האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 188 16.7%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 293 26.0%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 726 64.4%

  • סה"כ מצביעים
    1,127

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמיחי שטיין:

אגב, לאף אחד מהדמוקרטים ששם מוזכר כמועמד אפשרי לנשיאות אין טעם להתחרות בהאריס. כרגע מצבה בסקרים לא נורא אבל גם לא להיט, זה הולך להיות חתיכת קרב מול טראמפ וביידן עדיין ברקע - אז למה לא לחכות עוד 4 שנים?
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
בן יניב: אחת השאלות הגדולות עכשיו היא מה רוברט פ. קנדי גוניור, מועמד עצמאי שזוכה לבין 10% ל-11% מהקולות. יש רעשים שהוא עשוי לתמוך בטראמפ, מה שעלול להקשות בהרבה על כל מועמד דמוקרטי
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמיחי שטיין: זה פרק הזמן הקרוב ביותר ליום הבחירות בו הכריז נשיא ארה"ב מכהן כי לא יבקש להיבחר מחדש. ביידן: 107 ימים, לינדון גונסון: 219 ימים, הארי טרומן: 220 ימים, קלווין קולידג: 462 ימים
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
סגנית הנשיא האריס מפרסמת הצהרה:

אני גאה לקבל את תמיכת הנשיא והכוונה שלי היא לזכות במועמדות הזו. היא מוסיפה: במהלך השנה האחרונה סיירתי ברחבי הארץ, שוחחתי עם אמריקנים על הבחירה הברורה בבחירות החשובות הללו. וזה מה שאמשיך לעשות בימים ובשבועות הבאים. אעשה כל שביכולתי כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית - ולאחד את האומה שלנו - כדי להביס את דונלד טראמפ ואת סדר היום הקיצוני שלו.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
חרושת שמועות בארה"ב לגבי העזיבה של ביידן את המירוץ:

המכתב נעשה על נייר אישי ולא נייר רשמי של הבית הלבן, ביידן עצמו לא הופיע בציבור, ולכאורה הוא "נעלם" בשל קורונה. האם לא יכול היה לצלם סרטון קצר? האם מישהו כתב לו את המכתב, והוא חתם, או נאלץ לחתום? האם הוא בכלל יודע שזה פורסם בטוויטר? וכך פורשים ממירוץ לנשיאות, ב"ציוץ"? גם התמיכה שלו בקמלה נעשתה ב"ציוץ". seriously? האם ההיעלמות שלו מרמזת שזה נכפה עליו? מי ביצע את ה"ציוץ"?

יש הרבה רמיזות ל"הפיכה" בתוך המפלגה ה"דמוקרטית". ברור שהתעלמו מקולות 14 מיליוני אלה שהצביעו לביידן בפריימריז הדמוקרטיים של המפלגה הזו רק לאחרונה. לכן קוראים להם "דמוקרטים". מוזר מאוד כל העניין.

ד"ר גיא בכור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה