אם כך, במה נחשב שהערעור התקבל? ברור שאי"צ לעבור שוב.ואז? מעבירים את התלמיד או שהוא ציך לגשת לטסט נוסף על חשבונו?
מה שאומר שהעירעור שווה לפח....
אם כך, במה נחשב שהערעור התקבל? ברור שאי"צ לעבור שוב.ואז? מעבירים את התלמיד או שהוא ציך לגשת לטסט נוסף על חשבונו?
מה שאומר שהעירעור שווה לפח....
כדי להצליח לנהוג בירושלים אפשר לקחת מספר שיעורים בירושלים לא חייבים לעשות שם טסטברוך השם.
אגב עד כמה שידוע לי, להיות מודע לכשרון - אין פירושו 'לעוף על עצמו'.
ואז להתחיל לנהוג בירושלים ולגלח מראות מכל הכוונים.
לא חפשתי מקום קשה - אלא מקום בו אני הולך לנהוג.
בשונה ממי שמחפש דווקא מקום קל - שלא משקף את המקום בו הוא הולך לנהוג.
רק מראות זה עוד מצב טובכדי להצליח לנהוג בירושלים אפשר לקחת מספר שיעורים בירושלים לא חייבים לעשות שם טסט
אגב רבים מהעוברים טסט בירושלים הסיכויים שלהם להגיע לסמטאות קטמון והאזור האורבני המסובך הוא קטן מהסיכוי להגיע לקרית גת
לדעתך אולי צריך לעבור טסט באוטסטרדות ובגשם שוטף ובלילה ובגשם ראשון וכו' כדי לא לגלח מראות מכל הכיוונים
מניסיון אני שואלת... העירעור התקבל ונתנו תור מהיר יותר לטסט......אם כך, במה נחשב שהערעור התקבל? ברור שאי"צ לעבור שוב.
ומבקשים אגרה?מניסיון אני שואלת... העירעור התקבל ונתנו תור מהיר יותר לטסט......
ברור....ומבקשים אגרה?
אולי זה תלוי על מה העירעור וכו'ברור....
משהו הזוי...
אני מכיר מישהו שנפל על זה....שאלה למנוסים
אם כל הטסט היה מעולה ובסיום שכחתי ללחוץ על פרקינג
יש סיכוי שבוחן יעביר אותי?
אז למה צריך שיעורים?גם ככה המקום שלומדים לנהוג זה בכביש ולא בשיעורים
לדעתי אם אחד לא מצליח בשום אופן לנהוג בסמטאות אורבניות - ששוות בקושיים למעבר בין רכב חונה למשאית פורקת סחורה בכביש סטנדרטי - אז מה הענין לקבל טסט ביד ולא לדעת לעשות את זה? (ואז כל פעם שזה קורה ויש לו חצי מטר מכל צד הוא לא מוכן לנסוע והוא תוקע את כל הכביש - מעשים שבכל יום)כדי להצליח לנהוג בירושלים אפשר לקחת מספר שיעורים בירושלים לא חייבים לעשות שם טסט
אגב רבים מהעוברים טסט בירושלים הסיכויים שלהם להגיע לסמטאות קטמון והאזור האורבני המסובך הוא קטן מהסיכוי להגיע לקרית גת
לדעתך אולי צריך לעבור טסט באוטסטרדות ובגשם שוטף ובלילה ובגשם ראשון וכו' כדי לא לגלח מראות מכל הכיוונים
יש הבדל בין "לא מצליח בשום אופן לנהוג" לבין לעבור טסט ,אז למה צריך שיעורים?
לדעתי אם אחד לא מצליח בשום אופן לנהוג בסמטאות אורבניות - ששוות בקושיים למעבר בין רכב חונה למשאית פורקת סחורה בכביש סטנדרטי - אז מה הענין לקבל טסט ביד ולא לדעת לעשות את זה? (ואז כל פעם שזה קורה ויש לו חצי מטר מכל צד הוא לא מוכן לנסוע והוא תוקע את כל הכביש - מעשים שבכל יום)
משא"כ אוטוסטרדות בגשם שוטף - זה מיומנות נרכשת אט אט - ולא כה נחוצה - מקסימום בינתיים ייסע לאט בשוליים.
המשפט הראשון שאמרתי למורה נהיגה שלי כשהחזיר אותי מהטסט:
'כל מה ששמעתי על הטסטרים - סטיגמות, הזיות, דימיונות ופרנויות' -
כמובן לא במילים אלו אך בהחלט במשמעות זו.
כבר במהלך השיעורים, כשהמורה ''הזהיר'' אותי שאם לא אעצור בתמרור עצור - אפול על זה בטסט,
לרגעים חשבתי שהוא מסתלבט עלי,
איזה כסיל יחשוב לעבור בטסט שלא עצר בתמרור עצור?
כשהזהיר אותי שאם הטסטר ייאלץ לנגוע לי בהגה במהלך הטסט אכשל בבחינה -
משוכנע הייתי שהמורה סבור שפורים היום -
הרי בחיים האמיתיים אין נהג מומחה שיקבל משכורת כדי לשבת צמוד לנהג שאינו יודע לנהוג, להיות דרוך ברמה קיצונית (שאפו לטסטרים ולמורי נהיגה! סיוט של החיים, בפרט בדור הADHD)
לתקן שגיאות שעלולות להיות קטלניות רח''ל של נהג שאינו יודע לנהוג -
טסטר שיתן רישיון לנהג שלא זכאי לתואר 'נהג' -
ראוי שיפוטר מעבודתו.
טסטר שלא העביר אותו במבחן - בסך הכל הצדיק את המשכורת שהוא מקבל.
אם היה לי את הזמן והאפשרות - הייתי מפרט הפרכות לרבבות הסטיגמות ההזויות שצצו על עולם הטסטים,
מכיוון שיש לי עוד אי אילו דברים לעשות בחיים מלבד לכתוב בפורום נכבד זה,
אשתדל לכתוב בשורות קצרות את עיקרי הדברים
'הטסטר הפיל אותי כי אני חרדי'
הדבר אחרי האחרון שמעניין את הטסטר זה אם אתה חרדי, חילוני, ערבי או כבשה.
הבן אדם קם בבוקר כדי לפרנס את המשפחה שלו ולא בשביל להתעסק בקישקושי הפוליטיקה.
'בעקרון נהגתי פצצה, פתאום קפצה משאית ובלבלה אותי'
שום משאית לא קפצה ואף אחד לא מבלבל נהג שזכאי לתואר נהג.
מערכת הכבישים בנויה על אינטראקציה אין סופית עם מאות נהגים, הולכי רגל ושאר משתמשי הדרך,
שהכביש והתנועה שייכים להם לא פחות ממה שהם שייכים לך.
מי שנוהג לפי כללי הנהיגה הברורים כל כך,
אף אחד לא קופץ לו, ואף אחד לא מבלבל אותו.
ברור שיש בכביש הרבה מופרעים שמוטב היה שלא היו מקבלים רישיון,
וודאי שישנם פה ושם עבריינים שנוהגים ללא רישיון,
אך נהג אמיתי אמור להתמודד גם במצבים כאלו.
אין שום הצדקה לאיבוד שליטה טוטאלי בגלל רשלנות של משתמש דרך אחר.
כמובן גם שברוב מוחלט של הטעויות המדוברת זה לא באמת טעויות של משתמשי הדרך האחרים,
אלא טעויות של הנבחן.
'הייתי עייף, רעב ועצבני'
בחיים יהיו לך עוד הרבה פעמים שתנהג במצבים כאלו.
ברור שכולנו שואפים לנהוג תמיד כשאנו במיטב,
אך המציאות לעיתים שונה.
אם אתה בעקרון נוהג מושלם אך כשאתה רעב הנהיגה לא משהו-
כל פעם שתנהג בכביש כשתהיה רעב,
משטרת התנועה תיאלץ לחסום את הכבישים שתנהג בהם.
נשמע לך ריאלי?
לי פחות!
יותר נשמע לי ריאלי שהוד מעלתך יתכבד לעשות עוד כמה וכמה שיעורים,
תשכיל ללמוד את הנהיגה עצמה ולא 'ללמוד איך לעבור את הטסט',
או אז כשתרגיש שאתה באמת יודע לנהוג,
תיגש לטסט בביטחון וברוגע ובעז''ה תעבור בהצלחה - אין שום סיבה שלא.
אל יתהלל חוגר וכו'
אתה מסתלבט על אלו שלא עברו טסט ראשון
ספר לנו בבקשה איפה בדיוק עברת טסט מניח שלא בירושלים ולא על ידני
אני מניח שכנהג חדש עוד תגלה כמה אתה לא יודע באמת לנהוג זה שהצלחת לעבור חצי שעה ללא טעויות לא אומר שאתה מקצוען רוב רובם של נהגים מקצוענים וותיקים אם יצאו היום לטסט הם לא יעברו
מעניין שיש כאלו שנכשלו בירושלים מס' טסטים עברו במקומות אחרים בטסט הראשון ויש הרבה אשכולות בנושא
אז אתה באופוריה ובא לך לכתוב טור יערב לך.
זה בדיוק מה שכתבתי בתגובה הקודמת שזה משנה מאוד באיזה מקום הטסטלפותח האשכול עכשיו אני יכול להגיב ברוך השם מנסיון : נכשלתי 4 טסטים בירושלים ועברתי בראשון בקרית גת ההבדל במסלול הטסט מירושלים הוא עצום בירושלים יש כל מה שיכול להכשיל בטסט כבישים צרים ומסובכים, ועמוסים נהגים מופרעים ובאזור הטסטים גם הרבה ערבים , הרבה הולכי רגל, וגם חלקם טסטרים עצבניים ודרוכים , תוואי הדרך קשה, לעומת זאת בקרית גת הכל רגוע ופשוט אין הרבה רכבים, מעט הולכי רגל, כבישים רחבים, נהגים רגועים, הטסטר היה עניני והכל היה פשוט ולא מורכב ממליץ מאוד לעבור לקרית גת
והיה והסיבה שלא עברת טסט היא שכחת איתות או עצירה לפני מעבר חציה, כבישה השקטין והרחבים של קרית גת לא יועילו...יש הבדל בין "לא מצליח בשום אופן לנהוג" לבין לעבור טסט ,
על הנהיגה שלך היום היית עובר טסט? אתה עוצר בכל מעבר חציה? אתה זוכר לאותת בכל פעם?
אתה ממש לא סוטה מהנתיב שלך? יש הבדל עצום לנהיגה של נהגים ותיקים גם כאלה שיש להם חוש מיוחד כמוך לבין נהיגה ברמה של לעבור טסט
(ואז כל פעם שזה קורה ויש לו חצי מטר מכל צד הוא לא מוכן לנסוע והוא תוקע את כל הכביש - מעשים שבכל יום)
אז כן, ב"ה.אני מכיר מישהו שנפל על זה....
אבל לא רוצה לבאס...
מי יודע אולי מצאת חן... ובדיוק הוא קם על רגל ימין.....
מהיכן אתה יודע מה הסיבה? נהגתי מצוין בכבישים הצרים המורה דווקא אימן אותי לא לחשוש ממעברים צרים מה לעשות שהטסטרים לא לוקחים סיכונים וגם ממרחק חצי מטר שמים ברקסוהיה והסיבה שלא עברת טסט היא שכחת איתות או עצירה לפני מעבר חציה, כבישה השקטין והרחבים של קרית גת לא יועילו...
הסיבה לנדידה קרית גתה הינה אחרת מהנ"ל.
הסיבה היא - חוסר הצלחה בנהיגה על כביש עירוני עמוס - ואם כן - מדוע לך להחזיק תעודה ביד ולא לדעת לנהוג?
איזה כיף...אז כן, ב"ה.
למרות שהקכב זז בירידה של הטסטר כי שכחתי פרקינג
הכל היה מעולה+ והוא העביר , ב"ה.
ברוך השםאז כן, ב"ה.
למרות שהקכב זז בירידה של הטסטר כי שכחתי פרקינג
הכל היה מעולה+ והוא העביר , ב"ה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: