מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

ניק 2025

משתמש רשום
עריכה תורנית
@ירמי וולדמן אולי תוכל לפתוח אשכול שבו רק יודיעו על פתיחת קבוצות מייל של זוכים? (בלי אפשרות לתגובות)
במצב עכשיו אין כמעט דרך למצוא את הקבוצות אלא אם כן הם פתחו אשכול נפרד.
בימים אלו אנו פועלים במלא המרץ לגבש 'קבוצת זוכים' - של הזוכים בהגרלות דירה בהנחה - רכסים יולי 2024, ב''ה ישנם כבר עשרות רבות זוכים שנרשמו, ובקרוב מאוד נפתח את הקבוצה לדיונים, הצעות משתלמות, מידע כללי רחב ומקיף בכל הקשור לזכייתכם.
כמו"כ, נבקש מכם, באם ידוע לכם על זוכים נוספים בהגרלה, ליידע אותם על האשכול הנ"ל ולהפנות אותם אל הכתובת להלן, על מנת שנוכל לבנות קבוצה כמה שיותר גדולה, ובכך להיות כח קניה גדול יותר, מה שיועיל לנו בהמשך להוזלת עלויות, ובהורדת בירוקרטיה...
חשוב לציין שכבר התחלנו בשיתופי פעולה משמעותיים מאוד עבורכם, ואנו פועלים כל העת כדי להכניס לקבוצה (שתהיה פעילה יותר ככל שיתקדמו התהליכים) את טובי המומחים בתחום (יועצי משכנתאות, אדריכלים, ועוד...) כדי לסייע לכל הזוכים בכל מה שניתן...

זכרו, ככל שתפנו יותר זוכים לקבוצה שלכם, הרווח כולו שלכם...

המייל לרישום ויצירת קשר הוא: rksymdyrhbhnhh@gmail.com
(כדי להצטרף, יש לשלוח פרטי התקשרות, ושם הפרוייקט בו זכיתם)
 
לכל הזוכים בכלל ההגרלות

כדאי לחדש את הזכאות עד יום חמישי ובכך לחסוך 50 ש"ח


הודעה זו נשלחה ע"י משרד הבינוי והשיכון:

זכאי תוכנית דירה בהנחה, שימו לב!
החל מיום חמישי, כ"ו תמוז התשפ"ד 1.8.2024 יעודכנו תעריפי הנפקת אישורי הזכאות להשתתפות בהגרלות דירה בהנחה, דירה להשכיר ומענקי יד שנייה ותעריפי החידוש לאישורי זכאות קיימים.

תעריף הנפקת אישור זכאות ירד ל-200 ₪.
תעריף הארכת זכאות, בתוך תקופת הזכאות, יעמוד על 50 ₪.

שימו לב, באפשרותכם לחדש את זכאותכם (כל עוד זכאותכם בתוקף) עד ה-31 ביולי 2024 ללא תשלום, דרך אתר ההרשמה להגרלות.להארכת הזכאות היכנסו לאתר עם שם המשתמש והסיסמה, לאחר מכן לחצו על "אזור אישי" וברשימה הנפתחת לחצו על "חידוש זכאות".
לחלופין, ניתן לפנות לחברות הסיוע בנושא.

יצוין כי הליך חידוש הזכאות יבחן מחדש את כל מרכיבי הזכאות לפי מצבם העדכני לרבות קביעת בן מקום, בחינת חייל מילואים ועוד.

בנוסף, לאור היערכות להתחלת עבודה לפי מכרז חדש לשיפור השירות, בימים 5-1 באוגוסט 2024 לא יתקיימו קבלת קהל ומענה טלפוני בחברות ההרשמה לסיוע בדיור, יופעל מוקד להשארת הודעות.
בברכה,משרד הבינוי והשיכון
 

נעמי צלמת

משתמש רשום
שלום אנחנו מקום 367 באלעד
בהגרלה יש 77 דירות
יש מה להמתין או שזה חסר סיכוי?
תודה!
 

יוני סילבר

משתמש חדש
כן

יש כבר קרוב ל 300 זוכים

מעתה יהיו שתי קבוצות בצ'אט:

גבעת הפרסה-צפון (הגרלות 1979, 1980 ,1981, 1982)

גבעת הפרסה-דרום (הגרלות 2377 ,2430 ,2431 ,2432 ,2433)


עם זאת, ההודעות במייל הראשי ימשיכו להישלח לשתי הקבוצות מהכתובת ABCG1979ABCG @ GMAIL.COM

הודעות הרלוונטיות לשתי הקבוצות יישלחו לכולם, ומה שרלוונטי לקבוצה אחת יישלח רק אל הזוכים באותה הקבוצה.
ידוע למישהו על כזאת קבוצה לזוכים באלעד מספר 2416?
 

יעל שטרן

משתמש רשום
התורה חסה על ממונם של ישראל!!!
בימים אלו אנו פועלים לגבש את הקבוצה של הזוכים בהגרלות דירה בהנחה - רכסים, נציין שהפעולה הנ''ל מאוד לא קלה... ב''ה ישנה כבר כמות לא קטנה של זוכים, כ''י...
לכן נבקש מכם, באם יוודע לכם על זוכים נוספים בהגרלה, להפנות אותם אל הכתובת להלן, על מנת שנוכל לבנות קבוצה כמה שיותר גדולה, ובכך להיות כח קניה גדול יותר, מה שיועיל לנו בהמשך להוזלת עלויות, ובהורדת בירוקרטיה...
המייל לרישום ויצירת קשר הוא: rksymdyrhbhnhh @ gmail.com
לא הבנתי מה ההבדל בין הקבוצה הזאת לקבוצה הותיקה שקיימת
מה היה רע בקבוצה הנוכחית שיש בה למעלה מ300 זוכים
 

ניק 2025

משתמש רשום
עריכה תורנית
אשמח לענות על השאלה המתבקשת...

א. הקבוצה הקודמת, כשמה כן היא - שייכת בעיקר לזוכים בהגרלה הקודמת (2022). ויש לזה השלכות נרחבות, המובנות בשל הנסיבות שבפערי הליכי הבניה.
ב. גם אם לכאורה יש לחשוב שמא "הם הכי טובים, כי הם הכי מנוסים" וכו'... יש לזה כמה תשובות: 1. נסיון הוא לאו דווקא בניהול איגוד, אלא גם בנסיון חיים - מה שיש בקבוצה החדשה (ועוד היד נטויה לצרף את טובי המומחים...). 2. הקבוצה החדשה מהווה שבירה למונופול הקיים, בו עד היום הייתה לזוכה ברכסים אופציה אחת של הצעות מחיר וכו'... כעת יש לכל זוכה אפשרות לבחור מי הכי משתלם בשבילו, ומי עוזר לו מבחינה כלכלית. - וזה פועל נטו לטובת הזוכה!!!
ג. לא לחינם נפתחה הקבוצה, שאינה כקודמתה שרק מאגדת זוכים (שאף שמנהליה הם אברכים יר"ש, עכ"ז כנראה שאינם יכולים לתת את כל זמנם ומרצם עבור הזוכים, מסיבות מובנות), מה שאין כן בקבוצה החדשה שבוודאי שחלק ממנהליה הם אברכים יר"ש המבינים את צרכי הבני תורה, אולם בעיקר מנוהלת ע"י אנשי מקצוע מומחים, תושבי רכסים ושאינם, וכמובן הכל ע"פ דעת תורה, ובאופן הטוב ביותר והעונה לצרכי הכלל. ואכמ"ל.

לרבים השואלים: הקבוצה תושק בימים הקרובים (במיתוג חדש ומרענן), בצורות ובפלטפורמות שונות (מייל/צ'אט/וואטסאפ - למחזיקי מכשיר מוגן), איננו ממהרים לפתוח את הקבוצה, עשרות רבות של נרשמים שהצטרפו בימים האחרונים, אך עדיין אנחנו פועלים במגוון דרכים כדי להגיע לרוב ככל הזוכים בהגרלות. ע"מ למנוע עגמת נפש ממי שעדיין לא הצליח להגיע לקבוצה.

עזרו לנו לדאוג לכם, והפיצו את המייל לכלל הזוכים בהגרלות: rksymdyrhbhnhh @ gmail.com
 

איש מן ההר

משתמש פעיל
עריכה תורנית
שלום.
זכיתי בהגרלת מחיר למשתכן באלעד לפני שבועיים, אחרי שפגה ההתרגשות מהזכיה אני רוצה לשמוע פרטים, מה הולך להיות ואיך מתקדמים מכאן.
אמור להיות כנס זוכים, הקבלן צריך ליצור קשר, אבל מתי? האם אפשר ללמוד את צורת הפרויקט וגדלי הדירות שבו.
יש איגוד של זוכי מחיר למשתכן אלעד, או שעדיין לא?
מישהו יודע משהו, למישהו יש מה להוסיף?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה