מידע שימושי גננות! האם זה תקין?!

חנילוש

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
אולי כדאי לקרוא טוב יותר את השאלה..
היא מדברת בפירוש על ילד בגן חיידר בן 3 שעד חנוכה אפשר להגיע עם טיטול..
וגם אם לא--- למה להשאיר את הילד מלוכלך?? מסכן! לפחות שיתקשרו להורים אם הן לא רוצות לטפל בו בעצמן...
זה ממש לא בסדר במיוחד שזה חוזר על עצמו
אם אפשר להגיע עד חנוכה עם טיטול - זה אומר שעד אז יש 30 ילדים עם טיטול בגן - את חושבת שהיא מצליחה להגיע אל כל אחד.
ולמה להשאיר ילד מלוכלך ? - כי יש ילדים שלא מסכימים שיחליפו להם, ובגיל הזה סייעת לא לוקחת ילד בכח להחתלה, יש ילדים שעושים קצת ועוד קצת ובאיזשהו שלב הגננת אומרת - אני יחכה שהוא יגמור. ויש ילדים שעושים בדיוק 5 דקות לפני היציאה להסעה והגננת אמורה בזמן הזה להניח לכולם תיקים לראות שאף אחד לא שכח נעליים, גרביים שקית של בגדים מלוכלכים וכו'.
מה שאני חושבת על גן כזה שחסר שם צוות, קשה להיות בגן עם ריחות לא נעימים והילדים בדרך כלל גם לא רגועים ולכן מה שסביר בעיני שהיא לא מצליחה להגיע אל כולם.
 

הללו

משתמש מקצוען
ערבבת פה שאלות על התנהללות כללית של גן והתנהלות פרטית של גן.
אז בכללי:
כמו שכבר כתבו יש הבדל גדול מאד בין מעון ובו גננת אחת ל11 ילדים, לגן חיידר ובו גננת אחראית על קבוצה של 25 + ילדים.
בגן אין פתקים לכל ילד על מה שעבר עליו היום, ואין משוב אישי מהגננת.
אם את רוצה משוב, אין ברירה אחרת מלבוא לקחת או להביא אותו וע"י כך לקשור שיחה. אפשר גם טלפונית בערב (לא ברמה היומיומית, כמובן)
לגבי החתלה - חובה על הגננת, אם כי אין להן תנאים בד"כ כמו שיש במעון, כך שיש מה לדון לכף זכות ובמקביל לעורר את תשומת ליבן להמשך.
הסיפורבארגז חול חריג לחלוטין, בזמן שהקבוצה של הקטנים בחצר לא אמורים להסתובב שם ילדים נוספים (כך עכ"פ היכן שאני מכירה) הייתי שואלת את הגננת מה בדיוק קרה שם ואיך.
לילדים שלי במעון לא היה ארגז חול, ובגן הראשון היה (גם בבנים גם בבנות) יכולה רק לציין שכמויות החול שהילדים חזרו איתם היו מעצבנות, גם בלי ספורים על ילדים אחרים ששפכו עליהם חול.

אחרון חביב לגבי שיתוף הילד - מאחר ואין לך את הדף עם הפירוט היומי את מתענינת אצלו מן הסתם בצורה כללית, מה שקשה לילד בגיל הזה לענות. תואם גיל לגמרי.
 

מירי כהן תיאטרון

מירי כהן - תיאטרון הבובות של צופי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
יש הרבה מוסדות שלא מסכימים לקבל ילד לא גמול.
אבל אם כן, אז נשמע סיפור עצוב
 

תמי פ

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לגבי פתק- גם במעון אני לא מקבלת, לכן משתדלת למצוא זמנים מתי לבוא, ביום שישי לדוג'.

והגנות מדהימות ומקסימות הילדים שלי היו מאושרים בגן.

אין לי נסיון עם ילדים לא גמולים, אבל שהיה פספוסים או שהגננת החליפה לו, או שבהמשך השנה התקשרה שנבוא.

יש יחס מדהים, הם ממש מפנקות ואכפת להם, מושיבות את הילדים עליהם, מרימות את מי שצריך על הידים, עד היום גם אחרי שהסתיימה השנה והוא פוגש אותה היא מחבקת אותו ומתייחסת אליו עם כל הלב.

החצר חצר פרטית, אין ילדים מגנים אחרים, מאמינה שיתכן וילד ישפוך על ילד חול, ב"ה לא קרה, אבל אם קורה פעם אחת לא נורא.

בקיצור הילד שלי בחיידר לא היה במעון, אבל לא הרגשתי כלום פחות מאשר בגן הפרטי.
 

a rivki

משתמש פעיל
תבואי הרבה לגן
בבוקר בצהריים מתי שאת יכולה
תשוחחי עם הגננות מעט תסתכלי איך הן מגיבות לסיטואציות בגן ותלמדי הרבה
לגבי סימני מכות וכדו' תתקשרי לגננת מיד כשאת רואה ותבקשי הסבר(בהתעניינות לא בביקורת ולא על כל שריטה)
כנ"ל לגבי טיטול מלוכלך(אם זה קורה יותר מפעם בכמה חודשים)
יש דברים שא"א לעבור עליהם לסדר היום
ושאף אחד לא יגיד לך "גן חיידר זה לא מעון"
באחריותך לדאוג שהילד לא יוזנח
כמובן להתחנף להחמיא ולהתחבר עם הגננות.
 

רחלה 123

משתמש מקצוען
אני ממש ממליצה לבוא לגן
מתוך רצון לשמוע, לראות, לחוות
להיות בקשר טוב עם הגננת זה קריטי
אני ראיתי הרבה שינוי כשהתחלתי להופיע יותר
כמובן הייתי קודם כל מחמיאה, מפטפטת ועל הדרך מעלה כל מיני דילמות שאני מרגישה כמו אוכל וחברה איך הולך ..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  86  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה