דרושים מומחים בשירות הלקוחות של עלי אקספרס (:

גאולה דהאן

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
בשבועיים האחרונים, יש בעיה כללית (כבר פתחו כאן שני אשכולות וראיתי גם באתר מתמחים טופ):
אי אפשר להיכנס לעלי דרך חשבון גוגל ולכן אי אפשר לעקוב אחרי הזמנות.
מועברים ישר לדף ריק. אם לוחצים על רענון מקבלים את השורה הבאה: System is busy now , please try later!

יש לי שני חשבונות נפרדים (עם אותה כתובת מייל):
אחד אני נכנסת דרך לחיצה על האייקון של גוגל = חשבון גוגל (ואז בצד מופיע היי, גוגל)
ואחד אני נכנסת ע"י הזנת כתובת מייל = חשבון שם משתמש (ואז בצד מופיע היי, גאולה)

בתחילה חשבו, אולי קשור לנטפרי - אז לא, זה לא קשור, כי לחשבון השני שלי אני נכנסת בלי בעיה.
ניסיתי דרך גלישה בסתר
ניסיתי דרך דפדפן אחר
למחוק עוגיות
כלום, נאדה, גורניטש!

שתי אפשרויות: או בעיה בגוגל, או בעלי.
גוגל ישראל לא עונים, אין עם מי לדבר!
לכן חיפשתי מתנדב/ת שי/תפנה לשירות הלקוחות של עלי (שאני לא בקיאה בהתנהלות שם) וי/תדווח על הבעיה.
אולי משם תבוא הישועה (:
 
נערך לאחרונה ב:

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
תכננתי לכתוב באשכולות שם (לפחות 3 בשבועיים האחרונים)
אבל אם כבר פירטת כ"כ טוב, אמשיך כאן

בשבוע שעבר הבעיה הגיעה גם אלי
אני נכנס קבוע בחשבון גוגל, ללא שם משתמש וסיסמה
ופתאום זה הפסיק להיכנס
גם אני, ניסיתי בגלישה בסתר, דפדפן אחר, קוקיס וכו' - נאדה, לא עזר.
נכנסתי דרך חשבון משתמש, ועשיתי שיחזור סיסמה (שלא הייתה לי מעולם) והצלחתי להיכנס, אבל אז גיליתי, מה שכבר כמה כתבו על זה, שזה כאילו חשבון חדש, ללא שום היסטוריה של ההזמנות או מוצרים בסל וכדו'...

החלטתי לא לוותר, ביקשתי בצ'אט בשירות לקוחות, לדבר עם נציג שירות, לקח משהו כמו חצי שעה, בסוך הגיעה נציגה נחמדה, עם הרבה מאד סבלנות, וביקשה שאעשה את כל הפעולות הנ"ל... מה שלא עזר כ"כ...
בסוף היא נתנה לי איזה קישור, ששם אני מאשר לה להיכנס לחשבון שלי, ואז היא עשתה שם משהו אצלה, והכל חזר לעבוד כרגיל!!!
עכשיו זה עובד לי מצוין!
אבל בהחלט לקח מעל שעה ההתכתבות עימה... קחו בחשבון.
שתי אפשרויות: או בעיה בגוגל, או בעלי.
לשאלתך, זה בעיה באלי-אקספרס!
היא כתבה שהם מודעים לבעיה (כתבתי לה שזה בעיה של הרבה לקוחות)
אבל לא היה נראה שהם עושים משהו שיעזור לכולם באופן גורף
צריך לנסות כל אחד בעצמו...

לצורך השיחה, תצטיידו ב:
מספר הזמנה (לא מספר מעקב! מספר הזמנה שכולל רק ספרות)
בכתובת המייל שלכם (ושאין סיכוי שהתבלבלתם בין כמה חשבונות)
בהרבה סבלנות! וזמן פנוי (אם אתם הולכים להפסקה קטנה באמצע זה יכול להיסגר, מקסימום חוסר תגובה זה 5 דקות עד שנסגר אוטו', וזה אם נפלתם על נציג סבלני שלא סגר לכם קודם בעצמו)

כדי להשיג נציג שירות אנושי, מומלץ לכתוב משפט כמו 'אני צריך נציג אנושי' ולהעתיק אותו, ולהדביק אותו שוב ושוב, עד שיקפוץ לכם כפתור ל'נציג שירות'...
 

גאולה דהאן

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
מספר הזמנה (לא מספר מעקב! מספר הזמנה שכולל רק ספרות)
אחת הבעיות שלי (התוודעתי אליה רק לאחרונה)
כשאני מבצעת הזמנה
לא מגיע אליי למייל אישור או מס' הזמנה, כלום (כשאני מזמינה דרך זיפי, כן מגיע אליי למייל)
כך שאין לי אפי' מס' הזמנה כדי לעקוב ):
נראה לכם שיעזור לי לתקשר בלי מס' הזמנה?
 
נערך לאחרונה ב:

יעקב פ.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
החלטתי לא לוותר, ביקשתי בצ'אט בשירות לקוחות, לדבר עם נציג שירות, לקח משהו כמו חצי שעה, בסוך הגיעה נציגה נחמדה, עם הרבה מאד סבלנות, וביקשה שאעשה את כל הפעולות הנ"ל... מה שלא עזר כ"כ...
איך התכתבת באנגלית או בעברית?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לא מגיע אליי למייל אישור או מס' הזמנה, כלום
את האמת, שגם לי (היו לי כמה חשבונות בעבר שבהם כן היה, ובחשבון העיקרי שלי אני לא מקבל, לא הצלחתי לשנות את ההגדרות של זה, למרות שניסיתי הרבה פעמים)
היא התעקשה שאני צריך להביא לה מספר הזמנה, אבל אני לא התייאשתי, והסברתי לה שוב ושוב שאין לי, בסוף היא הסכימה גם בלי זה, אבל למי שיש לו, זה יקצר לו את הזמן...
איך התכתבת באנגלית או בעברית?
בעברית, התרגום שלהם נחמד מאד, היא הבינה אותי מצוין.
צריך להשתדל לכתוב מילים מוכרות ופשוטות, ולא סלנגים וביטויים שונים...

אם צריך, ניתן לכתוב כאן בעברית וזה יתרגם לאנגלית ותעתיקו את האנגלית ותדביקו בצ'אט, זה יהיה יותר מדויק (היא עצמה הייתה דוברת אנגלית, יושבת בלונדון)
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
עוד טיפ קטן:
תוך כדי שיחה, היא רצתה שאשלח לה כמה פעמים צילום מסך שמראה את הבעיה, את העמוד המדובר, את הבעיה שנפתרה וכו'

להעלות צילום מסך לצ'אט שלהם זה דבר די מעצבן, רוב הפעמים העלאה נכשלה...

מה שמומלץ הוא להשתמש בקישור הזה
לאחר שעושים צילום מסך, מדביקים את הצילום בקישור הנ"ל (CTRL+V)
ואז מעתיקים את השורה למעלה של הקישור לתמונה
ומדביקים בצ'אט את הקישור של הצילום מסך שלכם

אגב, זה אתר נחמד לשיתוף תמונות או צילומי מסך, גם כאן בפרוג ע"י הכפתור של הוספת תמונה, ולהדביק את הקישור.
זה טוב מאד גם להוספת תמונה בתוך הודעה פרטית, לכשתחזור האפשרות בעתיד לבוא...
 

יעקב פ.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
בעברית, התרגום שלהם נחמד מאד, היא הבינה אותי מצוין.
צריך להשתדל לכתוב מילים מוכרות ופשוטות, ולא סלנגים וביטויים שונים...
מעניין כי אני התכתבתי איתם לפני תקופה והייתי צריך לתרגם כל מילה בגוגל translate,
וגם ככה התרגום לא משהו.
 

vigi

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני גם נתקלתי בבעיה הזו לאחרונה,
תחילה נכנסתי דרך האייקון של גוגל, עשיתי קניה, התקבל, הכסף ירד מהחשבון אבל ההזמנה לפתע נסגרה!
הכסף חזר אך הפסדתי את הקופון...
ניסיתי שוב דרך כתובת מייל, ההזמנה התקבלה, הכסף ירד ושוב ההזמנה נסגרה!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני גם נתקלתי בבעיה הזו לאחרונה,
תחילה נכנסתי דרך האייקון של גוגל, עשיתי קניה, התקבל, הכסף ירד מהחשבון אבל ההזמנה לפתע נסגרה!
הכסף חזר אך הפסדתי את הקופון...
ניסיתי שוב דרך כתובת מייל, ההזמנה התקבלה, הכסף ירד ושוב ההזמנה נסגרה!
זו בעיה אחרת
גם מוכרת, אבל שונה

לכן כדאי לברר עם המוכר לפני הקניה שהוא חזר לעבוד, ותוך כמה זמן הוא שולח.
כי הזמנות שמתבטלות לא מחזירות את הקופונים :(
 

BUYit

משתמש צעיר
אני גם נתקלתי בבעיה הזו לאחרונה,
תחילה נכנסתי דרך האייקון של גוגל, עשיתי קניה, התקבל, הכסף ירד מהחשבון אבל ההזמנה לפתע נסגרה!
הכסף חזר אך הפסדתי את הקופון...
ניסיתי שוב דרך כתובת מייל, ההזמנה התקבלה, הכסף ירד ושוב ההזמנה נסגרה!
ניסת להתחכם עם הקופונים שלהם? (לפתוח חשבון חדש וכו')
א"כ, אז זה הסיבה זה קרה לי הרבה פעמים,
יש להם אלגרותים חכם שמזהה זאת ומפיל את ההזמנה, אם תנסה לעשות את ההזמנה ללא הקופונים זה יעבוד חלק,
אגב גם השירות לקוחות לא יודע למה זה קורה זה רשום להם כבעיית אבטחה.
 

vigi

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
ניסת להתחכם עם הקופונים שלהם? (לפתוח חשבון חדש וכו')
א"כ, אז זה הסיבה זה קרה לי הרבה פעמים,
יש להם אלגרותים חכם שמזהה זאת ומפיל את ההזמנה, אם תנסה לעשות את ההזמנה ללא הקופונים זה יעבוד חלק,
אגב גם השירות לקוחות לא יודע למה זה קורה זה רשום להם כבעיית אבטחה.
עלית עלי :cool:
 

ישראלג

משתמש סופר מקצוען
אני נכנס קבוע דרך הקישור שאני מקבל כל פעם במייל, ושם הוא מבקש את השם משתמש והסיסמה, [אני לא זוכר מה זה אבל גוגל נותן לו;)] וזהו, נכנס.
וככה אין לי שום בעייה.
 

ישראלג

משתמש סופר מקצוען
זה במייל
אח"כ זה
אח"כ זה
וזהו
**עריכה, שמתי כאן את כל התמונות אבל זה לא עלה...**
 

Esmy

משתמש חדש

שוקולד אגוזים

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מה שאני עשיתי וזה עזר לי

למחוק קבצי קוקיס!
לא מספיק למחוק פעם אחת, יש הרבה מאד גם מתקופות ישנות
פשוט להיכנס להגדרות של ההיסטוריה ולמחוק כל מידע שנשמר לכתובת האתר של אלי-אקספרס

עשיתי את זה וזה נכנס לי מצוין
 

רמיזא

משתמש מקצוען
אפשר לנסות גם להכנס דרך האלי אקספרס הרגיל ולא העברית [דרך גלישה בסתר]
וואי
נכון זה עזר לי, לאחר תקופה ארוכה שלא הצלחתי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה