אשמח להחכים בעניין.ממש לא
מדוע חייבים ארבעה רמקולים ומוניטור וסאבים בשביל לעשות איזה בר מצוה קטנה.
אשמח להחכים בעניין.ממש לא
מי אמר שחייביםאשמח להחכים בעניין.
מדוע חייבים ארבעה רמקולים ומוניטור וסאבים בשביל לעשות איזה בר מצוה קטנה.
וואו וואו נסחפת....ארבעה רמקולים ומוניטור וסאבים בשביל לעשות איזה בר מצוה קטנה.
(Rcf 745 - עולה 5.5 , כפול 2 - 11
מוניטור 715 - עוד 3
מיקסר 1500 / 2000
מיקרופונים - 1000
כבלים סטנדים וכו'
אמיתי ???מה חשיבותו הגדולה של המוניטור
האם אי אפשר להסתדר בלעדיו?
לא ראית אף פעם אירוע פשוט כזה שלא הביאו מוניטור?אמיתי ???
מנסיון, או מוניטור או 'אוזניים שרופות' בסוף האירועלא ראית אף פעם אירוע פשוט כזה שלא הביאו מוניטור?
רק בגלל שאני יודע שאתה שואל מתמימות ובכדי ללמוד - אני לא מתעצבן....מה חשיבותו הגדולה של המוניטור
האם אי אפשר להסתדר בלעדיו?
ראיתילא ראית אף פעם אירוע פשוט כזה שלא הביאו מוניטור?
אישית אני יותר אוהב מוניטורבאותו עניין :
מה מועדף עליכם אוזניה או מוניטור. וא''כ איזה חברה/דגם של אוזניות ?
כשם שדנתני לזכות כך המקום ידינך לכף זכות.רק בגלל שאני יודע שאתה שואל מתמימות ובכדי ללמוד - אני לא מתעצבן....
אישית אני יותר אוהב מוניטור
אומייןכשם שדנתני לזכות כך המקום ידינך לכף זכות.
השאלה אם ניגנת גם עם....ניגנתי בכמה וכמה אירועים ואף פעם לא היה לי מוניטור.
יפהאבל אני מכיר את ההרגשה הקשה שאתה מדבר עליה. תוך כדי הנגינה אני צריך לסמן להגברה שיסובב אלי קצת את הרמקול כי אני לא שומע כלום, ואחרי האירוע מקבל ביקורת על פספוסים...
לא חבל??ואחרי האירוע מקבל ביקורת על פספוסים...
א. זה קשור לכך שזה לא מוניטור ואתה ששומע פחות טוב את הצליליםאבל יש הרבה פעמים שגם כשמסובבים אלי את הרמקול קשה לי לזהות בדיוק את הצלילים, הם יוצאים מהאורגן יפים וברורים והרמקול הורס אותם לגמרי.
לא שמעתי על טענה כזובפעם האחרונה שזה קרה לי שאלתי את המגביר והוא אמר לי שאורגן ימהה יש לו תדרים מיוחדים ועדיף להשתמש בהגברה של ימהה שזה תואם לאורגנים שלהם. נו נו. מה אתה אומר על הטענה הזו??
וודאי חבל, אבל השאלה מה התקציב של בעל השמחה.לא חבל??
בטח יש מספיק אשכולות של מריבות בין שני המותגים, שמעתי מאחד מבעלי התזמורות הגדולות (ה"ליטאיות") שהוא ממליץ על ימהה בתור משהו טוב וחזק שפחות מבלה במוסך...אני אומר לך שתעזוב את הימאהה ותלך לקורג....
אז אני אוריד רמקול אחד מתוך השניים ולא את המוניטורוודאי חבל, אבל השאלה מה התקציב של בעל השמחה.
כן בוודאיבטח יש מספיק אשכולות של מריבות בין שני המותגים, שמעתי מאחד מבעלי התז
מורות הגדולות (ה"ליטאיות") שהוא ממליץ על ימהה בתור משהו טוב וחזק שפחות מבלה במוסך...
ולא אחד מהקלידניםמאחד מבעלי התזמורות
זה הרבה פעמים בגלל שהרמקול שמיועד לקהל מכוון על ווליום יחסית גבוה ואם אתה עומד קרוב זה לא נשמע טוב מרוב דציבלים... מוניטור בד"כ לא אמור להתקרב למקס' שלו כדי שתשמע את עצמך איכותי. (גם תלוי איזה רמקול כמובן...)אבל יש הרבה פעמים שגם כשמסובבים אלי את הרמקול קשה לי לזהות בדיוק את הצלילים, הם יוצאים מהאורגן יפים וברורים והרמקול הורס אותם לגמרי.
פששש... כל הכבוד, אבל בכל מקרה זה אפשרי להשתמש בהגברה מותקנת באולמות...(ובשקט בשקט, יש גם איזו ישיבה שאני מופיע שם בכל מיני אירועים קטנים, שאני לא אוהב את ההגברה שהם מביאים
אבל מתחשב בהם כי אין להם כסף...עד כדי שאני לעצמי לוקח מאד קצת.... אבל זה אחרי שהם שמעו אותי כבר פעם אחת עם מערכת מטורפת של ליין ra....ומפמפמם לבחורים שמדברים איתי על הסאונד - את הסיפור...)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: