תח"צ האוטובוסים שלא עוצרים:( (מה שאולי (לא) ידעתם)

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
דבר ראשון, אין היום חברת אוטובוסים גם פרטית שלא מחפשת בנרות נהגים במשרה מלאה.
ודבר שני, חברות הקבלן אוהבות לעבוד עם התח''צ כי הם מקבלים תשלום יפה, ויש פחות שחיקה לנהג כי הוא לא מבצע רק נסיעות של תח''צ אלא נסיעות מגוונות.
אני באופן אישי שוחחתי עם נהג שעבר מחברת תח"צ לחברת קבלן, למרות שהוא מבצע בפועל את אותם קווים. לדבריו הוא עשה זאת בגלל התנאים המשופרים בחברות הקבלן. המצב הזה מצביע על כשל בתנאי ההעסקה של חברות התח"צ שגורם למחסור בנהגים
 

לאנגער

משתמש מקצוען
אם הנהג והחברה היה מתוגמלים לפי מספר הנוסעים באוטובוס [כמובן שרק לפי מספר המקומות] אז הנהגים היו עוצרים.
שיטת הסבסוד צריכה להיות לפי נוסע ולא לפי נסיעה.
תתפלא, אבל גם הנהג וגם החברה מתוגמלים לפי נוסעים כלומר תיקופים.
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
סיפור ששמעתי אתמול בחזור מירושלים
אצלינו יש 2 קווים שמחילים בקדומים נכנסים לעמנואל ועושים מסלול סיבובי, עקרונית לאוטובוסים האלו יש העלאה והורדה בתוך עמנואל- כלומר, אדם יכול לעלות על האוטובוס בכניסה וליסוע פנימי.
יש קו נוסף- שיוצא מעמנואל.
ערב החג, משפחה חיכתה לאוטובוס שמגיע מקדומים בצד שהוא נכנס ליישוב- כי שם יש עדיין מקום.
האוטובוס לא עצר! למרות שהוא אמור להעלות גם פנימי!
הם חצו את הכביש- הוא הגיע אחרי כמה זמן- וכמובן שוב לא עצר כי כבר לא היה מקום!
המשפחה על חפציה וטפה היו צריכים לרדת למטה- איפה שעדיין יש מקום, לחכות לאוטובוס שמגיע ב4 לירושלים! וכל זה עם פיצקאלאך וחפצים ליומיים חג!
 

שיר ושבחה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לכל אלו שפונים לחברות התחבורה.
ברצוני לבשר לכם שישנו מנגנון מיוחד בכל חברות התחבורה,
מיד בקבלת הפניה על ידי הנציג/ה או באתר מונפקת מספר פניה,
והעסק מתחיל לזוז.
לאחר כמה דקות/שעות מגיע מייל/מכתב יפה על הפניה המטופלת,
ובמערכת מיד מסומנת שהפניה טופלה ודיברו עם הנהג/הנושא נבדק וטופל מול הגורמים המתאימים
ואנו מקוים שהתקלה לא תשנה...

אם ברצונכם שמשהו יקרה באמת עם הפניה היא צריכה להיות מול משרד התחבורה,
שם מטפלים בפניות יותר מהר,
ותמיד אפשר להעביר את התכתובת לנציב תלונות הציבור ולמבקר המדינה.
כמו"כ רצוי ומומלץ לשלוח כמה פניות על כל תלונה שיש לכם, כל פעם עם מס' זהות אחר של בני המשפחה,
הן בדרך כלל גם הם חיכו...

נהגים וחברות מטופלים כמו שצריך ע"י משרד התחבורה,
ואף הניקוד של החברה והמוניטין נפגם כמות התלונות עליהם
 

קלידן צעיר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
הבעיה היא בשיטה של משרד התחבורה.
אם הנהג והחברה היה מתוגמלים לפי מספר הנוסעים באוטובוס [כמובן שרק לפי מספר המקומות] אז הנהגים היו עוצרים.
שיטת הסבסוד צריכה להיות לפי נוסע ולא לפי נסיעה.
למה נהגי מוניות לא בורחים ?
ובכלל אנשים מעדיפים לשלם בתחבורה ציבורית פי שניים, אבל עם שירות ואמינות.
המדינה צריכה להעלות את מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית [למרות שזה לא נשמע טוב] ובכסף לשפר את האמינות.
במציאות היום התחבורה הציבורית היא לא אמינה וכל אדם שמחכה בתחנה הוא במתח ולא יודע האם בסוף הוא יצליח לנסוע או לא.
אדם שמחכה בתחנה צריך לדעת שב99% מהמקרים הוא יקבל אוטובוס עם מקום.
משיחה עם נהג קוים עלה לי שיש לנהג אינטרס בנוסעים כי הוא מקבל על כל תיקוף 40 אג' [שזה נשמע קצת אבל בחשבון חודשי זה סכום מכובד] הבעיה מתחילה בציבור שלא מקפיד לשלם באוטובוס וממילא הנהג לא מרגיש צורך בעוד נוסעים.
אגב, זה גם הסיבה לכך שבזמני עומס האוטובוסים לא תמיד מתוגברים כי החברה אומרת שהאוטובוסים נוסעים ריקים.
 

דוד פרידמן השני

משתמש מקצוען
אני באופן אישי שוחחתי עם נהג שעבר מחברת תח"צ לחברת קבלן, למרות שהוא מבצע בפועל את אותם קווים. לדבריו הוא עשה זאת בגלל התנאים המשופרים בחברות הקבלן. המצב הזה מצביע על כשל בתנאי ההעסקה של חברות התח"צ שגורם למחסור בנהגים
אני ששוחחתי גם כנ"ל, והבנתי שעל אף שמקבלים בתח"צ יותר כסף לשעה,
לא נשאר מזה כלום בגלל הקנסות.
כל פתיחת דלת לא בתחנה 500 ש"ח יורד אוטומטית, כל תלונה על אי עצירה בתחנה כנ"ל,
מפקחים סמויים של משרד התחבורה מקזזים לו עוד קצת,
מאז שהוא עבר ל"ישמח ליבנו" הוא מקבל פחות לשעה אבל בתכל'ס נשאר עם יותר כסף בסוף החודש.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כל פתיחת דלת לא בתחנה 500 ש"ח יורד אוטומטית, כל תלונה על אי עצירה בתחנה כנ"ל,
אתה מתאר נהג עבריין ברמה כזו שכמות גדולה של אנשים הגישו נגדו תלונות
לא אופייני לנהג קלאסי, והאמת - לא הייתי שמח לנסוע עם נהג כזה גם בחברה פרטית
ובניגוד לנטען - אין מערכת קנסות אוטומטית על פתיחת דלת
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
משיחה עם נהג קוים עלה לי שיש לנהג אינטרס בנוסעים כי הוא מקבל על כל תיקוף 40 אג' [שזה נשמע קצת אבל בחשבון חודשי זה סכום מכובד] הבעיה מתחילה בציבור שלא מקפיד לשלם באוטובוס וממילא הנהג לא מרגיש צורך בעוד נוסעים.
אגב, זה גם הסיבה לכך שבזמני עומס האוטובוסים לא תמיד מתוגברים כי החברה אומרת שהאוטובוסים נוסעים ריקים.
לנסיעה בין עירונית זה ממש לא משמעותי.
באוטובוס 50 מקומות, 40 אג' לנוסע זה 20 ש"ח.
אולי זאת הבעיה וצריך שבנסיעה בין עירונית כל תיקוף משמעותי לנהג [עד מספר המקומות, כדי שהנהג לא ידחוס...].
 

טיל בליסטי

משתמש פעיל
לכל אלו שפונים לחברות התחבורה.
ברצוני לבשר לכם שישנו מנגנון מיוחד בכל חברות התחבורה,
מיד בקבלת הפניה על ידי הנציג/ה או באתר מונפקת מספר פניה,
והעסק מתחיל לזוז.
לאחר כמה דקות/שעות מגיע מייל/מכתב יפה על הפניה המטופלת,
ובמערכת מיד מסומנת שהפניה טופלה ודיברו עם הנהג/הנושא נבדק וטופל מול הגורמים המתאימים
ואנו מקוים שהתקלה לא תשנה...

אם ברצונכם שמשהו יקרה באמת עם הפניה היא צריכה להיות מול משרד התחבורה,
שם מטפלים בפניות יותר מהר,
ותמיד אפשר להעביר את התכתובת לנציב תלונות הציבור ולמבקר המדינה.
כמו"כ רצוי ומומלץ לשלוח כמה פניות על כל תלונה שיש לכם, כל פעם עם מס' זהות אחר של בני המשפחה,
הן בדרך כלל גם הם חיכו...

נהגים וחברות מטופלים כמו שצריך ע"י משרד התחבורה,
ואף הניקוד של החברה והמוניטין נפגם כמות התלונות עליהם
איך שולחים תלונה למבקר המדינה?
 

לדעת 1

משתמש פעיל
אני פעם הייתי על אוטובוס ממודיעין עילית לירושלים שאיחר המון בגלל תאונה.. ואני עליתי עליו בתחנות הראשונות אח"כ אני שמה לב שהוא נוסע במהירות ולא עוצר לאנשים שמסמנים לו... הגעתי אליו מהר ואמרתי לו שאני הרגע מתקשרת למשטרה אם הוא ממשיך לא לעצור בתחנות והוא כמובן צרח עלי ואיים אבל היראתי לו שאני לא מפחדת ממנו ואני מחייגת אז הוא עצר בכל התחנות בהמשך עד היציאה מהעיר... צריך לא לפחד מהם... אגב אל קווים התקשרתי באותו רגע והתלוננתי מתוך האוטובוס שהוא מדלג על תחנות... התשובה שקיבלתי מהם היתה מכתב נחמד עם תודה על פנייתי...
יש לי 8 פניות לחברת קוים אם מספר פניה עד היום לא חזרו התקשרתי ושאלתי מה אם אישור הפניות שיש לי = מספרי פניות אמרו לא מכירים הם אלו שנתנו לי מספר
 

ציני בכיר

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
סתם לידיעה, שמעתי מפקח שאין כזה דבר שקו שלא בשירות יסע עם מספר על השילוט הדיגטלי,
כיום הכל מסוכרן ועם יש שילוט דיגטלי אז הוא בנסיעת ציבורית.
בכלל לא נכון !!!!!!!!!!
אם הוא בדרך למסלול יכול להיות השילוט כבר עובד......
 

michalor

משתמש מקצוען
יוצרי ai
הבעיה היא בשיטה של משרד התחבורה.
אם הנהג והחברה היה מתוגמלים לפי מספר הנוסעים באוטובוס [כמובן שרק לפי מספר המקומות] אז הנהגים היו עוצרים.
שיטת הסבסוד צריכה להיות לפי נוסע ולא לפי נסיעה.
אולי זאת הבעיה וצריך שבנסיעה בין עירונית כל תיקוף משמעותי לנהג [עד מספר המקומות, כדי שהנהג לא ידחוס...].
ואז שום נהג לא יסכים לקחת את הנסיעות של 6 בבוקר...
 

eh

משתמש פעיל
לכל אלו שפונים לחברות התחבורה.
ברצוני לבשר לכם שישנו מנגנון מיוחד בכל חברות התחבורה,
מיד בקבלת הפניה על ידי הנציג/ה או באתר מונפקת מספר פניה,
והעסק מתחיל לזוז.
לאחר כמה דקות/שעות מגיע מייל/מכתב יפה על הפניה המטופלת,
ובמערכת מיד מסומנת שהפניה טופלה ודיברו עם הנהג/הנושא נבדק וטופל מול הגורמים המתאימים
ואנו מקוים שהתקלה לא תשנה...

אם ברצונכם שמשהו יקרה באמת עם הפניה היא צריכה להיות מול משרד התחבורה,
שם מטפלים בפניות יותר מהר,
ותמיד אפשר להעביר את התכתובת לנציב תלונות הציבור ולמבקר המדינה.
כמו"כ רצוי ומומלץ לשלוח כמה פניות על כל תלונה שיש לכם, כל פעם עם מס' זהות אחר של בני המשפחה,
הן בדרך כלל גם הם חיכו...

נהגים וחברות מטופלים כמו שצריך ע"י משרד התחבורה,
ואף הניקוד של החברה והמוניטין נפגם כמות התלונות עליהם

יש לי 8 פניות לחברת קוים אם מספר פניה עד היום לא חזרו התקשרתי ושאלתי מה אם אישור הפניות שיש לי = מספרי פניות אמרו לא מכירים הם אלו שנתנו לי מספר
די עם התלונות תתבעו למשפט 1000 שקל כל מקום שלא עצר יש אשכול שלם על זה קיבלתי 3000 בלי להתווכח
ולמי שאין כח שיתבע ואז יגיע לפשרה על 300 גם משהו...רק ככה זה ייפסק!
 

sarigold5

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
ראיתי יותר מדי פעמים נהגים של חברת אקסטרה שלא עוצרים בתחנות...
אם אני לא טועה, בשביל להגיש תלונה צריך תיעוד של המקרה, אז למי שלא מסתובב עם מצלמה בכיס אין דרך להוכיח שזה אכן קרה.
 

ד. פריד

משתמש מקצוען
אם ברצונכם שמשהו יקרה באמת עם הפניה היא צריכה להיות מול משרד התחבורה,
שם מטפלים בפניות יותר מהר,
מעניין. אני התלוננתי למשרד התחבורה על אי ביצוע נסיעה בתאריך 1/8 וקיבלתי ב 13/8 תגובה לקונית שזה יועבר לתגובת מפעיל הקו, ומאז לא שמעתי מהם...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  101  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה