מידע שימושי בעלת אתר קניות חרדי, יש לי משהו חשוב שתדעי...

חרמון

משתמש מקצוען
אני נורא מתוסכלת.
הזמנתי פריט ב400 ש"ח.
והוא לא מתאים.
לבצע החלפה- אני אשלם לה 50 ש"ח על המשלוח
בשביל לבצע החזרה- אני אשלם לה 55 ש"ח: 35 על המשלוח, 20 - 5% על ביטול הקניה
שלטענתה:
עולה לה לבצע החזר 7% והיא עוד נחמדה, כן?

הקטע הרגשי שלי יצא לפעולה,
אני אשלם 55 ש"ח, ובל"נ לא בא לי לקנות אצלך עוד.
תודה
מבינה את התסכול שלך,
אבל כל אילו שמשוות את אתרי הקניות הגדולים לאתרים חרדיים,
חוץ מגולף יש עוד אתר שמביא לך שליח עד הבית?? ושליח לבית כדי להחזיר?
בנקסט המשלוח מגיע לדואר... אולי זה פיתרון עבור האתרים הקטנים?
 

שיפ שיפ

משתמש מקצוען
העלת כאן נקודה כואבת.....
תודעת השרות בציבור החרדי (בלי הכלללות כמובן) זקוקה לשיפווווור
יש איזה תפיס של ראש מאוד קטן בעסקים מסויימים שעסוקים רק בשקל שיקבלו הרגע
קניתי פעם בחנות של מתנות.... מארז שוקולדים בלגי - לא זול!!
כשביקשתי שתארוז עם צלופן היא ביקשה עוד 2 שקל....

אמרתי לה באמת אין לי בעיה לתת לך עכשיו 2 שקל
אבל אני לא יחזור לכאן יותר
לא כיף לי לשלם 60 שקל על מארז קטן של שוקולדים וכשאני מבקשת אריזה את מתחשבנת על שקלים


כבעלת עסק לשעבר
מצליח ברוך ד'!!!!
שנמכר עקב מעבר דירה
אני יכולה להעיד שראש גדול מגביר לקוחות
זה שווה!!
שווה אפילו להפסיד לפעמים בשביל שלקוח יצא בהרגשה טובה

ועוד משהוא , בעניין המשלוחים

גם להעסיק קופאיות עולה כסף ... ובתקופה הזאת של המשלוחים חוסכים הרבה עלות של צוות בחנויות...


תודה שנתת במה לנושא
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
העלת כאן נקודה כואבת.....
תודעת השרות בציבור החרדי (בלי הכלללות כמובן) זקוקה לשיפווווור
יש איזה תפיס של ראש מאוד קטן בעסקים מסויימים שעסוקים רק בשקל שיקבלו הרגע
קניתי פעם בחנות של מתנות.... מארז שוקולדים בלגי - לא זול!!
כשביקשתי שתארוז עם צלופן היא ביקשה עוד 2 שקל....

אמרתי לה באמת אין לי בעיה לתת לך עכשיו 2 שקל
אבל אני לא יחזור לכאן יותר
לא כיף לי לשלם 60 שקל על מארז קטן של שוקולדים וכשאני מבקשת אריזה את מתחשבנת על שקלים


כבעלת עסק לשעבר
מצליח ברוך ד'!!!!
שנמכר עקב מעבר דירה
אני יכולה להעיד שראש גדול מגביר לקוחות
זה שווה!!
שווה אפילו להפסיד לפעמים בשביל שלקוח יצא בהרגשה טובה

ועוד משהוא , בעניין המשלוחים

גם להעסיק קופאיות עולה כסף ... ובתקופה הזאת של המשלוחים חוסכים הרבה עלות של צוות בחנויות...


תודה שנתת במה לנושא
כל מילה!

גם בחנויות לממכר מזון מוכן, קחו לדוגמא סלט בהרכבה אישית - יש כאלו שהכל כלול ויש כאלו שכל תוספת תעלה עוד כמה שקלים. אני אישית אעדיף להיכנס לחנות שהכל כלול, גם אם היא קצת יותר יקרה, כי אני שונאת את הראש הקטן של העוד שקל כאן ועוד 2 שקל שם. מן הסתם יהיו אחרות שיעדיפו הפוך. זכותן.
או באמת בענין העטיפה בתוספת מחיר. נתקלתי לאחרונה בחנות שתלתה שלט במקום: מסכום X אריזת המתנה חינם, מתחת לסכום זה - כרוך בתשלום.
תיכנסו לפוקס, תקנו בגדון בפחות מ-30 ש"ח, בסוף עונה יש עליו הנחה של 70%, ויש לך חודש יומולדת אז ירד עליו עוד 30% ויארזו לך אותו הכי בכבוד ובכיף ובסבלנות שיש בעולם.
יש בציבור שלנו מה ללמוד.

ולגבי אשראי וצ'קים, גם בזה יש ויש. יש חנויות משלנו שבגלל שעובדים בשחור התשלום הוא במזומן בלבד, ואין הנחות - כי ממילא הם זולים גם ככה (או שכן או שלא) ואם חסר לך כסף - תשאירי את זה בצד (ישמרו לך, אל דאגה) וכשתבואו להביא את ההפרש - תקבלי את המוצר. (שוב, מבינה קצת את המוכר/ת, כי ברור שיש אנשים שאם כבר קיבלו את המוצר בחיים לא יזכרו ויטרחו לשלם את החוב).
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
ואגב,
אפרופו הוצאות משלוחים.
כעסק תקני זה אמור להיות מקוזז להם מעלויות המס, לא?
וכן, בעלי החנויות שכחו שכמו שלהם יש אינטרנט,
גם לנו יש.
ולוקשים שיכלו למכור לאנשים לפני כמה שנים ניתנים היום לבדיה.
לדוג,
אני לא מאמינה שעלות ביטול דרך כ.אשראי היא 7% מערך העסקה
ואני לא מאמינה לאלה שמחייבים סכום מינימום כדי להעביר אשראי...
ברור לי שמשלמים אחוזים לחברת האשראי, עובדה שיש מקומות שאת יכולה להעביר גם 2 שקל.
 

פררו רושה

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אני יכולה להעיד שראש גדול מגביר לקוחות
לגמרי לגמרי לגמרי!
כמה פעמים היינו במסעדה חלבית מהממת בירושלים.
פעם אחת הביאו לנו סלט קטן על חשבון הבית, פעם אחרת צ'יפס, ועוד פעם הביאו לאחותי קינוח נחמד.
תמיד אפשר לבקש תוספות קטנות והן ניתנות כמובן בחינם ובמאור פנים, מה שבמקום אחר יגבו עליהן כסף.
כמה זה עולה להם?
כמה שקלים.
מה זה עושה לנו?
וואו!
ותמיד, אבל תמיד, כשאנחנו באיזור, ניכנס אליהם!
אה, לא איזור חרדי...

ברור שזה לא בכל פעם, אבל הפעמים הבודדות הללו עושות לנו הרגשה כ"כ טובה!
נראה לי שזה אחלה מודל לאימוץ....
 

Brachad

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
זה מאד משתנה מחברה לחברה
יש חברות שעל עסקה וביטולה יגבו 10 ש''ח (שמעתי מבעל עסק שה הסכום שנגבה אצלו)
לפעמים זה אחוז מסוים, יכול להיות 1.6 ומעלה, יש גם 2.5 ואפילו יותר.
לפעמים זהו סכום מסוים פלוס אחוזים, למשל 2 ש''ח פלוס אחוזים

זה ממש משתנה בין הסכם להסכם, ובין חברה לחברה.
יש לך אפשרות לשלוח לי הודעה בפרטי?
 

שולי איטח

משתמש מקצוען
כמנה"ח של עסקים לשעבר
(לא אני לשעבר אלא הרבה עסקים :)
נכון כולנו צודקות אבל
אל תתחילו להשוות את כמות הסחורה המיוצרת ונמכרת באתרים וחברות כמו גולף/נקסט/פוקס וכד
עסק חרדי שמייצר ומשווק סוג המותאם במיוחד למגזר כ"כ מועט לא יכול להתחרות במחירים

מאחורי הרבה בעלות עסקים קטנים עומדות נשים ומשפחות שהשקיעו את מיטב כספם והלוואותיהם ונמצאות עדין בהפסדים, ולצערינו רבים נסגרים ופושטים את הרגל
תנסו לפעמים להבין ולסלוח ואפילו להתחשב
אפשר לבקש, ושירות חייב שיהיה הוגן ,אבל מותר גם להבין לפעמים את הקושי
גם אם את לא מסכימה אפשר להעיר בעדינות ולא לתת הרגשה של את גזלנית מרויחה הון על חשבון הציבור וכד

אל תשכחו שהמוכרות בפוקס/גולף הן רק מוכרות ומצידם תשגעי אותם וחליפי אלף פעמים במילא השכר הוא לפי שעה.

אבל אם קנית אצל בעלת החנות והיא לא מקבלת שכר , קשה לה לראות פעם אחר פעם לקוחות
שקנו והחזירו והשתמשו בזיכויים והיא עמדה ומכרה יום שלם
ובסוף היום אין פדיון כי הכל החוזר /הוחלף/נקנה מזיכויים עתיקים
 

WELLCOME

משתמש מקצוען
תודה תודה ושוב תודה לפותחת האכול!!!
כן גם אני מזדהה אם התגובות כאן אחת אחת. קניתי בסגר לפני פסח בגדים והייתי צריכה להחליף לשלם שליח הלוך חזור גם ככה הבגדים היו יקרים בטירוף ועוד בתוספת המשלוח.... ולא לדבר שהאפודה התמתחה עוד לפני הכביסה הראשונה אבל עזבו זה לא קשור לכאן.
מה שלי מציק זה ה-2 מחירים בחנויות הביגוד החרדיות זה מפוצץץץץץ. בסוף עונה ההנחה מהמחיר הגבוה- כמובן איך לא. לא תראו דבר כזה בשום חנות בציבור הכללי.
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
בלת"ק
שירות הלקוחות של החנויות החרדיות באופן כללי, הוא שנות דור אחורה.
כל סגנון השירות האמריקאי שהלקוח תמיד צודק, עוד לא הגיע אלינו.
ויקח עוד הרבה מאד זמן עד שזה יקרה. (בלי להכליל, יש יוצאי דופן)

מה שכן יש זה שירות לקוחות חברי או חופר מידי, המצוי יותר אצלינו, זה נועד לתת הרגשה טובה, אבל זה נותן הרגשה לא נעימה.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

WELLCOME

משתמש מקצוען
אבל אם קנית אצל בעלת החנות והיא לא מקבלת שכר , קשה לה לראות פעם אחר פעם לקוחות
שקנו והחזירו והשתמשו בזיכויים והיא עמדה ומכרה יום שלם
ובסוף היום אין פדיון כי הכל החוזר /הוחלף/נקנה מזיכויים עתיקים
נשגב מהבנתי. מה הקשר? אז היא הרוויחה ביום שקנו זאת. החלפות זה חלק משירות
 

שולי איטח

משתמש מקצוען
נשגב מהבנתי. מה הקשר? אז היא הרוויחה ביום שקנו זאת. החלפות זה חלק משירות
זה חלק מהשירות
ולא אמרתי שלא צריך לתת שירות טוב
רק הסבתי את תשומת הלב להשוואות מול רשתות
מותר וראוי לבקש יפה ובעדינות, לא ראוי לצעוק ולתת הרגשה שחייבים הכל

אבל אני רואה שדברי מעצבנים אז מתנצלת

רק בכללי, לא נראה מבחינה כספית שייתכן עסק קטן מיועד למגזר שלנו שיכול לשרוד עם מה שרשמו למעלה שהלקוח תמיד צודק, זה ייתכן רק באחוזי רווחים גבוהים כי הייצור כנראה זול בלי השוואה למה שאפשרי בייצור עצמי קטן
ואז הרשתות הענקיות סופגות את כל ההפסדים גם הלא מוצדקים

מקווה מאוד מאוד שאני לא צודקת ונוכל כולם להתפרנס זה מזה מעסקים מצוינים זולים עם שירות נפלא
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
זה חלק מהשירות
ולא אמרתי שלא צריך לתת שירות טוב
רק הסבתי את תשומת הלב להשוואות מול רשתות
מותר וראוי לבקש יפה ובעדינות, לא ראוי לצעוק ולתת הרגשה שחייבים הכל

אבל אני רואה שדברי מעצבנים אז מתנצלת

רק בכללי, לא נראה מבחינה כספית שייתכן עסק קטן מיועד למגזר שלנו שיכול לשרוד עם מה שרשמו למעלה שהלקוח תמיד צודק, זה ייתכן רק באחוזי רווחים גבוהים כי הייצור כנראה זול בלי השוואה למה שאפשרי בייצור עצמי קטן
ואז הרשתות הענקיות סופגות את כל ההפסדים גם הלא מוצדקים

מקווה מאוד מאוד שאני לא צודקת ונוכל כולם להתפרנס זה מזה מעסקים מצוינים זולים עם שירות נפלא
את מאד צודקת.
רשתות גדולות בד''כ מייצרות באינדונזיה/בנגלדש/טיוואן ועוד,
במחירים הרבה יותר נמוכים מסין (לפעמים זה ממש תנאי עבדות! אבל לא נכנס לזה)
ולכן הם יכולים להרשות לעצמם... כי מרווח הרווח שלהם יותר גדול מחנויות רגילות.
 

רוצה יותר

משתמש מקצוען
וכל כך חבל
הרי אפשר לקנות אותנו בכלום
חיוך אחד לילד בעגלה ומחמאה לאימו ואני בכיס שלה, באמת
אז למה בחנויות חרדיות מנפנפים אותי עם העגלה החוצה ואצלם מפרגנים?

חשבתי שאצלינו מעודדים ילודה
דווקא בגלל זה. כי אצלנו ב 4 מ"ר של חנות יש בעיקר עגלות עד שאין מקום ללקוחה להיכנס.
בקניו או בכל איזור חילוני אחר, שטח החנות יותר גדול ומסתבר שאת תהיי העגלה היחידה, או למצער - הכמעט יחידה.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
לכל הצודקות והצודקות מאוד בענין השירות למגזר, יש גם אבל-
אבל בחנויות שלנו אפשר לשלם באשראי ואף אחד לא יחקור אם הוא שלך או של בעלך ותראי תעודת זהות ותוכיחי שהחשבון משותף ותקישי קוד לקוח...
ואפשר לשלם בצ'ק של השכנים של גיסתך ואף אחד לא יבלוש...
ואם קורה שנתקעת על השקל, בהרבה חנויות ניתן לומר "נעבור מחר ונכניס" וזה יתקבל בכל ההבנה
רמת האמון בין החנות ללקוח אצלנו היא מדהימה, זאת חווית שירות שלא קשה אלא בלתי אפשרי למצוא במקום אחר
אנחנו פשוט רגילות לטוב הזה שרק עימות מול מצב האמון בחנויות במגזר הכללי (מריחים את הבגד, הם יודעים למה)
מזכיר לנו שאצלנו גם יש חווית קניה, מסוג אחר, פחות מוחצן אך לא פחות שווה
לא יודעת למה לי אין שום טענות על חנויות שבודקות את כרטיס האשראי או מצב הבגד שהוחזר. זכותם המלאה.
כמו שזכותי לדרוש ולקבל שירות עבור הסכום ששילמתי.
לא מצפה מעסק להיות היימיש. מצפה לתת שירות הוגן אדיב ונעים.
ומחנות אונליין ודאי לא ניתן לצפות לשירות היימיש. את האתר לא מעניין שאני שכנה או חברה מימי הסמינר.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
כמנה"ח של עסקים לשעבר
(לא אני לשעבר אלא הרבה עסקים :)
נכון כולנו צודקות אבל
אל תתחילו להשוות את כמות הסחורה המיוצרת ונמכרת באתרים וחברות כמו גולף/נקסט/פוקס וכד
עסק חרדי שמייצר ומשווק סוג המותאם במיוחד למגזר כ"כ מועט לא יכול להתחרות במחירים

מאחורי הרבה בעלות עסקים קטנים עומדות נשים ומשפחות שהשקיעו את מיטב כספם והלוואותיהם ונמצאות עדין בהפסדים, ולצערינו רבים נסגרים ופושטים את הרגל
תנסו לפעמים להבין ולסלוח ואפילו להתחשב
אפשר לבקש, ושירות חייב שיהיה הוגן ,אבל מותר גם להבין לפעמים את הקושי
גם אם את לא מסכימה אפשר להעיר בעדינות ולא לתת הרגשה של את גזלנית מרויחה הון על חשבון הציבור וכד

אל תשכחו שהמוכרות בפוקס/גולף הן רק מוכרות ומצידם תשגעי אותם וחליפי אלף פעמים במילא השכר הוא לפי שעה.

אבל אם קנית אצל בעלת החנות והיא לא מקבלת שכר , קשה לה לראות פעם אחר פעם לקוחות
שקנו והחזירו והשתמשו בזיכויים והיא עמדה ומכרה יום שלם
ובסוף היום אין פדיון כי הכל החוזר /הוחלף/נקנה מזיכויים עתיקים
הכל אני מוכנה לקבל.
בתנאי שהיחס אדיב ולא מותיר אותי עם הרגשה כאילו אני נצלנית או רמאית. גם המוכרת אמורה לחשוב על רגשות הלקוח.
לולא שהתנסיתי בעצמי או ראיתי חברות וקרובות שנכוו לא הייתי מדברת.
אבל אם קבלתי בגד פגום ואני צריכה לרדוף 3 שבועות אחרי המוקד של רשת בגדי ילדים ידועה (שלפי החוק אמור להיות זמין ומשך ההמתנה לא יהיה יותר מרבע שעה ) ועונים שם אחת ליומיים ורק בשמונה וחצי בבוקר ומזכים אותך במחיר סוף עונה בזמן שקנית בעונה במחיר מלא (מעניין לאן התפוגגו להם דיני ממונות)
זה כבר לא משהו שאני רוצה או אמורה לקבל.
 

רוצה יותר

משתמש מקצוען
הכל אני מוכנה לקבל.
בתנאי שהיחס אדיב ולא מותיר אותי עם הרגשה כאילו אני נצלנית או רמאית.
לולא שהתנסיתי בעצמי או ראיתי חברות שנכוו לא הייתי מדברת.
אבל אם קבלתי בגד פגום ואני צריכה לרדוף 3 שבועות אחרי המוקד של רשת בגדי ילדים ידועה (שלפי החוק אמור להיות זמין ומשך ההתנה לא יהיה יותר מרבע שעה ) ועונים שם אחת ליומיים ורק בשמונה וחצי בבוקר ומזכים אותך במחיר סוף עונה בזמן שקנית בעונה במחיר מלא (מעניין לאן התפוגגו להם דיני ממונות)
זה כבר לא משהו שאני רוצה או אמורה לקבל.
ואתם יודעים למה? כי אנחנו קונים אצלם.
לכן רשת בגדי ילדים ידועה, ואני מעזה לומר, מובילה במגזר, מרשה לעצמה גם בזמני העומס המטורפים ביותר,
לפתוח קופה אחת. אחת. הלווו! אתם יודעים מה זה קופה אחת בחנות בסדר גודל כזה?
מזכיר את התורים לחלוקת לחם ברוסיה.
ומעסיקים ילדות. ילדות שאף פעם לא עברו ולו הכנה בסיסית, סדנת שירות מינימלית, לעבוד בשירות לקוחות.
מוכרת, עובדת בחנות, זה מקצוע. תפנימו את זה. ההבדל בין מוכרת יעילה, שיודעת את מלאכתה,
לילדונת שהיא הכל חוץ מזה, הוא שמיים וארץ.
וזה הבדל שיכול להזניק את העסק שלכם, ולהפך.
אבל מה? אבל אשמים אנחנו. כי למרות ועל אף אנחנו קונים שם. רוטנים ומתלוננים, אבל ממשיכים לקנות.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ואתם יודעים למה? כי אנחנו קונים אצלם.
לכן רשת בגדי ילדים ידועה, ואני מעזה לומר, מובילה במגזר, מרשה לעצמה גם בזמני העומס המטורפים ביותר,
לפתוח קופה אחת. אחת. הלווו! אתם יודעים מה זה קופה אחת בחנות בסדר גודל כזה?
מזכיר את התורים לחלוקת לחם ברוסיה.
ומעסיקים ילדות. ילדות שאף פעם לא עברו ולו הכנה בסיסית, סדנת שירות מינימלית, לעבוד בשירות לקוחות.
מוכרת, עובדת בחנות, זה מקצוע. תפנימו את זה. ההבדל בין מוכרת יעילה, שיודעת את מלאכתה,
לילדונת שהיא הכל חוץ מזה, הוא שמיים וארץ.
וזה הבדל שיכול להזניק את העסק שלכם, ולהפך.
אבל מה? אבל אשמים אנחנו. כי למרות ועל אף אנחנו קונים שם. רוטנים ומתלוננים, אבל ממשיכים לקנות.
אין ספק שאנחנו קהל שבוי. אין לנו מספיק אפשרויות ואנחנו גם מתייאשים מלהתלונן וחוששים לעמוד על זכותנו.
אבל אלו דברים שלטווח הארוך משתנים (הם כבר מתחילים להשתנות) ובעל עסק שלא יתאים את עצמו למציאות פשוט יפסיד.
 

שירי12

משתמש סופר מקצוען
נקודה שחייבת שיפור מיידי באתרים, ודאי אתרים לבגדי ילדים וק''ו נשים - היא טבלת מידות מדויקת.
אתר מסוים לנשים, יש רק מידות - 1, 2, 3. שאלתי את השירות לקוחות, אחרי יום יש תשובה - תסתכלי לפי המידות.
הלו! רוח הקודש עדיין אין לי!
כמובן שלא קניתי.

ציון מידות מדויקות (וכן מידות הדוגמנ/ית) יעזרו מאוד להפחית בהחזרות/החלפות.


מציינת לטובה את האתר של @Tweenset -
טבלת מידות לכל בגד,
מענה מהיר ונחמד במייל.
וסחורה יפהפייה! (אפילו שהיא מעונות קודמות...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  62  פעמים

לוח מודעות

למעלה