בקשה בעל רכב? קח טרמפיסט!

מצב
הנושא נעול.

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
הסיבות שנכתבו פה ממש לא נשמעות לי כמו תירוצים.

עמידה במקומות מסוכנים/מקומות שאסור לעצור בהם- יוצא לנו המון לקחת טרמפיסטים, אבל בהחלט נעצור רק במקומות מסודרים, ולא בכאלו שמסכנים/מעכבים את שאר התנועה.
ומאז שחטפנו דוח כשהורדנו טרמפיסט במקום שאסור לעצור בו חוקית (למרות שזה לא מפריע לאף אחד)- אנחנו כמעט ולא עוצרים שם.

התנהגות לא נעימה של טרמפיסטים- ב"ה כמעט ולא נתקלתי בהתנהגות כזו, אבל מי שנתקל בה לעיתים קורובת- הגיוני מאד שיפסיק להעלות טרמפיסטים. זאת הרגשה מאד לא נעימה כשזה קורה.

וזה בלי לדבר על סיבות שיכולות להיות ברורות אם הנהג יעצור לטרמפיסטים להסביר אותן- כמו כסאות שקשה לקשור, אנשים שהוא צריך לאסוף בדרך, שיחה חשובה או שהוא סתם ממהר.
אבל אני לא מצפה מהנהג לעצור רק כדי להסביר את זה. אני מצפה מהטרמפיסטים לדון לכף זכות והבין שאם הנהג לא עצר כנראה שיש לו סיבה מספיק טובה.
 

צבי2

משתמש פעיל
מי שלא רוצה לקחת טרמפים לא יקח ממילא (וזה מאד מובן)
אבל מי שבאמת רוצה לקחת לא יפסיק לקחת בגלל כל מיני טענות. וכמו שכבר כתבו זה תרוץ בעלמא
ודי לקשקש
לגמרי לא מסכים איתך
זה כמו שאורח בא אליך ומבקש כל פעם שתעזור לו חצי שעה להעלות דברים ולהוריד, נכון יוציא לך החשק מלארח אותו ושכמותו? גם אם פעם מאוד אהבת לארח?
 

צבי2

משתמש פעיל
המטרה לא לקרר
אם אתה לא רוצה או לא יכול או לא נוח לך אל תיקח טרמפים,
אבל למה באשכול הזה צריך להכניס תגובות המקררות את אמבטיית החסד ?
מטרת התגובות לא לקרר את אמבטיית החסד אלא להרבות חסד על ידי שהטרמפיסטים יבינו שהם באמת יכולים לגרום ליותר נהגים לעצור להם אם הם יבינו את הזוית של הנהג ויתנהגו בהתאם.
 
נערך לאחרונה ב:

צבי2

משתמש פעיל
ותגובה בשביל להסביר את הנהגים מדין לכף זכות, מעשה שהיה:
נסעתי ברכב מאוחר בלילה והעליתי טרמפיסט אחד, באחורה היו לי 2 כסאות בטיחות, היו עוד הרבה טרמפיסטים בתחנה, לי לוקח כחמש דקות לקשור את הכסאות בחזרה, הטרמפיסטים רוצים לחסוך זמן המתנה בתחנה [שאלתי אותם אם אין אוטובוסים או שפשוט לוקח זמן], הגיוני שלא אפנה מקום? [כמובן שתמיד כדאי לרדוף צדקה וחסד ולמצוא חיים וכו'...אבל אפשר להבין את המורכבות]
 

סמי הכבאי

משתמש רשום
לגמרי לא מסכים איתך
זה כמו שאורח בא אליך ומבקש כל פעם שתעזור לו חצי שעה להעלות דברים ולהוריד, נכון יוציא לך החשק מלארח אותו ושכמותו? גם אם פעם מאוד אהבת לארח?
נכון אבל ההגזמות שהיו כאן לא נכונות ורוב מוחלט של האנשים מתנהגים ממש בסדר
אז זה לא מה שימנע מהם לעצור טרמפים ומי שלא רוצה לעצור לא חייב אבל בלי תירוצים
 

יעקב ארץ-צבי

משתמש מקצוען
"שזו מדת סדום, וכן כל דבר שזה נהנה בו ואין חבירו מפסיד ואין חסר כלום, כופין עליו" (רמב"ם הל' שכנים ז, ח)
קניתי בשעה טובה רכב חדש, עלו טרמפיסטים אחרי טרמפיסטים, ובערך אחד מעשר טורק את הדלת על האבזם של החגורה, וכל המשקוף של שני הדלתות מאחורה שרוטות.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה