לפני כמה חודשים שלחתי תלונה למשרד התחבורה על אוטובוס שלא יצא
והיום הם ענו לי
יש תועלת לשלוח פניות למשרד התחבורה או שאני סתם מבזבז את זמני במילוי טפסים בשביל לעדכן אותם על משהו שהם כבר ממילא יודעים ע"י המערכת הממוחשבת?
והיום הם ענו לי
מה זה אומר בפועל?שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעות קו 5 של חברת קווים בביתר עילית
21-9-2022 בתאריך
סימוכין: מכתבך מתאריך 2022/09/21
הריני לאשר קבלת מכתבך שבסימוכין, ולהתנצל על העיכוב במתן תשובתנו.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מנהלת תהליכי אכיפה מנהליים מול מפעילי התחבורה הציבורית,
במסגרתם מושתים פיצויים מוסכמים ביחס לחריגות של מפעיל התחבורה הציבורית מהמערכת ההסכמית
לה מחויב המפעיל מול משרד התחבורה, וזאת במטרה לשפר את רמת השירות הניתנת לנוסעי התחבורה
הציבורית.
פנייתך נבדקה מול נתוני הביצוע של מפעיל התחבורה הציבורית במערכות המשרד, והוחלט להעבירה
להתייחסות המפעיל במסגרת הליך האכיפה המנהלי.
ברצוני להביא לידיעתך, כי משרד התחבורה מבצע, באמצעות מערכת ממוחשבת, בקרה על נתוני ביצוע של
מפעילי התחבורה הציבורית, הבוחנת את עמידת המפעילים בביצוע ודיוק הנסיעה בהתאם לרמת השירות
לה הם מחויבים מול משרד התחבורה, באופן אוטומטי ורציף.
משכך, אי-התאמה של נסיעה בפועל ביחס לחובת המפעיל ברישיון הקו לעמידה בלוח הזמנים, מזוהה
במערכת הממוחשבת ומטופלת בהליך אכיפה מנהלי על ידי המשרד מול המפעיל.
אני מודה לך על פנייתך, ומצטערת על אי הנוחות שנגרמה לך.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.
בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת פניות הציבור
יש תועלת לשלוח פניות למשרד התחבורה או שאני סתם מבזבז את זמני במילוי טפסים בשביל לעדכן אותם על משהו שהם כבר ממילא יודעים ע"י המערכת הממוחשבת?