דרוש מידע דור 4 לשיחות טלפון

צדפה

משתמש רשום
ישנם טלפונים כשרים בודדים שעוברים על דור 4, האם זה משנה לשיחות טלפון, אחד מהמוכרים אמר לי שהשיחות עובדות רק על דור 3 ורק גלישה על דור 4 האם זה נכון ?.
בנוסף מתלבטת בין MTK5 לשיאומי המילטון, מישהו יודע להחכים אותי מנסיון?.
תודה מראש
 

A052

משתמש סופר מקצוען
זה נראה שזה קיים חלקית, אבל זה לא אוטומטי, ורק בחלק מהמכשירים (לא בכשרים) וזה משמעותי רק עם שני המכשירים מחוברים לרשת דור 4 לשיחות.
 

A052

משתמש סופר מקצוען
כרגע לא.

הצפי הוא שבשנים הקרובות יבוטלו לחלוטין רשתות דור 2 ודור 3 בארץ.
כך שמכשירים ברשתות אלו לא יעבדו כלל.
 

ספרינגית

משתמש מקצוען
יש לי mtk 1 והוא נח ומעולה
ועולה אזור ה-300 ולא 400
ואם אתם מירושלים אז רק באליעזרא אין עליהם במחירים
 

חוי עם הכל

משתמש מקצוען
רק לא שיואמי!!!!!!!!!!!!!!!!
רגיש!
נפגע בקלות מנפילות!
הבטריה מובנית, אם נופל למים או משהו הולך המכשיר! אין אפשרות לפתוח!!!
אנשים לא שומעים אותי ברור...
 

זילפה יוכבד

משתמש חדש
זה היה mtk5 והמקשים פשוט פעלו לפי רצונם החופשי, היה לי נס שהוא לא חייג לאנשים באמצע הלילה... וכשאני רציתי לחייג או להקיש משהו ,הוא פשוט לא הגיב וכל דקה נתקע .יכול להיות שסתם נדפקתי עם דפקט וזה לא מעיד על כל הטלפונים הנ"ל, אך כמובן ששמחתי שכעבור יומיים הגיע החדש של נוקיה שזה חברה מוכרת ולא משהו אלמוני ודפוק
 

זילפה יוכבד

משתמש חדש
אכן הכוונה לנוקיה 215, יש לי את זה רק מיום חמישי ועדיין לא נתקלתי בתקלות, על סמך מה אתם שואלים אם יש תקלות במכשיר שמעתם ממישהו על המכשיר הזה שיש תקלות?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
ממש לא.

רק על סמך מכשירים אחרים שמשווקיהם עושים הרבה רעש, ובסוף יש באגים בתוכנה או מקשים שצריך ללחוץ עליהם 3 פעמים עד שהם יקלטו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  30  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה