לבוא לקריית שמונה, למעלות תרשיחא".


מורגנשטרן נשאל האם מדובר באג'דנה מיוחדת של משרד השיכון, להקצות חלק ניכר מהגרלות דווקא לחרדים, וענה כי אין אג'דנה לפרויקטים חרדים, אבל "אנחנו לא מתנצלים, גם באופן אישי וגם בשם השר, על טיפול בחרדים". בהקשר לכך, שיתף מורגנשטרן בדילמה שהייתה סביב הגרלה הקרובה עם כ-2,500 יח"ד בבית שמש וציין כי היו גורמי מקצוע במשרד השיכון שטענו שיש להמתין כי זה לא נראה טוב כלפי חוץ, ולכן שאל אם בעבר היו מחכים עם הוצאת דירות להגרלות. "גורמי המקצוע אמרו שלא היו מחכים, וכי לאורך כל העשור האחרון 'כשיש יחידת דיור אנחנו מוציאים אותה'". לסיכום, טען מורגנשטרן כי "בסך המצטבר של ההגרלות לחרדים זה עומד על החלקי היחסי שלהם באוכלוסייה".

מורגנשטרן נשאל האם לא הגיע הזמן לטפל בביקושים בצורה אחרת מאשר ההגרלות השונות, לדוגמא, הגרלת 42 דירות בשדרות שהיו להן ביקושים של 17 אלף נרשמים. בתשובתו הסביר מורגנשטרן כי "היכולת להגדיל היצע כשאתה נמצא בתוך יחידת קרקע מאוד מצומצמת הופך להיות מאוד מאתגר כי תמיד יהיו חסמים".

יזמים שישבו בקהל, טענו במהלך הראיון, כי השמאי הממשלתי למעשה עוצר את כל הדברים עליהם דיבר מנכ"ל משרד השיכון- ברגע שמבקשים מיליון שקל על דונם אדמה בגליל אז אין שום סיבה שמישהו ירצה לבוא. מורגנשטרן התייחס להערה והסביר כי בשיח שהתקיים עם ראשי הרשויות בנושא זה, השר (שר השיכון) אמר שצריך להביא החלטה למועצת רמ"י להקפאת שומות למשך שנתיים בשביל שהמחירים לא יעלו ולהגדיל את תקרת ההנחה באזור עדיפות א וב להוריד ב-10-20 אחוז את המחיר שמשלמים על השומה".
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
כפי שהזכרתי כאן פעמים רבות, השאלה הגדולה היא אילו עוד ערים יוגרלו בהגרלה של בית שמש. חשוב שיהיו בהגרלה זו כמה שיותר ערים מרכזיות ומבוקשות, כדי להסיט את הביקושים של הציבור הכללי לשם, ולהשאיר את בית שמש לציבור שלנו. (מי שעוקב אחרי ההגרלות יודע שהציבור הכללי נוהר ברובו אחרי ערי המרכז, מבלי לחשב יותר מדי את סיכויי הזכיה, או את סכום ההשקעה הגבוה...).
הערים שבמאגר שיכולות לכאורה לעשות את העבודה הנ"ל הן:
ראשון לציון - 377 יח"ד
כפר סבא - 598 יח"ד
יבנה - 469 יח"ד
יהוד - 166 יח"ד
קרית גת (צפון) - 364 יח"ד
ואולי גם בני עי"ש - 781 יח"ד, חיפה - 269 יח"ד, ואשקלון - 324 יח"ד.
(שאר הערים שבמאגר קצת פחות מרכזיות ואטרקטיביות).
צריך להתפלל שכמה שיותר ערים מהרשימה הנ"ל יוגרלו יחד עם בית שמש...
 

קפה ועוגה

משתמש פעיל
התכוונת בשורה לא טובה בשבילך ,אבל בשורה מאוד טובה למי שיזכה,סתם דרך אגב, בכל הגרלה יש כאלה שמגיעה אליהם אחכ במייל בשורה לא מי יודע מה......
לא.
הבשורה לא טובה לכלל הציבור!
ככל שייכנסו יותר דירות בעיר אחת להגרלה אחת, יגדל מספר הנרשמים [בלי פרופורציות], אם אתה מכניס 2,500 דירות להגרלה אחת, אף אחד לא חושב פעמיים, כולם נרשמים.
ובהתאם לכך יירדו סיכויי הזכייה, ככה שירבו האנשים שיקבלו הודעה על אי זכייה.

אה, עוד משהו, מניין לך אם אני יזכה או לא?
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
לא.
הבשורה לא טובה לכלל הציבור!
ככל שייכנסו יותר דירות להגרלה אחת, יגדל מספר הנרשמים [בלי פרופורציות], אם אתה מכניס 2,500 דירות להגרלה אחת, אף אחד לא חושב פעמיים, כולם נרשמים.
ובהתאם לכך יירדו סיכויי הזכייה, ככה שירבו האנשים שיקבלו הודעה על אי זכייה.

אה, עוד משהו, מניין לך אם אני יזכה או לא?
לא עקבתי אם היצע גדול משנע ציבור להירשם, אבל גם אם כן, גם אלו שנרשמים רק בגלל זה הם חסרי דירה בדיוק כמו כל השאר. אם הם לא היו נרשמים, הם בטוח לא היו זוכים. נכון שכיש יותר נרשמים סיכוי הזכיה מתוך כלל הנרשמים יורד, אבל מתוך סך חסרי הדירה הוא נשאר אותו דבר בדיוק.
 

מאמימוש

מקסימום כוחות לאמא
מנוי פרימיום
גם לדעתי, עדיף לחלק את זה לשניים
כי בסופו של דבר, מי שלא סגור על בית שמש
ורק בגלל שיש שם המון דירות ילך על זה, יוריד את הסיכויים עוד יותר...
(למרות שחרדים, אם המחיר יהיה אטרקטיבי, וודאי ילכו על בית שמש
ואת החילונים, הגרלות באזורים חרדיים, קצת מלחיץ...)

מישהו ממשרד השיכון שומע?
יש דרך ליידע אותם?
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
גם לדעתי, עדיף לחלק את זה לשניים
כי בסופו של דבר, מי שלא סגור על בית שמש
ורק בגלל שיש שם המון דירות ילך על זה, יוריד את הסיכויים עוד יותר...
(למרות שחרדים, אם המחיר יהיה אטרקטיבי, וודאי ילכו על בית שמש
ואת החילונים, הגרלות באזורים חרדיים, קצת מלחיץ...)

מישהו ממשרד השיכון שומע?
יש דרך ליידע אותם?
לא מבין למה לאחד.
בסוף ככל שהכל בהגרלה אחת, כך לזוכים יש יכולת גמישות במבחר גבוהה יותר.
זה הדבר הכי בסיסי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה