בקשה בקשה מהחברים שמתגוררים בערי השדה

*שפרה*

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
טבריה - ירושלים / דחוף!
שיהיה אוטובוס מותאם לחרדים, לא שמוצאו מתוך תחנה מרכזית ורוב נוסעיו חילונים/ערבים שיורדים בכל מיני ישובים על הדרך, אלא כמו למירון/צפת, אוטובוס מהדרין, מהר חוצבים
(יש קו אחד שיוצא שכן עובר מתחנה מרכזית ועובר בבר אילן אך נוסע מהבקעה והנסיעה ארוכה ולא נעימה כלל)
וכן חזור, יש מטבריה לירושלים חצי שעה אחרי צאת שבת או 11 בלילה
זה מקשה וחסר עד מאד!

אוטובוס מירון - טבריה וכן הפוך - לא קיים!
זה דורש נסיעה למרכזית צפת ומשם למירון ומורכב מאד

תודה רבה!
 

א.פ.ב.

משתמש פעיל
מה עם עפולה? חריש? מעדיפים אוטובוס אחד לכל אלו?
קודם כל תודה על היוזמה ותבורכו משמיים בברכות של העוסקים בצרכי ציבור לש"ש...
זה מה ששלח לי הממונה על התחבורה אצלנו שעובד לשם שמים בלי קבלת שכר - מניח פה ועוקב...

עפולה עילית.

יש פה כיום כ 2000 משפחות חרדיות + מגיעים מכל האזור (מגדל העמק, יבניאל, כפר גדעון, הר יונה ועוד...) כדי לנסוע מפה למרכז [בירת העמק].

כיום המצב:

לבני ברק 9 נסיעות יומיות ישירות,
לירושלים 8 נסיעות יומיות - תחנה אחת מחוץ לשכונות ובדרך כלל האוטובוס שמגיע מצפת מגיע מפוצץ[982]. [ויש גם נסיעות מתחנה מרכזית בעפולה לתחנה מרכזית בירושלים שאינה מתאימה לאורחות חיינו].
למודיעין עלית יש ישיר בסופי שבוע,
לאלעד יש ישיר בסופי שבוע שממשיך אח"כ לגבעת זאב,
לאשדוד בסופי שבוע מהצומת,
לבית שמש בסופי שבוע מהצומת,
לביתר אין.
לצפת-מירון יש יומי 8 נסיעות יומיות,

1. צריך תחבורה ישירה יום יומית לאשדוד, ולמודיעין עילית, ולאלעד, ולבית שמש ולביתר [אפשר לחבר את בי"ש וביתר].
2. צריך תחבורה ישירה יום יומית במשך כל היום 10 נסיעות יומיות מהשכונות בעפולה לשכונות בירושלים.
3. צריך לתגבר את הנסיעות הישירות לב"ב 20 נסיעות יומיות כל שעה וחצי - שעתיים נסיעה. שלחנו לפני כחצי שנה תוכנית לממונים.
 
נערך לאחרונה ב:

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אני לא יודעת אם שייך לכאן אבל עמנואל- ב"ב- יש 3 קווים, אחד מהם ישיר, ויש אותו רק 3 פעמים ביום, על שאר האוטובוסים עולים ערבים מבני ברק לצומת גיתי או למחסום אליהו, התושבים כל הזמן מתלוננים שצרים לתגבר משמעותית את קו 589 (הישיר) כי המצב קטסטרופאלי- יכולות להיות על האוטובוס 10 בנות סמינר שחוזרות מהלימודים ו50 ערבים!:mad: כל שאר הבנות מעדיפות לחכות ל589, גם אם זה הרבה זמן. וכן בשעות אחרות עם לא דווקא בנות סמינר
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יש לציין שלב"ב נוסעים הרבה מאוד, ולא סתם ציינתי את בנות הסמינר כי הן נוסעות על בסיס קבוע- יש רק תיכון אחד בעמנואל ואפילו לא סמינר אחד, גם התיכון לא מתאים לכולן, בעיקר לספרדיות, הרוב נוסעות לב"ב מכיתה ט'.
 

הרב הגו-N

משתמש פעיל
2) האם הפתרון צריך להיות חרדי פנימי (קו שנוסע נגיד מהר יונה לגבעת המורה ומשם דרך בצוותא וכו') או הרחבה של התחבורה הכללית (נניח שקו עפולה לתל אביב יעבור דרך גבעת המורה וימשיך לבני ברק אחרי תל אביב)?
הרעיון מעניין, הייתי מעדכן גירסה,
אוטובוס לתל אביב יעבור דרך בני ברק (כביש 65, 6, 5, 4, ז'בוטינסקי וכו' )
ואסביר, האוטובוס כיום לתל אביב קו 825, ממשיך על כביש 65 עד צומת חדרה ועובר לכביש 2 עד ת"א,
המשמעות היא נסיעה מאספת דרך כל התחנות על הדרך מה שמאריך את הדרך בככפול מהזמן בתנאי כביש פתוח,
מכיון שהקו תדיר יחסית (כל 20 דק' בערך) הוא נוסע בד"כ עם לא יותר מחצי תפוסה,
אם אפשר לחלק את הלו"ז לשני המסלולים,
נוסעי ת"א לא יפסידו תדירות
ונוסעי ב"ב יהנו מזמינות סבירה ע"ח התדירות של נוסעי תחנות הביניים מעפולה לת"א במסלול הותיק,
תודה על היוזמה,
כמו"כ אם תהיה לקו תחנה ליד השכונות (בלי להיכנס) ולאחמ"כ יעבור דרך תחנה מרכזית, זה יהיה תיקון עצום וחיסכון בהחלפה מקו עירוני.
 

א.פ.ב.

משתמש פעיל
הרעיון מעניין, הייתי מעדכן גירסה,
אוטובוס לתל אביב יעבור דרך בני ברק (כביש 65, 6, 5, 4, ז'בוטינסקי וכו' )
ואסביר, האוטובוס כיום לתל אביב קו 825, ממשיך על כביש 65 עד צומת חדרה ועובר לכביש 2 עד ת"א,
המשמעות היא נסיעה מאספת דרך כל התחנות על הדרך מה שמאריך את הדרך בככפול מהזמן בתנאי כביש פתוח,
מכיון שהקו תדיר יחסית (כל 20 דק' בערך) הוא נוסע בד"כ עם לא יותר מחצי תפוסה,
אם אפשר לחלק את הלו"ז לשני המסלולים,
נוסעי ת"א לא יפסידו תדירות
ונוסעי ב"ב יהנו מזמינות סבירה ע"ח התדירות של נוסעי תחנות הביניים מעפולה לת"א במסלול הותיק,
תודה על היוזמה,
כמו"כ אם תהיה לקו תחנה ליד השכונות (בלי להיכנס) ולאחמ"כ יעבור דרך תחנה מרכזית, זה יהיה תיקון עצום וחיסכון בהחלפה מקו עירוני.
אם יש כבר מישהו במשרד התחבורה - לפחות שיהיה קוים נורמליים - מגיע לנו ביושר קוים מתחנות המוצא עד תחנות היעד לכל עיר ולכל ישוב... לא טלאי על גבי טלאי... יש מספיק קוים חילוניים או ליישובים ערביים שנוסעים ריקים באופן תמידי לפחות בחלק או ברוב גדול של השעות... קחו למשל את קווי הלילה של חמישי מוצ"ש שריקים תמיד (מבדיקה שערכנו) ואולי ביולי אוגוסט הם יותר פעילים...
 

הרב הגו-N

משתמש פעיל
אם יש כבר מישהו במשרד התחבורה - לפחות שיהיה קוים נורמליים - מגיע לנו ביושר קוים מתחנות המוצא עד תחנות היעד לכל עיר ולכל ישוב... לא טלאי על גבי טלאי... יש מספיק קוים חילוניים או ליישובים ערביים שנוסעים ריקים באופן תמידי לפחות בחלק או ברוב גדול של השעות... קחו למשל את קווי הלילה של חמישי מוצ"ש שריקים תמיד (מבדיקה שערכנו) ואולי ביולי אוגוסט הם יותר פעילים...
זה לא במקום,
זו הצעה לתגבור במקרה שיש קושי להקצות תקנים חדשים, למקסם את האפקטיביות מהתקנים הקיימים.
 

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
חריש
1300+ משפחות
חיבים תגבור של הקו הקים לבני ברק כיום בתדירות של 3 פעמים ביום לתגבר שיהיה יותר פעמים וגם שעות מתאימות יותר וגם שהאוטובוס יכנס לתוככי בני ברק ולא רק יעבור בזבוטינסקי (אגב על הקו רשום תל אביב ולא בני ברק כיום בגלל פחד של הראש העיר וד"ל)
וקו ישיר יומי כל יום מחריש לירושלים דחוף

לגבי רעיון של קו מאסף מכמה ערים לדעתי זה יותר מתאים לקוי סופ"ש לערים החרדיות נניח קו למודיעין עילית שיתחיל בהר יונה -חריש - מודיעין עילית
וכן קו לבית שמש וביתר בסופ"ש

קוים יומים זה לא שוה את הטרטור אנשים כבר יעדיפו לחכות עוד קצת ולנסוע עם הקו ישיר..
 

ר. המוסד

משתמש מקצוען
קוים יומים זה לא שוה את הטרטור אנשים כבר יעדיפו לחכות עוד קצת ולנסוע עם הקו ישיר..
עדיף או לא זה תלוי בתכלס במה שיש....
לבינתיים אין עדיין מספיק שנוסעים בתח"צ לערים החרדיות
ואפילו אם יהיה שש אוטובוסים ביום מחריש לבני ברק זה יוצא אוטובוס פעם בשלוש שעות (בשעות הפעילות מ 7עד 12)
עדיף לפעמים לנסוע עם אוטובוס שנוסע עוד חצי שעה-שעה מאשר לחכות ברחוב שלוש שעות בגשם ובשמש...

ואם מישהו חושב שאפשר לנסוע עם החלפה של כמה אוטובוסים
הוא מוזמן בשמחה לנסות את זה עם תינוק, עגלה, וכמה מזוודות, פלוס עוד כמה ילדים קטנים שנרדמים באמצע וגם יורד גשם.....
 
נערך לאחרונה ב:

מה יש

משתמש מקצוען
הענין זה פחות להוסיף קווים אלא שהקווים הקיימים יצאו, ואף יעברו בכל התחנות ויבצעו איסוף.
להערכתי החוסר הוא ברמת הרכבים!!
זה כבר יפתור חצי מהבעיות
 

אסתושי

משתמש מקצוען
פקחים סמויים באוטובוסים שלא יבדקו מי לא שילם אלא האם הנהג מתנהג כחוק ויהיה בסמכותם לתת דו"חות לנהגים לדוג' שימוש בטלפון בנהיגה, נהג שלא מסכים לכבות/להנמיך רדיו, בריונות וכו' וכו'
תודה על היוזמה
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יש לציין שלב"ב נוסעים הרבה מאוד, ולא סתם ציינתי את בנות הסמינר כי הן נוסעות על בסיס קבוע- יש רק תיכון אחד בעמנואל ואפילו לא סמינר אחד, גם התיכון לא מתאים לכולן, בעיקר לספרדיות, הרוב נוסעות לב"ב מכיתה ט'.
 

גילה רינה

משתמש פעיל
תודה על היוזמה, בתקווה שתצליחו במשימה
לצערינו גם בבירת הצפון - חיפה ישנם בעיות תחבורה קשות לערי המרכז
כמות ותדירות האוטובוסים כמעט ולא השתנתה ב10 השנים האחרונות ואינה מותאמת בכלל לגידול המבורך של הציבור החרדי בעיר, (בנוסף לציבור החילוני ש'גילה' את הקוים הללו)
לדג' במוצ"ש קו 972 בשעות 19:00, 22:00, 23:45
ממש חסר כל היגיון לשים נסיעה אחת מיד בצאת השבת ואח"כ הפרש של 3 שעות...
בכל השבוע האוטובוסים מלאים עד אפס מקום ללא תגבורים, דמינו לעצמכם לבד מה קורה בעונות השמחות...
ואין עם מי לדבר באגד....
כמו"כ מלבד קוים לי-ם וב"ב אין שום קו נוסף לערים נוספות במשך השבוע, מה שחסר מאוד לציבור הגדול
 

3524

משתמש סופר מקצוען
הפתרון: שאטלים, כמו בל"ג בעומר במירון.

לחלק את הארץ לכמה גושים, במרכז כל גוש להקים מגרש מעין 'תחנה מרכזית', ומשם שאטלים לערי הסביבה החרדיות.

כך יוכלו תושבי בית שמש/ביתר/טלז סטון להגיע בשאטלים ל'מרכזית צומת שמשון' (לדוגמא), תושבי אופקים/ תפרח/נתיבות וכו' בשאטלים ל'מרכזית דרום', וכן שאר איזורי הארץ, ומשם יצאו אוטובוסים עבור כולם ל'מרכזית עמק יזרעאל', 'מרכזית צומת קמה', 'מרכזית הקריות' 'מרכזית גליל עליון', וכן על זו הדרך, ומשם בשאטל לעיר חפצם.

בזה נפתור את בעיית התדירות והתפוסה בשעות פחות עמוסות.

(תהיה לזה היתכנות רק אם השאטלים יהיו ללא תשלום, והתשלום יהיה רק עבור הנסיעה ממרכזית למרכזית)
 

טווינס

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
תודה על היוזמה הברוכה
אוטובוס מצפת לאשדוד נוסע רק בסופ"ש
וכן הוא מתחיל ממירון צפת חצור ועפולה,
למה שלא יהיה אוטובוס הר יונה - עפולה - אשדוד,
ועוד אחד מירון - צפת - חצור,
ואז כביש 6.
 

וסרמן

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
רכבת ישירה מבית שמש לירושלים (תחנת יצחק נבון)

יש רבים שזה יועיל להם מאוד, וחבל שזה לא קיים
 

3524

משתמש סופר מקצוען
רכבת ישירה מבית שמש לירושלים (תחנת יצחק נבון)

יש רבים שזה יועיל להם מאוד, וחבל שזה לא קיים
לא קיימת מסילה. יקח שנים לבנות מסילה כזאת. אלא אם כן היא תעבור דרך נתב"ג ואז הדרך ארוכה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה