האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 188 16.7%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 293 26.0%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 726 64.4%

  • סה"כ מצביעים
    1,127

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

מסקרה

משתמש מקצוען
דיווח ב-AP: מסלול הגולף היה סגור חלקית בשביל המשחק של טראמפ. סוכני השירות החשאי אבטחו את השטח לפניו, כשהם הבחינו באדם חמוש שדוחף את הקנה של הרובה שלו דרך הגדר של מגרש הגולף. בשלב הזה הסוכנים ירו לעבר החמוש
 

מסקרה

משתמש מקצוען
בן יניב: דיווח ברשת NBC: רובה בסגנון AR נמצא מחוץ לקו הגדר של מגרש הגולף של טראמפ, והרשויות מאמינות שהוא שייך לאדם שנעצר, כך מאשרים 4 בכירי אכיפת החוק במחוז ווסט פאלם ביץ׳. לפי המקורות, השירות החשאי הבחין במישהו שלדעתם כיוון נשק וסוכנים ירו בתגובה ליריות. לא ברור לאן האדם כיוון ולא ברור אם האדם ירה אי פעם בנשק, אמר המקור.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
אבו עלי אקספרס
הודעה נוספת של קמפיין טראמפ כאשר טראמפ עצמו חתום עליה: היה ירי בסביבתי אך לפני שהשמועות מתחילות לצאת משליטה, רציתי שתשמעו את זה: אני בריא ושלם דבר לא יאט אותי. לעולם לא אכנע תמיד אוהב אתכם בשל תמיכתכם בי. אחדות. שלום. לעשות את אמריקה גדולה שוב. שהאל יברך אתכם.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
קובי ברדה:

נקודות ממסיבת עיתונאים:

1. המתנקש לכאורה נתפס באמצעות אזרח שצילם את הרכב שהוא ברח.
2. השירות החשאי, פתח בירי לעבר השיחים, שם הקנה של הקלצניקוב בצבץ, שהבריח את המתנקש.
3. לנשק היה כוונת, כאשר הנשיא בערך 300-500 מטר כששיחק בגולף.
4. הצילום של הלוחית, הצליח להביא את התפיסה המהירה.
5. אין פרטים על המתנקש בשלב זה.
6. ההגדרה של הניסיון התנקשות סיכון גבוה.
7. לצד הנשק היו 2 מחסניות ומצלמת גו פרו.
8. עוד לא ברור האם החשוד הספיק לירות
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
‏שורה תחתונה: עוד ניסיון התנקשות בטראמפ, ואילולא סוכן זיהה קנה בשיחים - זה היה יכול להצליח. המתנקש הצליח להתמקם עם קלצ'ניקוב, תחמושת והסוואה בתוך שטח מגרש הגולף - עוד כישלון של השירות החשאי (וכן, זה קשה מאוד לסרוק; השטח עצום. אבל זה התפקיד שלהם).
היורה גם הצליח להימלט אחרי שזוהה (עוד כשל) ונעצר רק בנהיגה על הכביש בגלל עד שזיהה את הניסן השחורה שלו וצילם את הלוחית, וגם הלך למשטרה. בלי זה - עוד היו מחפשים אחריו.
סביר להניח שאמצעי האבטחה על טראמפ יוחמרו. השפעה על הבחירות? עוד נראה.

נדב אייל
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה

ראיין ווסלי בות', בן 58 מהוואי, הוא החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ​


ראיין ווסלי בות', בן 58 מהוואי, הוא החשוד בניסיון ההתנקשות במועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, והנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, שהתרחש הלילה (שני) בפלורידה.

(ערוץ 7)
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
נתניהו וביידן הגיבו הלילה - רה״מ נתניהו: ״שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות השני נגד הנשיא טראמפ והוקל לנו לשמוע שגם הוא נכשל, אבל אל לנו לסמוך על המזל. אנו שולחים את איחולינו הטובים לדונלד ומלניה״. ביידן: ״הוקל לי לשמוע שטראמפ בטוח. אין מקום לאלימות פוליטית בארצנו. הוריתי לשירות החשאי להשתמש בכל האמצעים והמשאבים כדי להבטיח את ביטחונו של טראמפ״.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
טראמפ מגיב לניסיון ההתנקשות בו אתמול - ״אני רוצה להודות לכולם על הדאגה והאיחולים. זה היה בהחלט יום מעניין. הכי חשוב - אני רוצה להודות לשירות החשאי, העבודה שנעשתה הייתה לחלוטין יוצאת מן הכלל״.
 
אריאל כהנא: אחרי ניסיון ההתנקשות השני, קמפיין טראמפ עומד לצאת בקמפיין ענק שכותרתו ״לא ניתן לדגל החירות ליפול״. סכומי כסף עצומים יושקעו בפנסילבניה וויסקונסין, שמסתמנות כמדינות שיכריעו את הבחירות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה