ניקוד הפסוקים קיים בנקדנית 3
מלבד זאת, יש כמה אפשרויות שאין בנקדנית. יש אנשים שבעבודתם הם צריכים דוקא את אלו:בוודאי - תכנת נקדנית מזהה פסוקים משלוש מלים והלאה, לפעמים אפילו משתיים (כשאין אלו מלים רווחות מדי). 'נקדנית' אפילו נותנת אופציה לרשום את המקור ליד הפסוק. אלא שאין היא מזהה אם יש בהן שיבוש כלשהו. חשבתי שמפה תבוא ישועתי... לפעמים מצטטים בטעות בתוספת ו' חיבור מיותרת או מלה חסרה/יתירה, ואז לא מקבלים את הפסוק.
בעזהי"ת
אכן יש ניקוד פסוקים בנקדנית. ברב-נקד יש מציאת פסוק גם אם נכתב מלא ו' או י', ואת זה אין בנקדנית.
וכן, מילים מפסוק שבמקור מופיעות עם וא"ו החיבור והכותב חפץ להתעלם מהם או לא יודע מקיומם - לא זוכה למציאת הפסוק בנקדנית. השאלה אם בתוכנה המדוברת יש פתרון לכך. [מה שאני עושה בכזה מצב, כשעומד לי פסוק אך לא מדויק וכד', אני נעזר ב'תורת אמת', שם אפשר לחפש חצאי מילים, מוצא את המקור ואת המילה המדויקת וכך מנקד (לא סומך על הניקוד של תורת אמת מכמה סיבות)]בוודאי שיש
אחרת זה היה כמעט בלתי יעיל
(אמנם יש מקרים שבהם זה לא עובד, כמו למשל מילים עם ו' במקום חטף קמץ או קמץ קטן,
אני שומע את הדברים, השאלה האם זה באמת כזה שוס להוסיף מראה מקום וגרשיים? בוא נאמר שמראה מקום כן. אבל גרשיים זה מה שעושה את ההבדל? הרי אם מדובר שמנקדים טקסט לא מפוסק, אז אח"כ בכל מקרה צריך לעבור ולהוסיף פסיקים ונקודות, אז מוסיפים שם גם את הגרשיים.לא מנסה ח"ו לתעדף שום דבר
אין לי שום נגיעה אישית ואין לי שום רווח אם מישהו יקנה את נקדנית או את רב-נקד
אם אצליח להשתמש ברב-נקד באופן נסיוני ואראה שהוא יועיל לי יותר מאשר נקדנית - אעבור אליו בלי היסוס
ואדרבא, אם חגי ייקח את כל הפלוסים שיש בנקדנית ויוסיף אותם לתוכנה שלו - היא תהיה הרבה יותר טובה
לא ידוע לי שנקדנית מוסיפה גרשיים. אבל היא לא מוחקת קיימים.וגרשיים?
מה הכוונה?כשעבדתי בנקדנית, תמיד המילים רצו למטה ולא הוצגו, והייתי צריך לגלול כל הזמן.
אכן מפריע. כרגע אין, בעז"ה בהמשך.וכן, מילים מפסוק שבמקור מופיעות עם וא"ו החיבור והכותב חפץ להתעלם מהם או לא יודע מקיומם - לא זוכה למציאת הפסוק בנקדנית. השאלה אם בתוכנה המדוברת יש פתרון לכך.
אני עובר מילה מילה ובוחר. ואז המילים שכרגע על המסך כבר מנוקדות, אבל זה מסמך גדול ויש עוד למטה, אז בנקדנית אני רואה על איזו מילה אני עומד, אבל אני לא רואה אותה בטקסט, והרבה פעמים ההקשר חשוב כדי לדעת איך לנקד.מה הכוונה?
אני שומע את הדברים, השאלה האם זה באמת כזה שוס להוסיף מראה מקום וגרשיים? בוא נאמר שמראה מקום כן. אבל גרשיים זה מה שעושה את ההבדל? הרי אם מדובר שמנקדים טקסט לא מפוסק, אז אח"כ בכל מקרה צריך לעבור ולהוסיף פסיקים ונקודות, אז מוסיפים שם גם את הגרשיים.
וכשעבדתי בנקדנית, תמיד המילים רצו למטה ולא הוצגו, והייתי צריך לגלול כל הזמן. יש לזה פתרון?
אצלי כשאני לוחץ אנטר והמילה הבאה למטה, המסך עובר דףאני עובר מילה מילה ובוחר. ואז המילים שכרגע על המסך כבר מנוקדות, אבל זה מסמך גדול ויש עוד למטה, אז בנקדנית אני רואה על איזו מילה אני עומד, אבל אני לא רואה אותה בטקסט, והרבה פעמים ההקשר חשוב כדי לדעת איך לנקד.
אצלי כשאני לוחץ אנטר והמילה הבאה למטה, המסך עובר דף
מה הכוונה בעמודה "בחירה אחרונה", הלא השורה נסובה על אפשרות ניקוד אחת?!וגם שליטה מלאה במשקלים ובשורשים:
צפה בקובץ המצורף 342952
מילים מפסוק שבמקור מופיעות עם וא"ו החיבור והכותב חפץ להתעלם מהם או לא יודע מקיומם - לא זוכה למציאת הפסוק בנקדנית
בוודאי שיש פתרון לכך
(אמנם יש מקרים שבהם זה לא עובד, כמו למשל מילים עם ו' במקום חטף קמץ או קמץ קטן, אבל לא ראיתי הרבה פעמים אנשים שכותבים חוכמה במקום חכמה וכו'
מנסיון שלי, היא כן.ב. נקדנית לא פוגעת בעיצוב הטקסט (הדגשות, פונטים וכו')
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: