זה מעניין אותם, ולא קדחת.לא לאגד, זה מעניין אותם קדחת.
אני מבין את התחושה שנוצרה (ויתכן שנוצרה בכוונה) כאילו ולתלונות אין שום משקל, ובמבחן התוצאה הכללית זה גם נכון, כי אנחנו רואים את ריבוי המקרים.
אבל כל מקרה ותיעוד ספציפיים - מטופלים!!
אני לגמרי מסכים עם ההמלצה שלך להגיש תלונה למשטרה. והייתי ממליץ פניה לתקשורת, כי זה עוזר מאוד לחברות לייעל את הטיפול....
מצד שני כשאתה אומר לאנשים אל תתלוננו לחברה ולמשרד התחבורה אלא במשטרה וכדו', אתה גורם שברוב המקרים לא יקרה עם זה כלום...
ולכן להתלונן ולפנות לאיפה שרק אפשר, כולל החברה ומשרד התחבורה (וזה כן מטופל על ידם).