בשורה משמחת: עיר חדשה לציבור החרדי!!!

  • פותח הנושא Deleted member 64624
  • פורסם בתאריך

hishtadlut

משתמש פעיל
בטח, העדיפו...
כמו שתאמר, שאברכים "מעדיפים" לנסוע בסובארו חבוטה מאשר ברולסרוייס, והראיה שהם קונים "סובארו אברכים..."
בטח העדיפו!!!
שילמו יותר על נווה יעקב בשביל לגור בירושלים בשכונה מעורבת ולא להתרחק נסיעה של שלושת רבעי שעה
אותו הדבר בפרדס כץ
חסידי גור התרחקו שעתים+ נסיעה לערד, לגור בעיר מעורבת, כשההפרשים במחיר לא היו כאלו משמעותיים, וכל אברך שמחזיק סובארו יכל לעמוד בהם בקלות, בגלל שאחד מהאדמורים אמר שיש שם אויר טוב.
 

hishtadlut

משתמש פעיל
טעות,
ההעדפה הברורה של הציבור זה לגור רק בעיר חרדית,
מה היו הפתרונות הדיור האחרונים המשמעותיים של הציבור החרדי?
ביתר עילית מודיעין עילית ואלעד!
ואפילו בבית שמש, הקריה החרדית ורמה ב' מנותקים מהעיר, והלכו לגור שם רק בגלל שגור והקהילות הקנאיות לא הולכות לגור מעבר לקו הירוק.
הקריה לא מנותקת מהעיר
 

hishtadlut

משתמש פעיל
אבל ראשי הערים החילוניות לא רוצים להקצות, ולכן כל שכונה כזו היא סיפור ארוך שבסופו של דבר מספר יח"ד מועט
הברירה היא עיר חרדית עם עתודה רחבה
בקרית גת ראש העיר הסכים, ועכשיו בממשלה בטלו את זה, והחליפו בכסייפה עילית.
 

hishtadlut

משתמש פעיל
לפני הרבה שנים זה נחשב להפרש מאד משמעותי
"עד שליש במצווה"
כשכל הציבור עמד בהפרש ורק בגור לא אי אפשר לומר שיש להם דרישה למגורים נפרדים

ועל זה הזעם, אי אפשר לומר שראשי הערים לא מסכימים וחובה להפעיל לחץ על הממשלה לשנות את ההחלטה
 

איזה טוב השם

משתמש פעיל

איזה טוב השם

משתמש פעיל
"עד שליש במצווה"
כשכל הציבור עמד בהפרש ורק בגור לא אי אפשר לומר שיש להם דרישה למגורים נפרדים
ודאי גם הם מעדיפים אזורים חרדיים כמו רוב הציבור, אבל בעיניהם גם הנושא של פתרון מצוקת הדיור הוא חשוב מאוד מאוד, ולכן הם תמיד מחפשים פתרונות מסוג זה, אם בערד ואם בדימונה וכו'
וזה ממש לא קשור למזג האויר שכתבת
 

hishtadlut

משתמש פעיל
ודאי גם הם מעדיפים אזורים חרדיים כמו רוב הציבור, אבל בעיניהם גם הנושא של פתרון מצוקת הדיור הוא חשוב מאוד מאוד, ולכן הם תמיד מחפשים פתרונות מסוג זה, אם בערד ואם בדימונה וכו'
וזה ממש לא קשור למזג האויר שכתבת
ורואים מה סדר העדיפויות שלהם, שהם שמים את העיר החרדית במקום מאוד מאוחר. וככה רוב הציבור לגבי מרחק לעומת עיר חרדית,
ככה שמי שיאמין שיש דרישה ציבורית ימצא את עצמו עם הרבה קרקעות ונקווה שמי שיהנה מהם בסוף לא יהיו החמולות.
 
D

Deleted member 64624

אורח
הבעיה שלא נולדתי אתמול, ואני עוד זוכר את הדיבורים על הר יונה, ועל העיר החרדית החדשה שתקום שם, וראינו אחרי זה מה הביקוש החרדי לעיר חרדית רחוקה.
יש ביקוש אדיר!
1.רק שאצל הליטאים היה כשל בשיווק, (כנראה שאם הזמן גם הם יגיעו לשם בהמוניהם)
2.נגמרו שם לעת עתה הדירות למכירה............
בקרוב אמור להיות שם שיווק של 3500 דירות
 

איזה טוב השם

משתמש פעיל

hishtadlut

משתמש פעיל
יש ביקוש אדיר!
1.רק שאצל הליטאים היה כשל בשיווק, (כנראה שאם הזמן גם הם יגיעו לשם בהמוניהם)
2.נגמרו שם לעת עתה הדירות למכירה............
השיווק הראשוני היה בתור הקריה החסידית הר יונה
הכשל בשיווק היה שאף אחד לא רצה לקנות שם
ולשיווק של כמה מאות דירות עכשיו אתה לא יכול לקרוא "הצלחה אדירה"
 
D

Deleted member 64624

אורח
השיווק הראשוני היה בתור הקריה החסידית הר יונה
הכשל בשיווק היה שאף אחד לא רצה לקנות שם
ולשיווק של כמה מאות דירות עכשיו אתה לא יכול לקרוא "הצלחה אדירה"
לא נכון,
השיווק ברוב הזמן היה בעיקר לציבור הליטאי
 

hishtadlut

משתמש פעיל
למעשה הם היו רוצים להגיע כבר כעת, רק ש-

ולכן הליטאים הולכים כעת לעיר עצמה
לכמה עשרות משפחות שילכו עכשיו לעיר עצמה אתה לא יכול לקרוא דרישה ציבורית, באותה המידה אפשר לומר שיש דרישה ציבורית לגור בעיר מעורבת כמו בכרמיאל ובקרית אתא.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה