שאלה דחוף! עזרה בשיש וכיור מטבח

אני ממש חייבת עזרה דחופה מהמבינים בנושא בלבד..
מה אתם אומרים על שיש של חברת אנובה? איכות, עמידות?
יש למישהו גם רעיון של דגם שיש לתמונה שאני מצרפת למטה, זה בערך הצבעים שאני בחרתי למטבח שלי? (עדיף לדגמים בלי גידים או כמה שפחות)
וכיור מטבח, יש למישהו המלצה על כיור איכותי בטווח המחיר של 1000-1300 ש"ח גודל 50-55 ס"מ ועומק רציני של יותר מ20 ס"מ? ושהמרקם שלו לא יהיה מט (אלא אם יהיה לו מראה נקי ולא מלוכלך..) ולא מבריק כמו אמבטיה, ולא נירוסטה?
P1032667.JPG
P1032686.JPG
 

מאן-דהיא

משתמש צעיר
חשבתי שאת שואלת על איכות ועמידות?
בכל אופן, הדגם שלי הוא עם גידים, שאת פחות אוהבת..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה