דרוש מידע גם את למדת הוראה בסמינר?!

מושקא - רייכמן

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יש כאן בוגרות סמינר שלמדו הוראה? (חח כן אני יודעת שזה כמעט כולן, זה בדיוק העניין)

אז אשמח מאוד שתעני בקצרה:
1) איזה מסלול למדת? (הוראה/הוראה בשילוב משהו אחר)
2) האם נתרמת מלימודי ההוראה והאם את עובדת בתחום?
תודה רבה לכל מגיבה, יעזור לי מאוד לצורך פרויקט לימודי
 

נמש =)

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
1= הוראה+ מקצוע
2= לא עובדת, אבל תמיד טוב עוד תעודה
 

עדיה שיר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
בואי אני אגיד לך ככה...
בת שהולכת להוראה- בעייני, חייבת חייבת לראות בזה סוג של שליחות!
נערה שהולכת רק כדי לצאת ידי חובת "לימודים בה' ו'" או כי זה המסלול הקצר ביותר שהיא מצאה, או כי אני לא יודעת מה...- תפרוש מאוד מאוד מהר. (וראיתי רבות כאלו)
אני באופן אישי פחות נתרמתי מהלימוד עצמו יותר משנתרמתי מהעשייה בשטח. יש משהו בהוראה שהיא פותחת דלת להמון דברים אחרים:
א. כן גם הלימוד משלב בתוכו המון לימוד על נפש הילד. המון למידה עמוקה שתורמת אפילו כאימא לעתיד או סתם כך...המון ידע בכל מיני תחומים אם זה נפש, התפתחות, משמעת, משמעות, יהדות, פעילות חברתית ועוד הרבה...
ב. זו העבודה היחידה כמעט שאפשר להשתלם בה בכמה תחומים על זה או במקביל... למשל, בת שאוהבת לתפור- תצליח לעשות את זה מצוין בשילוב העבודה כמורה.
בהוראה יש ענפים רבים: גיל הרך, הגיל הבוגר יותר. כישרונות שיכולים להתבטא בה תוך כדי: אפרופו מישהי שאוהבת לתפור, ערב הורים יכול להיות הזדמנות נהדרת בשביל לקחת בעניין חלק. מישהי שאוהבת לטייל תמצא את זה גם בהוראה. גם מקצועות כמו גאוגרפיה, מתמטיקה, טבע... כל זה גם איפה שכל אחת מוצאת את עצמה...
ג. הרבה מאוד מורות שעשו בהמשך הסבת מקצוע- מספרות כיום שהן הגיעו לאן שהגיעו בזכות ההוראה. כן, שמעתי המון כאלה. (גם מהמעגל המאוד קרוב)
זה מפתח את הבין אישי. את ההסתכלות בכלל על החיים. את השיח והגישה עם כל גווני האנשים. את הביטחון והיכולת להציג את מה שיש לך או יש בך בלי להסס... ועוד..

אני עובדת בהוראה ובמקביל במלא דברים אחרים. אוהבת מאוד את התלמידות. את המקצוע. זה עולם שלם. אני מרגישה בו המון המון שליחות.
מקווה שאצליח להחזיק בזה הרבה זמן ולא אנעל על מקצוע מכניס יותר כזה או אחר... כי בסופו של דבר זה שוחק.
אבל התלמידות ממלאות אותנו בהרבה כוחות מחודשים כל פעם מחדש. אותי בכל אופן.
 

e b p

משתמש מקצוען
למדתי תחום שונה ממש ותעודת הוראה.
ונתרמתי ממנה רבות!! לאחר הסמינר שהלכתי לעשות תואר תעודת ההוראה חוסכת בחלק מהמקצועות ומקומות הלימוד שנת מכינה.
 

רפרפת

משתמש פעיל
למדתי הוראה בנוסף למקצוע, אבל לא מילאתי את כל המשימות, ולא קיבלתי תעודה.
הסמינר שלח לי כמה תזכורות במהלך השנים, לא יישמתי ולא מתחרטת בכלל.
(אגב- לא עובדת גם במקצוע שלמדתי אלא תחום שונה לחלוטין..)
 

אם לבנים

משתמש צעיר
למדתי הוראה בהתמחות מסוימת ואמי מורה לתחום הזה בלבד. לימודי ההוראה לא תרמו לי במיוחד בעיקר לימודי ההתמחות אבל בלי התעודה הזו לא הייתי מגיע לתפקיד שלי.
 

זמר

משתמש פעיל
למדתי מגמה ספציפית בהוראה- השקעתי מאד ונתתי את נשמתי (כשכל חיי ידעתי שאני אהיה מורה כי מתאים לי ולאופי שלי למרות שיכולתי ללמוד כל תחום אחר).
התחלתי לעבוד בהוראה והתאכזבתי מאד -לא מהעבודה כמו מהתנהלות המערכת...
היום לאחר הסבה, עובדת בתחום שונה לחלוטין ונהנית מאד ברוך ה'.
לימודי ההוראה תרמו רבות, העבודה בשטח גם וההתנהלות מול המערכת פשוט לימדה אותי לעמוד על שלי וללכת עם מה שאני חושבת לנכון עד הסוף (וכאן הסוף המר- היה עזיבת ההוראה לצערי..)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה