מי אמר לך?ואם הדם היה סגול אני מניחה שהחברים שלו היו שואלים "הי ישי, למה יש לך דם בצבע סגול?" הרי הוא לא ליקק את הדם..
הוא הכניס אצבע לפה וישר חבש בטישו אחרי שהעירו לו על זה
מי אמר לך?ואם הדם היה סגול אני מניחה שהחברים שלו היו שואלים "הי ישי, למה יש לך דם בצבע סגול?" הרי הוא לא ליקק את הדם..
יש סיכוי.הוא הכניס אצבע לפה וישר חבש בטישו
אמרו כבר איפשהוא פה בדיון שלהרבה אנשים יש צבעים בעיניים ומי שלא יחפש לא ישים לב למשהו חריגיש סיכוי.
אני לא אומרת שלא, שלא תבין לא נכון, אני רק אומרת שיכול להיות שהם כן ראו טיפה או שתיים של דם.
אבל למה שישי יהיה דופליקט? הרי לדופליקט יש קצת ניצוצות סגולים בעיניים ולא כתוב שדני ראה משהו מוזר.
אוקי..אמרו כבר איפשהוא פה בדיון שלהרבה אנשים יש צבעים בעיניים ומי שלא יחפש לא ישים לב למשהו חריג
מצטטת:דווקא זכור לי שהוא ליקק, ומישהו העיר לו על זה.
כן, אני זוכרת, השאלה היא איזה דם הוא מוצץ.מצטטת:
רגלו של נתן מעדה על אחד הסלעים, ישי תפס אותו ברגע האחרון, ענף חד פוצע את אצבעו תוך כדי. ישי פלט קריאת כאב והכניס ספונטנית את אצבעו לפיו, .......
"אסור לבלוע דם", גער בו סנדי.
ישי חילץ במהירות את אגודלו. "נפצעתי כבר ב'גלובל'", אמר בנזיפה לסנדי, "אתה יודע שהסכינים שלכם חדות פחד? עכשיו זו מהדורה שניה של אותה שריטה". הוא חבש את אצבעו המסכנה בטישיו ונראה אומלל. (עמ' 327)
כתוב ספונטניוכתוב שהוא מכניס בספונטניות? כלומר לא מתוך פחד? אלא מתוך הרגל?
זה מה שאמרתיכתוב ספונטני
פחות התחברתי למה שכתבת..בלת"ק
כל הרעיון של להתחבר לעבר, זה משהו שעושה את הספר/הסיפור לליצנות
אם זה היה רק בצורה של להסתכל על העבר ללא שום יכולת להשפיע עליו, כלומר, אפילו אי אפשר להזיז גרגיר חול, אי אפשר לדרוך במקום מסוים ולהשאיר בו סימן, רק נטו להסתכל שם כמו צללית, ניחא. אבל אם אתה מסתובב בעבר ויכול "להרגיז" את אנשי העבר, אזי זה לא עבר אלא הווה, וזה פשוט צחוק. גם בהארי פוטר יש קטעים כאלו ולעדתי הענייה זה פוגם קשות באיכות העלילה. עלילה צריכה להיות משהו שיכול היה להיות ואילו לשחק עם העבר ולשנות בו דברים, זה משהו שסותר את עצמו.
בלי קשר לנ"ל, הרעיון הוא נהדר, הביצוע בינוני. חלקים רבים מהספר הם משעממים ולא קורה שום דבר מיוחד מלבד פרטים טכניים כאלו ואחרים. מעניין שזה קורה למחברת שהצטיינה ביצירת אקשן ללא הפסקה ב"מרגל להשכרה". אגב, גם ב"סוף העולם דרומה" ישנם יותר מדי פרקים ללא התרחשות מיוחדת. חבל.
זה ישי אמרררכלומר ישי לא חרדי?
אלא סתם בחור מחופש? (זכור לי שמשהו אמר את זה שם שאולי יש בקבוצה שלהם בחור מחופש ,קותי אולי? אבל זה עוד היה שהם חשבו שכל התקלות זה מטעם ההנהלה )
כן זה קותי שהיה עוד שבוי בתיאוריה הזאתהתקלות זה מטעם ההנהלה
למה שהוא יפליל את עצמו אבל?זה ישי אמררר
נכון הזכרת לייי
הוא אמר שיכול להיות שהחליפו להם את הבחורים בקבוצההה
אולי הוא סתם בתחפושתאולי הוא דופליקט אורתודוכסי.
יכול להיות..אולי הוא סתם בתחפושת
לא ברור.מפני זירו
לא הבנתיבלת"ק
כל הרעיון של להתחבר לעבר, זה משהו שעושה את הספר/הסיפור לליצנות
אם זה היה רק בצורה של להסתכל על העבר ללא שום יכולת להשפיע עליו, כלומר, אפילו אי אפשר להזיז גרגיר חול, אי אפשר לדרוך במקום מסוים ולהשאיר בו סימן, רק נטו להסתכל שם כמו צללית, ניחא. אבל אם אתה מסתובב בעבר ויכול "להרגיז" את אנשי העבר, אזי זה לא עבר אלא הווה, וזה פשוט צחוק. גם בהארי פוטר יש קטעים כאלו ולעדתי הענייה זה פוגם קשות באיכות העלילה. עלילה צריכה להיות משהו שיכול היה להיות ואילו לשחק עם העבר ולשנות בו דברים, זה משהו שסותר את עצמו.
בלי קשר לנ"ל, הרעיון הוא נהדר, הביצוע בינוני. חלקים רבים מהספר הם משעממים ולא קורה שום דבר מיוחד מלבד פרטים טכניים כאלו ואחרים. מעניין שזה קורה למחברת שהצטיינה ביצירת אקשן ללא הפסקה ב"מרגל להשכרה". אגב, גם ב"סוף העולם דרומה" ישנם יותר מדי פרקים ללא התרחשות מיוחדת. חבל.
בהחלט, ובהקשר לנקודה הזאת של בנדו.@michalor , איך שמת לב. וואו
אז ישי דופליקט, מסתבר.. ואולי לכן בנדו לא ראה אותו בטירה..
אגב, זכור לי שכבר העלו את ההשערה שיש דופליקט, כאן, או באשכול אחר..
ומי אמר שזה בכלל קשור לזירו?יכול להיות..
רק מנסה להבין, למה צריך שיהיה בקבוצה של דני עוד דופליקט? הוא בכלל טוב או רע?
כלומר, הוא משתף פעולה עם זירו? או שהוא שומר על דני מפני זירו?
ספונטני זה אכן הרגל, אבל הרגל יכול להיות מחמת כאב, ויכול להיות מחמת ההרגל להסתיר את הצבע...כן, אני זוכרת, השאלה היא איזה דם הוא מוצץ.
וכתוב שהוא מכניס בספונטניות? כלומר לא מתוך פחד? אלא מתוך הרגל?
הוא שיתף אותם די בסוף.. לא?לא ברור.
הרי מקס שיתף את חברי הקבוצה של דני והפך אותם לרבלרים, אז הוא אמור לשמור עליו..
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: