מה הבעיה זה לא חציצה והאינדוקציה קולטת את הסיר הממוגנט
אני לא מצליחה להבין איך המשטח סיליקון עובד- החום עובר מהמשטח שמתחת לסליקון- ישירות לסיר, בלי לפגוע בסיליקון?מה הבעיה זה לא חציצה והאינדוקציה קולטת את הסיר הממוגנט
איך זה יכול להיות? אפילו דף חוצץ. מוזר לי מאודמה הבעיה זה לא חציצה והאינדוקציה קולטת את הסיר הממוגנט
תנסי, מניסיון עובד מצויןיך זה יכול להיות? אפילו דף חוצץ. מוזר לי מאוד
יש צורך ללמוד זאת-לקלוט מה דרגת החום לכל תבשיל ואז בתבשיל הבא להפעיל על אותו דרגת חום, כמו כן באם יש תבשיל שצריך בהתחלה בישול בחום גבוהה אני עושה טיימר לתזכורת להוריד זאת,-גם בלהבות גאז יכול להישרף., אומנם מבשל פצצה מבחינת מהירות אבל זה לדוג' גם חסרון , ברגע ששכחת להנמיך את עוצמת החום לאחר הרתיחה, התבשיל נשרף ונחרך תוך שניות , בנוסף הלוח פיקוד הדיגטלי רגיש ברמות מטורפות וכל נגיעה קלה גורמת לכיבוי או לחילופין להדלקה בעוצמה גבוהההה ,כל טיפה או גלישה של מים על הכיריים יכולה להשבית אותם לשעות ואף יממות שלמות , וכבר קרה לי בערבי שבתות וחגים ...י
אולי לא כל המחבת מתמגנטת לך, רק העיגול הפנימי? לי יש מחבת מלבנית דו"צ (מוצר דפוק ביותר, אגב, עם כל התשבחות שהיללו אותו בפרסומות. קיבלתי אותו מתנה, לא ממליצה לאף אחת להשקיע בו שקל) אבל החלק שנוגע בכיריים זה עיגול כזה שקטן יותר מהמחבת, ממילא החלקים שרחוקים מהעיגול הם פחות חמים. אותה בעיה היתה לי גם כשהשתמשתי בו בכיריים גז. אני בדרך לקנות מחבת סטנדרטית עגולה, פשוט לא מטגנת הרבה אז זה נדחה..כשמטגנים במחבת, המעגל החיצוני מתחמם כמו הפנימי? אני צריכה לסובב כל שניצל שהחלק שהיה קרוב לאמצע יהיה רחוק יותר, כאילו שהכיריים קטנות מדי למחבת, למרות שהעיגול בגודל המתאים.
חוץ מזה אני מרוצה מאוד מאוד!
מרתיח מים מהר יותר! הסירים עומדים יציב, הרבה רמות חום לבחירה
מבשלת תפו"א והמים גלשו? מורידה לרגע את הסיר, מנגבת ומחזירה. נוצץ כמו חדש.
מה שכן, חייב להיות מחברה איכותית.
מה הכוונה משטח גמיש?[/QUOTE]ממליצה על אינדוקציה רוחב 70 יש אפשרות גם להפוך למשטח גמיש
אני שמה מתחת לסיר נייר אפיה כדי שלא יהיה חריצים על הכירייים והנייר אפיה לא נשרףאיך זה יכול להיות? אפילו דף חוצץ. מוזר לי מאוד
הרתחה מהירהמישהו יודע מה זה "boost" באינדוקציה של בוש?
לא יודעת איזה דגם ומה הבעיה בדיוקיש לי אינדוקציה שקניתי אחרי המלצות חמות ...ואני מאד מאד לא מרוצה !אלקטרולוקס 70 סמ , אומנם מבשל פצצה מבחינת מהירות אבל זה לדוג' גם חסרון , ברגע ששכחת להנמיך את עוצמת החום לאחר הרתיחה, התבשיל נשרף ונחרך תוך שניות , בנוסף הלוח פיקוד הדיגטלי רגיש ברמות מטורפות וכל נגיעה קלה גורמת לכיבוי או לחילופין להדלקה בעוצמה גבוהההה ,כל טיפה או גלישה של מים על הכיריים יכולה להשבית אותם לשעות ואף יממות שלמות , וכבר קרה לי בערבי שבתות וחגים ...יש לציין שהיו אצלי מהחברה כבר עשר פעמים (הרחבת אחריות וביטוח) ורק לפני כחודש החליפו לי את הלוח הדיגטלי , בנתיים לא היו ניתוקים , אבל כן נכון שכל טיפת מים על הלוח גורמת לכיבוי של הלהבה.
לי יש 5 שנים ללא תקלה!!יש כאן כאלו עם אינדוקציה מעל 3 שנים? ללא תקלות?
אצלי אין מסגרת ולא נכנסים מים ולא נשבר. שנה וחצי בשימושאני לפני קניית כיריים אינדוקציה ואשמח לברר ממי שהתנסתה - האם חשוב שתהיה מסגרת פלסטיק או גומי מסביב למסגרת של הכיריים?
אשמח לתגובה
אם boost זה הרתחה מהירה אז מה זה p?הרתחה מהירה
אני לפני קניית כיריים אינדוקציה ואשמח לברר ממי שהתנסתה - האם חשוב שתהיה מסגרת פלסטיק או גומי מסביב למסגרת של הכיריים?
אצלי זו התקנה שטוחה והבנתי שיכולים להיכנס מים או שאם נתקלים עם סיר או משהו זה עלול להישבר, כי הרי למרות שזו התקנה שטוחה זה עדיין בולט מעט מעל השיש
אשמח לתגובה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קה
א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ: