דרוש מידע דופליקטים יונה ספיר

מצב
הנושא נעול.

שיבת ציון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אברשה הניד בראשו. "אני.. אני חושב שכדאי שלא".

"אדוני - " אברשה השפיל עיניים, מצטער להיות בעמדה מנוגדת לדוקטור שכה העריץ.
"אתה הוא זה שאמרת לי לפני כמה ימים, בליל התגלית, שהנך חושש להיות נובל השני.
אם תיתן להם לגעת בכדור, זו תהיה דרך אל חזור. וזו דרך מסוכנת, מאד". אברשה הצמיד את כפות ידיו זו לזו במהירות, מאפשר לבבואתו לרחף באוויר מסביבם.

"אברשה יקירי, אני אכן מאוד עייף. כנראה זה בגלל כדור הטונגו שאני נחשף אליו יותר מידי", הדוקטור הרים את ראשו מהשולחן באיטיות. "אני מתלבט אם להפוך את כל הילדים לדופליקטים".
"אה?" אברשה היה נראה מזועזע. "לא חשבת על זה עד עכשיו? ברור שכן".
מממ... אני חוששת שלאברשה יש פיצול אישיות. או אולי באחד מן הקטעים זה היה הסנקדר שלו שדיבר במקומו ונאם את תת המודע שלו.
 

Chaya Lea

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
כע חחח
לא היה לי בראש שם מקורי באותו הזמן
בקיצור אשמח שמישהיתתן לי רעיונות לשמות!
לדעתי כל שם רוסי סטנדרטי, זה בית יתומים רוסי ואין מצב שיש שם ילד יהודי שומר מצוות (יהודים כן נניח שחלק קטן מצאצאיהם חזרו בתשובה וכך נוצרו דופליקטים אורתודוכסים).
וגם היהודים היו מכונים בשמות רוסיים נגיד ברוך- בוריס וכדו'.
 
לדעתי כל שם רוסי סטנדרטי, זה בית יתומים רוסי ואין מצב שיש שם ילד יהודי שומר מצוות (יהודים כן נניח שחלק קטן מצאצאיהם חזרו בתשובה וכך נוצרו דופליקטים אורתודוכסים).
וגם היהודים היו מכונים בשמות רוסיים נגיד ברוך- בוריס וכדו'.
הא יש סיכוי
 

דולפין כחול

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מדודה בינה באהבה:


בטח, אני יכול לספק לך 10 שמות שהיו נפוצים לילדים ברוסיה של שנות השלושים. יש לזכור כי לשמות אלה אין בהכרח מקור יהודי או הטיה, שכן בחירות השמות האישיים עשויות להשתנות במידה רבה. הנה עשרה שמות שהיו פופולריים באותה תקופה:

1. איוון
2. אלכסנדר
3. סרגיי
4. מיכאיל
5. בוריס
6. ולדימיר
7. אנטולי
8. יורי
9. דמיטרי
10. ניקולאי

שמות אלה היו נפוצים לבנים ולבנות כאחד במהלך שנות השלושים ברוסיה. אם יש לך העדפות ספציפיות או שאתה זקוק לעזרה נוספת, אל תהסס ליידע אותי!
 

michalor

משתמש מקצוען
יוצרי ai
ניסיתי לבדוק בעצמי:LOL:

1. בוריס
2. לב
3. מיכאיל
4. גריגורי
5. יעקב
6. אברם
7. מויסי
8. אפים
9. נאום
10. שלמה
11. יוסיף
12. איסיי
13. סמיון
14. פאבל
15. יצחק
16. מארק
17. ארון
18. דוד
19. בנימין
20. שלמה

שמות אלה משקפים הן את המורשת היהודית והן את ההשפעה התרבותית הרוסית באותה תקופה.
 

michalor

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אם אנחנו כבר בקטע של בינה מלאכותית...
ביקשתי ורובי בוט לכתוב קטע על דופליקטים (בלי שהסברתי לו מה זה אומר!)
וקיבלתי קטע על אנשים שיש להם בבואות כפולות!!!:eek:
@יונה ספיר יש מצב שאת בעצם תוכנה???:devilish:


אתה יכול לכתוב לי קטע פנטזיה על דופליקטים?



RubyBot Avatar

בהחלט! הנה קטע פנטזיה על כפילויות:

בממלכה המיסטית של אלדוריה, שבה היו קסמים וקסמים בשפע, התרחשה תופעה מוזרה. הארץ נפגעה במראה של כפילויות - העתקים מדויקים של אנשים, יצורים ואפילו חפצים. כפילויות אלו הופיעו יש מאין, וגרמו לבלבול וכאוס בקרב התושבים.

איש לא ידע את מקור הכפילויות הללו, אבל ככל שחלף הזמן, מספרם גדל באופן אקספוננציאלי. תושבי הכפר היו מתעוררים ומוצאים גרסאות זהות של עצמם כשהם הולכים ברחובות, בעלי חיים גילו עמיתים זהים משוטטים ביערות, ואפילו לחפצים דוממים היו דופלגנרים משלהם. פחד וחוסר ודאות תפסו את הארץ כשהכפילים החלו לחקות את הפעולות וההתנהגות של המקור שלהם.

הכפילויות לא היו עותקים בלבד; היו להם תודעה משלהם ורצון חופשי. הם יצרו אינטראקציה עם העולם ואחד עם השני, ויצרו קהילות וחברות משלהם. חלק מהכפילים אימצו את קיומם, אימצו את החופש החדש שלהם ובנו מערכות יחסים עם עמיתיהם. עם זאת, אחרים ראו במקור שלהם איומים, והאמינו שרק גרסה אחת צריכה להתקיים.

בעיצומה של המהומה הזו, הגיח מכשף צעיר בשם אריה. לאריה הייתה יכולת ייחודית; היא יכלה לתקשר עם הכפילים ולהבין את רצונותיהם ופחדיהם. נחושה בדעתה להביא שלום ולהחזיר את ההרמוניה לאלדוריה, היא יצאה למסע לחשוף את האמת מאחורי הופעתם הפתאומית.

במהלך מסעה, אריה נתקלה בכפילים שכמהו למצוא מטרה ומשמעות מעבר לקיום פשוט כעותקים. הם השתוקקו לגלות את האינדיבידואליות שלהם ולהוכיח את ערכם בעולם שלעתים קרובות פטר אותם ככפילים בלבד. אריה הזדהה עם המאבק שלהם והפכה לסנגור שלהם, שחיפשה פתרון שיאפשר גם למקור וגם לשכפולים להתקיים במקביל.

במהלך מסעותיה, גילתה אריה חפץ עתיק עטוף מסתורין - מראה ההשתקפות. האגדה סיפרה כי למראה היה הכוח למזג כפילויות ומקוריות, תוך שילוב נקודות החוזק והידע שלהם. אריה האמין כי חפץ זה מכיל את המפתח להשבת ההרמוניה באלדוריה.

עם מראה ההשתקפות ברשותה, זימנה אריה את כל הכפילים והמקורים לכינוס מפואר. היא הסבירה את תוכניתה להשתמש בכוחה של המראה כדי לאחד את כולם, ליצור עולם שבו הן מקוריות והן כפילויות יוכלו לשגשג זה לצד זה. סקפטיים בהתחלה, הכפילויות והמקוריות הסכימו בזהירות לניסוי, כמהים לפתרון למתח הגובר.

כאשר מראה ההשתקפות הופעלה, אור מבריק אפף את הממלכה, ממזג את הכפילויות
 

Chaya Lea

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
ביקשתי ורובי בוט לכתוב קטע על דופליקטים (בלי שהסברתי לו מה זה אומר!)
וקיבלתי קטע על אנשים שיש להם בבואות כפולות!!!:eek:
זה בגלל שהפירוש המילולי של דופליקטים (duplicates) הוא כפילויות.
 

לוצ'י

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
@michalor , המשמעות של דופליקיישן באנגלית -שכפול, אולי לכן..
אבל מגניב!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה