דיון דיון פתוח: האם תם עידן התג?

מענדי מ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
איך עושים כזה דבר יפה ? עם סקריפטים ?
יש לי את הסקריפט רב טקסט של נויפלד. אבל בפועל לא השתמשתי בו, הסתדרתי יותר טוב בלי

אפשר קישורים ומחירים לכל סקריפט שהוזכר כאן..? [גם תג וגם אינדי']
בתודה
יוצרים חרדים: אריאל וולדן, יהודה נויפלד, אליעזר אביחיל (צמד האחרונים לצערנו עברו לתחום אחר וכבר לא מייצרים, האחרון גם לא מוכר, אא"כ תבקש בפרטי לקנות חבילה של כו"כ סקריפטים)

לא.
גם אליעזר אביחיל ויהודה נויפלד שותפים בהפלת תג :p
עם אנגלית בינונית אפשר למצוא ברחבי האינטרנט סקריפטים חינמיים כמעט לכל מקרה שאינו מורכב.
האמת שיש לי המון סקריפטים (100-150)
לפעמים אני גם נעזר בצ'אט GPT וכותב 'בעצמי' או עושה התאמה לסקריפט קיים.
קחו דוגמא + מתנה
- חיפוש GREP שמזיז הערת שוליים\אובייקט מעוגן יגרום למחיקתם: הסקריפט המאולתר הבא מאפשר לכם להקליד מחרוזת גרפ ולבחור להעביר את התו הראשון לסוף המחרוזת או את האחרון לתחילת המחרוזת. קרדיט לגיפיטפוט (ניסיתי לעשות חלונית יותר ידידותית אבל כבר לא הצלחתי לגרום לה גם לעבוד)
 

קבצים מצורפים

  • העברת אובייקט מעוגן.jsx.zip
    KB 1.8 · צפיות: 38

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים

מקטעים

עימוד שמזמין לקרוא
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים

שלימות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לא יודע מה הדיון בכלל על אינדזיין כתוכנה לספרי קודש, שדבר פשוט כמו שני טורים עם כותרות באמצע היא לא יכולה לעשות, וכל העבודה קורסת (לפני שקניתי את תג היה לי עבודה בשני טורים וזה היה סיוט של החיים, ובסוף החזרתי את העבודה ללקוח כי המחשב לא היה נחנק עם שני טורים).
או הערות שוליים שבאות אחת אחרי השניה היא לא יכולה לעשות.
ובכלל כל אפשרות הערות שוליים באינדזיין מוגבלת, ומאוד תוקע את העבודה.
גם אפשרות חלון צד אין באינדזיין עם כל הסקריפטים שיצאו, זה עדיין לא זה, ושלא נדבר כאשר יש עבודה ברב טקסט, וכמדומני שאין אפשרות לשלוף ממסמך נפרד הערות צד כמו בתג.
ואם כל זה אני עובד יותר באינדזיין כי היא יותר נוחה מתג בעשרות מונים מכל הבחינות ואני מעדיף לסבול את אינדיזיין מאשר את תג.
על כל פנים צריך להקיא הרבה דם כדי ללמוד איך לחיות עם התוכנות האלה וכל הבאגים שלהם.
ואני מתפלל לה' שימצא לי עבודה אחרת, כי נמאס לי משני התוכנות האלה.
ובפרט שאין בזה כל כך הכנסה, והרבה כאב ראש, הן מהלקוחות והן מהתכונות.
להיות מעמד לעניות דעתי זה עבודה שדורשת הרבה סבלנות לעבודת נמלים שיש בכל ספר ויש ואל תספרו לי סיפורים.
לפעמים עבודה של קונטרס של 100 עמודים יכולה להמשך חודש חודשיים בגלל תיקונים של הלקוח שלא נגמרים, ויוצא לך המיץ עד שאתה רואה שקל ועוד האברך מבקש הנחה...
יש לי לקוח שכמעט 4 שנים מרח את העבודה על איזה ספר שהוא בסוף לא הוציא כי אין לו כסף, וכל חצי שנה הוא נזכר שיש עוד תיקונים ואני כל פעם צריך להיזכר באיזה ספר בכלל מדובר, ואם מי אני מדבר, ולזכור להפקיד את השיקים הדחויים.
בקיצור אחים יקרים להיות מעמד זה לא ללקק דבש, העבודה חוזרת על עצמה כל פעם מחדש ואין כל כך סיפוק, והתוכנות נשארות כמו שהם קשות ומסורבלות.
הלוואי שלהיות מעמד זה היה קל זורם וממלא, עם הרגשת שליחות וסיפוק.
כל מה שכתבתי זה מנוקדת מבט שלי בכל אופן.
 

סוף פסוק

בסוף, עימוד טוב קובע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
לא יודע מה הדיון בכלל על אינדזיין כתוכנה לספרי קודש, שדבר פשוט כמו שני טורים עם כותרות באמצע היא לא יכולה לעשות, וכל העבודה קורסת (לפני שקניתי את תג היה לי עבודה בשני טורים וזה היה סיוט של החיים, ובסוף החזרתי את העבודה ללקוח כי המחשב לא היה נחנק עם שני טורים).
או הערות שוליים שבאות אחת אחרי השניה היא לא יכולה לעשות.
ובכלל כל אפשרות הערות שוליים באינדזיין מוגבלת, ומאוד תוקע את העבודה.
גם אפשרות חלון צד אין באינדזיין עם כל הסקריפטים שיצאו, זה עדיין לא זה, ושלא נדבר כאשר יש עבודה ברב טקסט, וכמדומני שאין אפשרות לשלוף ממסמך נפרד הערות צד כמו בתג.
ואם כל זה אני עובד יותר באינדזיין כי היא יותר נוחה מתג בעשרות מונים מכל הבחינות ואני מעדיף לסבול את אינדיזיין מאשר את תג.
על כל פנים צריך להקיא הרבה דם כדי ללמוד איך לחיות עם התוכנות האלה וכל הבאגים שלהם.
מסכים איתך בכל מילה

אומנם אינדיזיין היא עם ממשק יותר נח וידידותי.
אבל בפועל היא לא בנויה בשום צורה לצרכים שלנו.
ועם כל הסקריפטים שיש, עדיין צריך הרבה להתאמץ.

תשאלו מי שעימד ספר רב טקסט בתג,
הוא בחיים לא יעבור לטובת אינדיזיין.

ואני מתפלל לה' שימצא לי עבודה אחרת, כי נמאס לי משני התוכנות האלה.
ובפרט שאין בזה כל כך הכנסה, והרבה כאב ראש, הן מהלקוחות והן מהתכונות.
להיות מעמד לעניות דעתי זה עבודה שדורשת הרבה סבלנות לעבודת נמלים שיש בכל ספר ויש ואל תספרו לי סיפורים.
לפעמים עבודה של קונטרס של 100 עמודים יכולה להמשך חודש חודשיים בגלל תיקונים של הלקוח שלא נגמרים, ויוצא לך המיץ עד שאתה רואה שקל ועוד האברך מבקש הנחה...
יש לי לקוח שכמעט 4 שנים מרח את העבודה על איזה ספר שהוא בסוף לא הוציא כי אין לו כסף, וכל חצי שנה הוא נזכר שיש עוד תיקונים ואני כל פעם צריך להיזכר באיזה ספר בכלל מדובר, ואם מי אני מדבר, ולזכור להפקיד את השיקים הדחויים.
בקיצור אחים יקרים להיות מעמד זה לא ללקק דבש, העבודה חוזרת על עצמה כל פעם מחדש ואין כל כך סיפוק, והתוכנות נשארות כמו שהם קשות ומסורבלות.
הלוואי שלהיות מעמד זה היה קל זורם וממלא, עם הרגשת שליחות וסיפוק.
כל מה שכתבתי זה מנוקדת מבט שלי בכל אופן.
עצוב לי מאוד לשמוע את זה.
אבל זה ממש לא אמור להיות כך.
בן אדם שיודע לכבד את עצמו ולהעריך את העבודה שלו, זה לא קורה לו.
מה גם שאלו דברים שלא קשורים לעימוד ספציפית,
בכל עבודה שהיא נתינת שירות כעצמאי תצטרך להתמודד עם הבעיות האלו,
או פשוט ללמוד לשווק את עצמך נכון.
 

מכון באר שלמה

עריכה, עימוד, עיצוב, הדפסה ושיווק והפצה לספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
ואני מתפלל לה' שימצא לי עבודה אחרת, כי נמאס לי משני התוכנות האלה.
ובפרט שאין בזה כל כך הכנסה, והרבה כאב ראש, הן מהלקוחות והן מהתכונות.
עצוב לשמוע שכך אתה מרגיש,
אולי כדאי באמת לקבוע כללים ברורים ללקוחות, למשל
בגלל תיקונים של הלקוח שלא נגמרים
אצלנו במכון מוסכם בחוזה (אישור במייל מהלקוח) כי יש עד 3 סבבי תיקונים בחינם, השאר בתשלום.
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
עצוב לי מאוד לשמוע את זה.
אבל זה ממש לא אמור להיות כך.
בן אדם שיודע לכבד את עצמו ולהעריך את העבודה שלו, זה לא קורה לו.
מה גם שאלו דברים שלא קשורים לעימוד ספציפית,
בכל עבודה שהיא נתינת שירות כעצמאי תצטרך להתמודד עם הבעיות האלו,
או פשוט ללמוד לשווק את עצמך נכון.
לענ"ד, אם יודעים את התוכנות טוב, מהצד הטכני, וכן לומדים לעבוד בזריזות, עימוד הינו אחד המקצועות הרווחיים יותר בשוק.
רק מה,
ההתעסקות שלנו עם ציבור אברכים, עלולה להוות קושי בעבודה עצמה, הן מצד התימחור והן מצד ההערכה, ולכן עלולים ליפול אצל לקוחות פחות נעימים. (בפירוש ללא הכללה, יש אברכים ובחורים יקרים שיודעים להעריך עבודה טובה ומוכנים לשלם עליה כראוי).
התפילה צריכה להיות שנזכה לעמד לכאלה שידעו להעריך את עבודתנו ולהסכים לשלם את השכר המגיע ללא קשיים..
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
אצלנו במכון מוסכם בחוזה (אישור במייל מהלקוח) כי יש עד 3 סבבי תיקונים בחינם, השאר בתשלום.
3 סבבי תיקונים חינם? אקווה שמדובר על תיקוני עימוד ולא תיקוני הקלדה לאחר מעשה..
[אם כי, להבנתי - אלו בעיקר התיקונים אחרי עימוד מושקע ומדויק (אחר שהתקבל אישור על דוגמא), לא?]
 

סוף פסוק

בסוף, עימוד טוב קובע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
אצלנו במכון מוסכם בחוזה (אישור במייל מהלקוח) כי יש עד 3 סבבי תיקונים בחינם, השאר בתשלום.
3 סבבי תיקונים חינם? אקווה שמדובר על תיקוני עימוד ולא תיקוני הקלדה לאחר מעשה..
[אם כי, להבנתי - אלו בעיקר התיקונים אחרי עימוד מושקע ומדויק (אחר שהתקבל אישור על דוגמא), לא?]
3 סבבים זה באמת הרבה מאוד. ואם זה ממש הרבה תיקונים?
אני נותן בדרך כלל בפרויקטים גדולים שעתיים תיקונים ללא תמורה.
 

מכון באר שלמה

עריכה, עימוד, עיצוב, הדפסה ושיווק והפצה לספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
3 סבבי תיקונים חינם? אקווה שמדובר על תיקוני עימוד ולא תיקוני הקלדה לאחר מעשה..
[אם כי, להבנתי - אלו בעיקר התיקונים אחרי עימוד מושקע ומדויק (אחר שהתקבל אישור על דוגמא), לא?]
3 סבבים זה באמת הרבה מאוד. ואם זה ממש הרבה תיקונים?
אני נותן בדרך כלל בפרויקטים גדולים שעתיים תיקונים ללא תמורה.
מדובר על תיקונים בסגנון הגדלת גודל גופן, שינוי גופן וכדו' שמחד מצריכים חלוקת עמודים מחדש, ומאידך שינוי של שנייה בקובץ סגנון.
(תיקוני הקלדה אינם קשורים לעבודת העימוד, על הלקוח להביא טקסט מדויק, לא על המעמד,
א"כ בדר"כ מזמינים אצלנו גם שירות הגהה המסופק לפני עבודת העימוד, ומבטיח טקסט נכון ומדויק).
 

שלימות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
תעשו חשבון כמה אתם עובדים, כמה שעות, כולל טלפונים, רואה חשבון, תיקונים, סגירה ושליחת קובץ מחדש (לפחות 10 פעמים), תיקונים והוספות לפני העתק שמש, דיבורים אחרי שהספר יצא לאור, המלצות על בתי דפוס, ועוד כמה דברים שאני לא זוכר כרגע, ויכוחים עם לקוחות, הסברה מחדש על הכללים והמחירים ללקוח טרי, ותמצאו שכל עבודה נמשכת חודש בערך (במקרה הטוב) ואתם מרוויחים 5 - 7 אלף בחודש גג כולל עיצוב כריכה שערים וכו'.
אני יודע לשווק את עצמי די טוב, אני כיום המעמד כמעט הכי יקר בשוק. ישנם ספרים שאני לוקח בערך 10 לעמוד ללא הערות שוליים, אני לקוח על שעת עבודה 300 ש"ח (בקרוב זה יעלה). השירות שלי הוא גם בהתאם למחיר.
אני חושב שלעבוד יותר מ4 שעות ביום זה השתדלות יתר (לא שאני עומד בזה), באנגליה ובעוד מדינות ישנם אנשים שככה עובדים לכתחילה.
לעבוד 8 שעות זה לפגוע באיכות החיים שלך, מפסידים לימוד תורה, וחיי משפחה.
מלבד זאת הבעיה היא שזה לא עבודה מכניסה וכיפית.
עימוד מבחינתי זה עבודה שחורה, סוג של שיפוצניק של ספרים, רק ששיפוצניק מרוויח הרבה יותר...
לעניות דעתי כדאי לפתוח הוצאה לאור ולתת את העבודה השחורה לאחרים ולקצור רווחים, מבלי לחפש כל הזמן סקריפטים ופיצ'רים.
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
מדובר על תיקונים בסגנון הגדלת גודל גופן, שינוי גופן וכדו' שמחד מצריכים חלוקת עמודים מחדש, ומאידך שינוי של שנייה בקובץ סגנון.
(תיקוני הקלדה אינם קשורים לעבודת העימוד, על הלקוח להביא טקסט מדויק, לא על המעמד,
א"כ בדר"כ מזמינים אצלנו גם שירות הגהה המסופק לפני עבודת העימוד, ומבטיח טקסט נכון ומדויק).
אם הדוגמא אושרה, למה זה אמור להיות בספיגה שלי התיקונים הללו?
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
לעניות דעתי כדאי לפתוח הוצאה לאור ולתת את העבודה השחורה לאחרים ולקצור רווחים, מבלי לחפש כל הזמן סקריפטים ופיצ'רים.
הוצאה לאור מרוויח עמלות, ומקסימום אחוזים. צריך להיות בהיקף של יפה נוף כדי להרוויח יותר מ5-7 א' רק מתיווכים. (כלומר הו"ל קטנות שלא עושות הדפסה/עימוד/גרפיקה או כל דבר שהוא באופן עצמאי, הרווח הוא 2-3 א' בעבודה סיזיפית של 8-9 שעות... עמלות לא מכניסות רווחים. גם אם מכניסים אחוזים של 49% [ואין סיכוי שכזה..], תחשבו כמה עולה הקלדה, עימוד, עריכה, תפחיתו מזה 61%, והרווח לא משהו בכלל.
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
אם הדוגמא אושרה, למה זה אמור להיות בספיגה שלי התיקונים הללו?
כמובן שאם זה עבודה של רבע שעה חצי שעה ואפילו שעה ללקוחות קבועים, בשמחה ובטוב לבב. אבל לקוח מזדמן שהחליט אחר עימוד שלם שלא נראה לו משהו, אם הוא אישר דוגמא - ההפסד זמן הראשוני לא אמור להיות בספיגתי.
 

מכון באר שלמה

עריכה, עימוד, עיצוב, הדפסה ושיווק והפצה לספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
אם הדוגמא אושרה, למה זה אמור להיות בספיגה שלי התיקונים הללו?
אכן מעיקר הדין אפשר לא לתת תיקונים כלל חוץ משגיאות של המעמד (הגדרות לא נכונות בקובץ סגנון וכו'),
אולם היות שהמקובל הוא כן לתת תיקונים,
עשיתי הגבלה שעד 3 סבבים אני מסכים לקחת על עצמי מכאן ואילך לא.

ודרך אגב, לדעתי זה גם כלול במחיר,
אפשר לקבל 4 שקל לעמוד ולהתחשבן על כל תיקון,
ואפשר לקבל 8 שקל לעמוד ולכלול במחיר גם תיקונים.
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
ודרך אגב, לדעתי זה גם כלול במחיר,
אפשר לקבל 4 שקל לעמוד ולהתחשבן על כל תיקון,
ואפשר לקבל 8 שקל לעמוד ולכלול במחיר גם תיקונים.
בהחלט!
לענ"ד גם תלוי מי הלקוח, אבל הרעיון - אמת.
 

מכון באר שלמה

עריכה, עימוד, עיצוב, הדפסה ושיווק והפצה לספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
הוצאה לאור מרוויח עמלות, ומקסימום אחוזים. צריך להיות בהיקף של יפה נוף כדי להרוויח יותר מ5-7 א' רק מתיווכים. (כלומר הו"ל קטנות שלא עושות הדפסה/עימוד/גרפיקה או כל דבר שהוא באופן עצמאי, הרווח הוא 2-3 א' בעבודה סיזיפית של 8-9 שעות... עמלות לא מכניסות רווחים. גם אם מכניסים אחוזים של 49% [ואין סיכוי שכזה..], תחשבו כמה עולה הקלדה, עימוד, עריכה, תפחיתו מזה 61%, והרווח לא משהו בכלל.
כהוצאה לאור קטנה המעסיקה מעמדים אני מצטרף בכל פה,
הוצאה לאור מקבלת 130-150% על עבודת עימוד.

זאת לפני ניקוי הוצאות פרסום (או כל דרך אחרת להגיע ללקוח) שמעמד בדר"כ מוציא פחות מהו"ל,
לדעתי אם לא מגיעים למחזור של קרוב ל 30 אל"ש הזמנות, העסקת מעמדים באופן קבוע אינה רווחית.

(אני את המשכורת האישית עושה כעורך ולפעמים ג"כ כמעמד במכון,
הניהול הוא גרוש ורבע).
 

סוף פסוק

בסוף, עימוד טוב קובע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
תעשו חשבון כמה אתם עובדים, כמה שעות, כולל טלפונים, רואה חשבון, תיקונים, סגירה ושליחת קובץ מחדש (לפחות 10 פעמים), תיקונים והוספות לפני העתק שמש, דיבורים אחרי שהספר יצא לאור, המלצות על בתי דפוס, ועוד כמה דברים שאני לא זוכר כרגע, ויכוחים עם לקוחות, הסברה מחדש על הכללים והמחירים ללקוח טרי, ותמצאו שכל עבודה נמשכת חודש בערך (במקרה הטוב) ואתם מרוויחים 5 - 7 אלף בחודש גג כולל עיצוב כריכה שערים וכו'.
אני יודע לשווק את עצמי די טוב, אני כיום המעמד כמעט הכי יקר בשוק. ישנם ספרים שאני לוקח בערך 10 לעמוד ללא הערות שוליים, אני לקוח על שעת עבודה 300 ש"ח (בקרוב זה יעלה). השירות שלי הוא גם בהתאם למחיר.
אני עושה שעות כמה אני עובד, וגם כמה אני מכניס.
וזה מקצוע משתלם. הייתי אומר אפי' מאוד משתלם.
ולקחת את המחירים הכי גבוהים בשוק לא בהכרח משתלם,
מה שייתן לך מעטפת של להכניס זה להספיק בשעות שאתה עובד הרבה פרויקטים.
אתה יכול לקחת על שעת עבודה רק 150 ש"ח ולהעביר את זה לאחד מתחיל שיעשה אותם.
בזמן הזה להספיק לעמד ולהרוויח ביושר.

עבדתי כבר מול עשרות לקוחות ומכונים, אף פעם עוד לא היה לי את כל הבאלגן שאתה מתאר למעלה,
מקסימום כמה סבבים של תיקונים, שעליהם משלמים.
המלצות על בתי דפוס אני מעביר למתווך בלי לדבר מילה, ומקבל על הדרך קצת אחוזים.

ויכוחים עם לקוחות וכדו' פשוט אין לי,
הלקוחות שלי יודעים שהעבודה שלי שווה,
ואם הם רוצים את זה שישלמו כמה שאני יבקש (אני כמובן משתדל להיות הוגן),
ואם אני מזהה לקוח שחשוב לו השקל, אני פשוט לא עובד איתו!
אני חושב שלעבוד יותר מ4 שעות ביום זה השתדלות יתר (לא שאני עומד בזה), באנגליה ובעוד מדינות ישנם אנשים שככה עובדים לכתחילה.
לעבוד 8 שעות זה לפגוע באיכות החיים שלך, מפסידים לימוד תורה, וחיי משפחה.
כל אחד והענין שלו כמה שעות לעבוד,
לדעתי אם לא משקיעים בזה הרבה אי אפשר לגדול יותר מידי.
מלבד זאת הבעיה היא שזה לא עבודה מכניסה וכיפית.
עימוד מבחינתי זה עבודה שחורה, סוג של שיפוצניק של ספרים, רק ששיפוצניק מרוויח הרבה יותר...
לעניות דעתי כדאי לפתוח הוצאה לאור ולתת את העבודה השחורה לאחרים ולקצור רווחים, מבלי לחפש כל הזמן סקריפטים ופיצ'רים.
אם אתה לא אוהב את המקצוע, ומרגיש בזה עבודה שחורה אין לך סיכוי להצליח!
תחפש לך תחום אחר, שאתה אוהב.

(כתבתי קצת נחרץ, אבל המציאות היא שבן אדם מצליח במה שהוא אוהב, לא במה שאמור להכניס כסף....)
 

שלימות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
וזה מקצוע משתלם. הייתי אומר אפי' מאוד משתלם.
לא מכיר מעמד שמרוויח יותר מ7 אלף בחודש אחרי קריעה רצינית של עבודה, ואני מכיר המון מעמדים.
ואשמח לדעת למה אתה מתכוון שכתבת שלהיות מעמד זה מאוד משתלם? לא שמעתי על מעמדים שמרוויחים כמו מתכנת או כל תחום הייטאק אחר, ואפילו לא חצי משכורת!
ואף אחד לא יכול להבטיח לך משכורת קבועה בתחום הזה, ובפרט שהתחרות רק גוברת.
אם אתה לא אוהב את המקצוע, ומרגיש בזה עבודה שחורה אין לך סיכוי להצליח!
תחפש לך תחום אחר, שאתה אוהב.
קודם כל הקב"ה נתן לי סייעתא דשמיא להצליח למרות שאני לא כל כך מתחבר לזה, אתה יכול לראות עבודות שלי.
ואני באמת מחפש תחום אחר יותר מכבד ויותר ריוחי, לא רואה את העתיד שלי מול מסך יום שלם באיזה חדר מבודד...
 

לוחם תמורות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לא שמעתי על מעמדים שמרוויחים כמו מתכנת
אני לא מעמד אני עושה כריכות ושערים וכו'
אבל מהיכרות עם מעמדים יש כמה שאני מכיר שמרוויחים יותר גם
אני לא רוצה לכתוב שמות
אבל אפשר להכנס לחנויות ספרים ולפתוח ולראות קרדיטים ולהבין
ולשאוף להגיע לשם
כך אני חושב בכריכות מסתכל על המובילים בתחום שואל את עצמי מה גורם שלוקחים אותם
מבין איפה אני לא כמוהם ושואף להגיע
זה קצת מוזר שאתה לא מכיר מעמדים כאלו ולוקח מחיר הכי גבוה ומתלונן על העבודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  102  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה