האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 185 16.5%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 294 26.3%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 722 64.5%

  • סה"כ מצביעים
    1,120

מאירלה

משתמש מקצוען
׳ווינט׳: כ-57.5 מיליון בני אדם צפו בעימות בין המועמדים לנשיאות ארה״ב טראמפ והאריס. כך לפי נתוני חברת נילסן. העימות שנערך בחסות רשת ABC שודר בשבע רשתות טלוויזיה שונות במדינה. בעימות הקודם בין הנשיא לשעבר טראמפ לבין נשיא ארה״ב ג'ו ביידן צפו כ-51 מיליון בני אדם.
 

מנדי המקורי

משתמש צעיר
׳ווינט׳: כ-57.5 מיליון בני אדם צפו בעימות בין המועמדים לנשיאות ארה״ב טראמפ והאריס. כך לפי נתוני חברת נילסן. העימות שנערך בחסות רשת ABC שודר בשבע רשתות טלוויזיה שונות במדינה. בעימות הקודם בין הנשיא לשעבר טראמפ לבין נשיא ארה״ב ג'ו ביידן צפו כ-51 מיליון בני אדם.
נוספו מאז 500,000 אמריקנים ועוד 6,000,000 מהגרים;)
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
בן יניב: כמה שותפים פוליטיים ויועצים של טראמפ ששוחחו עם ה"ניו יורק טיימס" בעילום שם אמרו שהם רואים את הלילה כהחמצה עצומה. הייתה לו מטרת-על אחת לערב: לאלץ את האריס להיות הבעלים של המדיניות השמאלנית שלה ולהדביק אותה בתודעת הבוחרים להיבטים הכי לא פופולריים של הרקורד של ביידן-האריס. במקום זאת, הוא מצא את עצמו מגן על רבות מהחלטותיו ועמדות העבר שלו, תוך הפצת טענות מופרכות על חיות מחמד שנאכלות ע״י מהגרים.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
1726133696641.png

כמו שאבו עלי אומר,
התקשורת הממסדית תומכת בהאריס, ובאינטרנט - בטראמפ.
כמו שאנחנו מכירים מישראל,
התקשורת הממסדית מוטה שמאלה, וברשתות החברתיות ובאינטרנט בדרך כלל יותר ימינה.

מה אני בא לומר?
שכל צד בטוח שהוא ניצח.
כלומר, בעצם תיקו - כנראה שאף מתמודד לא הצליח להשפיע יותר מידי.

הערה קטנה: תיקו = נזק לטראמפ.
בעימות הקודם הוא ניצח כ"כ בענק, שגרם למתמודד נגדו לפרוש.
הפעם הוא "רק" בתיקו.
 

Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
file.php
הדו שיח בין ביידן לבין האדם שהביא לו את הכובע...

.Full exchange of the incident leading up to Joe Biden putting on a Trump 2024 hat

."Biden: "Sure, I'll autograph [a hat]

"?Man: "You remember your name

".Biden: "I don't remember my name... I'm slow

".Man: "You're an old fart

".Biden: "Yeah, I'm an old guy... You would know a lot about that

...

".Biden: "I need [the Trump] hat

"!Crowd: "Put it on

Biden: Puts the hat on

".Man: "I'm proud of you now
חילופי דברים מלאים על התקרית שהובילה לכך שג'ו ביידן חבש כובע של טראמפ 2024.

ביידן: "בטח, אני אכתוב חתימה [כובע]."

גבר: "אתה זוכר את שמך?"

ביידן: "אני לא זוכר את שמי... אני איטי".

גבר: "אתה זקן."

ביידן: "כן, אני בחור זקן... היית יודע הרבה על זה."

...

ביידן: "אני צריך את הכובע של טראמפ".

קהל: "שים את זה!"

ביידן: שם את הכובע.

גבר: "אני גאה בך עכשיו."
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
1726170012555.png
טראמפ מודיע: "לא יהיה עימות נוסף עם קמלה האריס. לפי הסקרים, אני זה שניצח בעימות"
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית, הצליחה לעורר עניין רב בעימות הנשיאותי הראשון שלה מול דונלד טראמפ – אך לא רק בזכות הטיעונים שלה. העגילים הנוצצים שלה, שהיו נראים תחילה כתכשיט תמים, הפכו למוקד דיון סוער ברשתות החברתיות.

ע"פ הדיווח בוואלה, משתמשים ב-X (לשעבר טוויטר) העלו תיאוריות קונספירציה לפיהן העגילים משמשים להעברת הנחיות סודיות להאריס בזמן העימות.

הדיון התמקד בשאלה האם מדובר בפנינים יקרות או אולי בטכנולוגיה מתקדמת. תיאוריות אלה התמקדו בהשוואה בין העגילים של האריס לבין דגם Nova H1 Audio, המשמש גם כאוזניות אלחוטיות. למרות שמבט ראשון נראה דמיון מסוים, בדיקה מדוקדקת הראתה כי מדובר בתכשיט פשוט, אותו האריס עונדת כבר חודשים רבים, ללא כל קשר לטכנולוגיה נסתרת.
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הקונספירציה שמסעירה את הרשת: האם קמלה האריס הסתירה אוזניה?

תיאוריית קונספירציה שמסתובבת ברשתות החברתיות בעקבות העימות הנשיאותי שהתקיים הלילה טוענת כי המועמדת הדמוקרטית קמלה האריס רימתה בעימות הנשיאותי ולמעשה הסתירה אוזניה בצורת “עגילי הפנינה” שענדה • זו אינה הפעם הראשונה שמועלות קונספירציות שכאלה, וטענות דומות הופנו כלפי הילרי קלינטון ב-2016
 

יהודי חושב

משתמש פעיל
הטור של עמית סגל מסוף שבוע שעבר

הנה קובץ עובדות שלמדתי השבוע בוושינגטון, בכנס MEAD החדש (לשם הגילוי הנאות, הוזמנתי לאירוע העל־מפלגתי ככל המשתתפים): שגריר ארצות הברית בירושלים לשעבר תחת טראמפ, דייויד פרידמן, פרסם השבוע ספר "מדינה יהודית אחת" שמאיץ להחלת ריבונות ביו"ש. עיקרו, כך הסביר לי בתור לסלמון המעושן: "מהירדן ועד הים ישראל תהיה חופשית". פרידמן מוזכר כשגריר ארה"ב המיועד, מה שמעיד על כיוון אפשרי של הממשל. באותו הזמן, על הבמה, שר החוץ האמריקני בלינקן התעקש משום מה לכנות שוב ושוב את רב המרצחים מעזה "מיסטר סינוואר".
בכיר מאוד בממשל ביידן־האריס קבע שחיסול הנייה בטהרן "הפריע" מאוד למאמצים להרגיע את האזור. שעה אחריו עלה שר החוץ של טראמפ, מייק פומפאו, והדהים את הקהל בשני דברים: הדיאטה הרצחנית שהורידה שלושים קילו ממשקלו, ותמיכה מפורשת בפעולה ישראלית באיראן. "יש שני תרחישים בנוגע לפעולה שם: אחד, שממשלת ארצות הברית תגיד לישראל שלא יעזו לפעול נגד איראן, והתרחיש השני הוא שהממשל יגיד 'לכו על זה'. ממשל ביידן יטען שזה יגרור מלחמת עולם שלישית, וממשל טראמפ יגיד שהוא פה לספק את העזרה שצריך, ואפילו לעשות יותר".
פומפאו, שעל שמו קרוי יין ביקב פסגות שמעבר לקו הירוק, קבע שיש צורך להבטיח שישראל תנצח בעזה ולייצר הסדר ביטחוני "ששונה ביסודו מזה שקיים מתחילת שנות האלפיים. האומה הישראלית סובלת, בזמן שכל מה שהנשיא וסגנו מדברים עליו הוא הדרישה להפסקת אש".
יחליטו לעצמם האמריקנים מי עדיף. יש נימוקים כבדי משקל לשני הצדדים: טראמפ הוא נרקיסיסט שהחוק בעיניו הוא פלסטלינה, האריס היא אופורטוניסטית שאידיאולוגיה בעיניה היא סליים. במפלגה שלו יש שוליים סהרוריים ובשלה קצה אנטישמי.
אבל עבור מרבית הישראלים, שפטורים מנושאים כמו הפלות, גבולות, שישה בינואר, הבחירה די ברורה. נדמה לי שרוב מכריע של המשתתפים שהגיעו לכנס מהמזרח התיכון מייחלים לתוצאה הזו בסתר ליבם.
נכון, המועמד הרפובליקני יהיה בלתי צפוי כמו כל קודמיו בכהונה השנייה, בתוספת פאקטור טראמפ. הבעיה היא שהאריס צפויה למדי. בהחלט חל שינוי בעמדת הממשל בחודשים האחרונים. איום מפורש מאוד מנשיא ארצות הברית, שהועבר דרך שוייץ, היה הסיבה להתקפלות האירנית מאיומי הנקמה על חיסול הנייה. אבל עם מפלגה שכוללת בתוכה מסמפטי חמאס וממשל שהכלה היא דגלו, אין לתלות תקוות גדולות מדי. גם בהקשר הזה לא נס ליחה של הבדיחה שבלינקן ציטט על הבמה מפי סנאטור ג'ון מקיין המנוח: "תמיד הכי חשוך לפני שהעלטה יורדת סופית".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צו

א שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ שִׁירוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב שִׁירוּ לַיי בָּרְכוּ שְׁמוֹ בַּשְּׂרוּ מִיּוֹם לְיוֹם יְשׁוּעָתוֹ:ג סַפְּרוּ בַגּוֹיִם כְּבוֹדוֹ בְּכָל הָעַמִּים נִפְלְאוֹתָיו:ד כִּי גָדוֹל יי וּמְהֻלָּל מְאֹד נוֹרָא הוּא עַל כָּל אֱלֹהִים:ה כִּי כָּל אֱלֹהֵי הָעַמִּים אֱלִילִים וַיהוָה שָׁמַיִם עָשָׂה:ו הוֹד וְהָדָר לְפָנָיו עֹז וְתִפְאֶרֶת בְּמִקְדָּשׁוֹ:ז הָבוּ לַיי מִשְׁפְּחוֹת עַמִּים הָבוּ לַיי כָּבוֹד וָעֹז:ח הָבוּ לַיי כְּבוֹד שְׁמוֹ שְׂאוּ מִנְחָה וּבֹאוּ לְחַצְרוֹתָיו:ט הִשְׁתַּחֲווּ לַיי בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ חִילוּ מִפָּנָיו כָּל הָאָרֶץ:י אִמְרוּ בַגּוֹיִם יי מָלָךְ אַף תִּכּוֹן תֵּבֵל בַּל תִּמּוֹט יָדִין עַמִּים בְּמֵישָׁרִים:יא יִשְׂמְחוּ הַשָּׁמַיִם וְתָגֵל הָאָרֶץ יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ:יב יַעֲלֹז שָׂדַי וְכָל אֲשֶׁר בּוֹ אָז יְרַנְּנוּ כָּל עֲצֵי יָעַר:יג לִפְנֵי יי כִּי בָא כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בֶּאֱמוּנָתוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

צור את הרגע • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה