דבר ראשון אני לא מבין באקסל שום דבר אז בבקשה אל תענו לי בנוסחאות וכו', תודה!
דבר שני, יש לי קובץ אקסל של חישוב שעות עבודה (מילוי תאריך, כניסה, יציאה, סכום לתשלום וסה"כ)
ומשום מה הוא לא מסכם לי כמה שעות עבדתי בסה"כ החודש...
יש אופציה לעשות את זה באופן אוטומטי?
מצו"ב צילום מסך, וכן הקובץ
תודה רבה לעונים!
דבר שני, יש לי קובץ אקסל של חישוב שעות עבודה (מילוי תאריך, כניסה, יציאה, סכום לתשלום וסה"כ)
ומשום מה הוא לא מסכם לי כמה שעות עבדתי בסה"כ החודש...
יש אופציה לעשות את זה באופן אוטומטי?
מצו"ב צילום מסך, וכן הקובץ
תודה רבה לעונים!