לכל אלו שפונים לחברות התחבורה.
ברצוני לבשר לכם שישנו מנגנון מיוחד בכל חברות התחבורה,
מיד בקבלת הפניה על ידי הנציג/ה או באתר מונפקת מספר פניה,
והעסק מתחיל לזוז.
לאחר כמה דקות/שעות מגיע מייל/מכתב יפה על הפניה המטופלת,
ובמערכת מיד מסומנת שהפניה טופלה ודיברו עם הנהג/הנושא נבדק וטופל מול הגורמים המתאימים
ואנו מקוים שהתקלה לא תשנה...
אם ברצונכם שמשהו יקרה באמת עם הפניה היא צריכה להיות מול משרד התחבורה,
שם מטפלים בפניות יותר מהר,
ותמיד אפשר להעביר את התכתובת לנציב תלונות הציבור ולמבקר המדינה.
כמו"כ רצוי ומומלץ לשלוח כמה פניות על כל תלונה שיש לכם, כל פעם עם מס' זהות אחר של בני המשפחה,
הן בדרך כלל גם הם חיכו...
נהגים וחברות מטופלים כמו שצריך ע"י משרד התחבורה,
ואף הניקוד של החברה והמוניטין נפגם כמות התלונות עליהם