דרוש מידע גובה בין אחים

ביסלי במבה

משתמש חדש
פתחתי פעם אשכול בנושא זה וחסמו לי לפני שקיבלתי מידע,
אם מישהו יכול לתת לי סיפור על נער שאחותו הקטנה עקפה אותו בגובה ומה הם עשו
את הגובה אין עוד מה לשפר רק את הבטחון עצמי
 

קודם כל-בן אדם.

משתמש פעיל
@ביסלי במבה
פעם היה נער בשם יוסי שהיה בן יחיד. אחותו הקטנה, רחל, היתה יותר גבוהה ממנו גם כשהיא הייתה בת חמש. זה הפריע ליוסי לא מעט, מכיוון שחשב שהוא צריך להיות האח הגדול והחזק ביותר.

לאחר כמה זמן שרחל המשיכה לגדול ולהיות גבוהה יותר ממנו, יוסי החל להרגיש עצמו לא בנוח בעצמו. הוא התחיל לחשוב שאולי יש לו בעיה ושמשהו לא בסדר עם גובהו.

יום אחד, בעת שהם שיחקו בחצר, יוסי פתאום זכה ברעיון. הוא הוציא כמה קופסאות מהסל בסמטה ושאל את רחל אם היא יכולה לעזור לו להרכיב מגדל מהן. רחל עזרה בשמחה, ובסופו של דבר, הם בנו ביחד מגדל גבוה מאוד. כשהם סיימו, יוסי אמר לרחל: "תראי, אני יכול להרכיב גם דברים גבוהים יותר ממך!"

רחל התלהבה מהרעיון והתחילה לשחק איתו יותר ויותר. מאז הם הפכו לשותפים קרובים יותר ולא היה יותר תחושת לא נוחות עם הגובה ביניהם.
ואז יוסי הבין-שלא משנה מי גבוה יותר.
אפשר עדיין להיות חברים טובים.

והמסר של הסיפור-ילדים יקרים וחמודים:
גם אם יש לכם אחות יותר קטנה, שיותר גבוהה ממכם, אתם לא צריכים להעלב.
לא עשיתם שום דבר רע. (ולבוגרים יותר-אולי הגיע הזמן לעבוד על הבטחון העצמי שלכם?
או על הדימוי העצמי-לבנות חומה סביבכם שלא משנה מה הסביבה תגיד-תהיו חזקים מבפנים?)
רק תמשיכו לשחק ביחד, ולהיות חברים טובים-טובים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  22  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה