מידע שימושי בעלת אתר קניות חרדי, יש לי משהו חשוב שתדעי...

miri

מירי הס- אמנית ציור
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
לפעמים הלקוחות כל כך עסוקים בלראות איך להרויח כמה שקלים
ששוכחים שיש משהו מאחורי העסק הזה שמנסה בקושי לפרנס
תחשבו על זה
 

zviela

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
משלוח עד הבית עולה לפחות 30 שח לכל חבילה, כנראה היום כבר יותר
לא מבינה איך האתרים יכולים לעשות חינם בכאילו מחירים, אולי לרשתות גדולות זה פחות
אבל עבדתי כמנה"ח של אחד האתרים החרדים וזה נסגר רק בגלל עלויות המשלוחים וההחזרות
כי ניסו לתת משלוחים חינם/החזרות החלפות חינם וכו
ולא נשאר שום רווחים רק הפסדים
אולי כתבו כבר, לא קראתי הכל, אבל אם כל כך יקר משלוח שיתנו אפשרות להחזיר/להחליף בחנויות הרשת.
ככה זה עובד בכל האתרים הלא חרדיים.
 

Rochit

משתמש מקצוען
הטענות נכונות ברובן, וצודקות
כבעלת אתר אשתף אתכם קצת:
כשפתחנו אותו, וגם עכשיו - השאיפה היא להגיע לרמת השרות הכי טובה שיכולה להיות.
כלומר החזרות/החלפות חינם, ומשלוחים חינם מסכום מסוים (נמוך).
אלא שרצונות לחוד ומציאות לחוד.
קודם כל אציין לזכות את האתר שלך, Tweenset! אני רכשתי לפני פסח ממך בגד לבת שלי, עזרת לי בטלפון עם המידה, והאתר היה נח לשימוש עם טבלת מידות מדוייקת. והיה שווה לי עלות המשלוח כי זה הגיע בדיוק מתי שהבטחת.

ועוד חנות שהאונליין שלהם ממש מוצלח זה CB, רכשתי לא מזמן והאתר היה מעולה, מידות מדוייקות, רשמו גובה דוגמנית כך שאוכל להבין מהתמונה איך האורך.

אבל.... קניתי ערב פסח מחנות חרדית ידועה ומוכרת. מאחר ויש להם חנות בעיר מגורי וביקשתי לבצע איסוף עצמי.
אבל מה, המידות באתר שלהם לא היו מדוייקות (גם טבלת המידות איכשהוא בלבלה אותי). הבגד לא היה נראה בדיוק בדיוק כמו באתר (אולי קיצרו או משהו??), התקשרו שזה הגיע ונתנו לי התראה של שעה אחת שבו ניתן לאסוף. המידה הייתה ענקית , ביקשתי להחזיר. אמרו לי שאי אפשר להחזיר את זה לחנות (לא פותחים שוב לפני החג), לא ניתן יהיה להחזיר את זה כשיפתחו החנויות (זה היה איזה שבוע לפני פסח עם הסגר וכו'), ולא מעניין אותם שזה לא יהיה שימושי בשבילי, בעיה שלי שהזמנתי מידה לא נכונה (ניסיתי להתקשר ולשאול על מידות ולא בדיוק היה למישהו סבלנות לעזור לי, היה להם עומס, סה"כ אני מבינה). ואם אני רוצה להחזיר אצטרך לשלם על משלוח. ותוך יומיים, אחרת לא יתנו לי זיכוי. ודיברו ממש לא יפה. ואני לא צעקתי ולא דרשתי. פשוט ביקשתי שבבקשה יתחשבו.

וכל פעם שמגיעה פרסומת שלהם למייל שלי אני מסתכלת, אומרת וואו איזה בגדים יפים. ואז ישר חושבת, אבל אני לא מסוגלת לקנות מהם. לא מסוגלת.
 

נחמ'שית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לפעמים הלקוחות כל כך עסוקים בלראות איך להרויח כמה שקלים
ששוכחים שיש משהו מאחורי העסק הזה שמנסה בקושי לפרנס
תחשבו על זה
חושבים על זה וגם על עצמינו!
לא מבקשים בחינם, מבקשים שיויון בין החנויות הכלליות לחרדיות,
ואם לא- שלא ישאלו למה לא קונים אצלם!
 

zahav1

משתמש מקצוען
היתה פרסומת על חברת גרביים חדשה. וניתן לקנות רק במשלוח(אין בחנויות גרביים) בדקתי מה עלות המשלוח- 30 שקלים. מדובר במוצר יחסית זול.ועלות משלוח יקרה שגורמת לי לוותר על הרעיון לנסות את המוצר החדש.
ובהחלט אני לא מבינה. למה בהרבה אתרים חרדעם, לא משנה מה סכום הקניה המשלוח או בעלות?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
לגבי עמלת אשראי.
לפי ידיעתי, בעסק עם מחזור מעל 50,000 ש"ח חודשי, העמלה הנגבית על אשראי רגיל (לא דיינרס וכדו') היא 1.17%, בהחזרה נגבה שוב אותה עמלה, כך שמהתשלום עצמו ירד פחות מ3%.

ה7% המדובר זה ע"פ החוק שמאשר גבית דמי ביטול 5% או 100 ש"ח. ועל עיסקה באשראי החוק מתיר עוד 2%.
זה עמלת דמי ביטול לטובת בעל העסק ולא קשורה לעלויות אם היו או לא. וכל עסק מחליט אם הוא רוצה להיות שירותי\ ולא לגבות בכלל עמלת ביטול. או ללכת לפי החוק ולהפסיד לקוחות.
 

דינוש

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אתר נוסף עם שרות מצוין-מוקא
קניתי שם שמלה-הגיעה תוך יומיים עד הבית(עולה 30 ש"ח משלוח) מידה מצוינת ע"פ האתר
אין על מוקא!
גם האתר עצמו נוח מאוד לקניה והשמלות עצמם מהממות ואיכותיות מאוד במחירים סבירים לגמרי
ממליצה ממש!
לא, אין לי אחוזים;))
 

שולי איטח

משתמש מקצוען
אולי כתבו כבר, לא קראתי הכל, אבל אם כל כך יקר משלוח שיתנו אפשרות להחזיר/להחליף בחנויות הרשת.
ככה זה עובד בכל האתרים הלא חרדיים.
ציטטת אותי אז אני אענה
ממה שנתתי דוגמא לא היה להם חנויות פיזיות
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
יוצרי ai
רוצה להוסיף עוד נקודה לבעלי אתרי הלבשה (חרדי..)
להרבה מאיתנו יש חסימת נטפרי (לא יודעת איך זה בחסימות אחרות), תתחשבו בנו ותשתדלו בנוסף לתמונת הדוגמנית, להוסיף גם תמונה של פריט הלבוש בלבד.
יעזור לנו מאוד!
חשוב ביותר!
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
לגבי חסימת נטפרי,
זה תמיד מגחך אותי, שהאתר לא דואג שתהינה תמונות פתוחות מלכתחילה.
(במרקס אנד ספנסר לרוב הפריטים יש תמונת מוצר.)
הרי רוב הלקוחות שרוצות מוצר חרדי, יש להן סינון כזה או אחר,
חבל ממש שהם לא עושים זאת באופן מובנה.
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
גם "נקסט" שהם חברה גדולה מאוד שינו פתאום את המדיניות והתחילו לגבות מחיר על החזרות. כנראה שהישראלים לימדו אותם פרק ב'טרטורים' והם החליטו לשים לזה סוף.
לענ"ד הם יפסידו הרבה לקוחות, כי גם אני (שהייתי קונה המון בלי לחשוב כי אפשר להחזיר) אחשוב פעמיים לפחות לפני שאזמין שוב באתר שלהם, אבל מצד שני אני גם מבינה אותם - אנשים היו מזמינים פריטים בלי לחשוב בכלל, כל פריט בכמה מידות ליתר ביטחון כדי למדוד, לקחת את המתאים והשאר להחזיר (כדי שלא ייגמרו המידות בינתיים...) והם ספגו הכל.

אבל באופן עקרוני, ובלי קשר לאתרים דווקא, בציבור החרדי אין (כמעט) תודעת שירות.
לא בהחזרות, לא בזיכויים וגם לא באריזת מוצרים בקניית מתנה.
דוגמאות? בבקשה:
קנינו זוג נעליים בחנות שמוכרת הלבשה כללית (לאו דווקא נעליים), הנעליים היו קטנות ורצינו להחליף מידה. אין. נגמר.
או.קי. נחזיר ונקבל זיכוי. לא! אין אפשרות. לא מחזירים נעליים. שמעתם פעם דבר כזה???
דוגמא נוספת - החזרנו מוצר לחנות וקיבלנו זיכוי. כעבור 4 חודשים ביקשנו לקנות משהו בחנות תמורת הזיכוי. אין אפשרות. למה? עבר תוקף הזיכוי - 3 חודשים. ביררנו את הענין והובהר לנו שלפי החוק תוקפו של זיכוי חייב להיות לפחות שנתיים. בתשובה לכך טוענת בעלת החנות, שמי שמכר לה את הקופה רושמת מתמצא בכל החוקים, והוא הסביר לה שבסמכותו של כל עסק לקבוע כללים מעצמו בענין בתנאי שזה מצוין ע"ג הפתקית. מקובל עליכם???
ועוד - קניתם מתנה בחנות. ביקשתם עטיפה ופתק החלפה. קבלו אותם בשקית ועטפו בשירות עצמי בביתכם. למה? יש עומס, אין די מקום בחנות לעיטוף, אין להם אריזות שמתאימות בגודלן למוצר ועוד ועוד. האם נתקלתם בתופעה כזו בחנות בקניון? אני בחיים לא. שילב מוכרים מוצרים בכל גודל, ותמיד יעטפו את המוצר לבקשתך כשלכל פריט יש את צורת וסוג העיטוף המתאימים לו. ברור שמורידים מחיר ונותנים פתק החלפה. גם ב"ללין" עוטפים כל פריט בכל סכום שהוא בלי להניד עפעף, גם אם החנות מלאה לקוחות, וישאלו אם תרצו להוריד מחירים ואם יש צורך בפתק החלפה.

אז למה למען ה' בציבור שלנו השירות מתחת לכל ביקורת (נכון, יש יוצאי דופן) החזרת / החלפת מוצר היא טובה עצומה וכשאת באה לקנות עם זיכוי את מרגישה מושפלת כאילו ביקשת נדבה????
 

אילה מינה

משתמש מקצוען
גם "נקסט" שהם חברה גדולה מאוד שינו פתאום את המדיניות והתחילו לגבות מחיר על החזרות. כנראה שהישראלים לימדו אותם פרק ב'טרטורים' והם החליטו לשים לזה סוף.
לענ"ד הם יפסידו הרבה לקוחות, כי גם אני (שהייתי קונה המון בלי לחשוב כי אפשר להחזיר) אחשוב פעמיים לפחות לפני שאזמין שוב באתר שלהם, אבל מצד שני אני גם מבינה אותם - אנשים היו מזמינים פריטים בלי לחשוב בכלל, כל פריט בכמה מידות ליתר ביטחון כדי למדוד, לקחת את המתאים והשאר להחזיר (כדי שלא ייגמרו המידות בינתיים...) והם ספגו הכל.

אבל באופן עקרוני, ובלי קשר לאתרים דווקא, בציבור החרדי אין (כמעט) תודעת שירות.
לא בהחזרות, לא בזיכויים וגם לא באריזת מוצרים בקניית מתנה.
דוגמאות? בבקשה:
קנינו זוג נעליים בחנות שמוכרת הלבשה כללית (לאו דווקא נעליים), הנעליים היו קטנות ורצינו להחליף מידה. אין. נגמר.
או.קי. נחזיר ונקבל זיכוי. לא! אין אפשרות. לא מחזירים נעליים. שמעתם פעם דבר כזה???
דוגמא נוספת - החזרנו מוצר לחנות וקיבלנו זיכוי. כעבור 4 חודשים ביקשנו לקנות משהו בחנות תמורת הזיכוי. אין אפשרות. למה? עבר תוקף הזיכוי - 3 חודשים. ביררנו את הענין והובהר לנו שלפי החוק תוקפו של זיכוי חייב להיות לפחות שנתיים. בתשובה לכך טוענת בעלת החנות, שמי שמכר לה את הקופה רושמת מתמצא בכל החוקים, והוא הסביר לה שבסמכותו של כל עסק לקבוע כללים מעצמו בענין בתנאי שזה מצוין ע"ג הפתקית. מקובל עליכם???
ועוד - קניתם מתנה בחנות. ביקשתם עטיפה ופתק החלפה. קבלו אותם בשקית ועטפו בשירות עצמי בביתכם. למה? יש עומס, אין די מקום בחנות לעיטוף, אין להם אריזות שמתאימות בגודלן למוצר ועוד ועוד. האם נתקלתם בתופעה כזו בחנות בקניון? אני בחיים לא. שילב מוכרים מוצרים בכל גודל, ותמיד יעטפו את המוצר לבקשתך כשלכל פריט יש את צורת וסוג העיטוף המתאימים לו. ברור שמורידים מחיר ונותנים פתק החלפה. גם ב"ללין" עוטפים כל פריט בכל סכום שהוא בלי להניד עפעף, גם אם החנות מלאה לקוחות, וישאלו אם תרצו להוריד מחירים ואם יש צורך בפתק החלפה.

אז למה למען ה' בציבור שלנו השירות מתחת לכל ביקורת (נכון, יש יוצאי דופן) החזרת / החלפת מוצר היא טובה עצומה וכשאת באה לקנות עם זיכוי את מרגישה מושפלת כאילו ביקשת נדבה????
נכוןמאוד! כל מילה....
ואל תגידו שהמחירים יותר זולים
 
לכל הצודקות והצודקות מאוד בענין השירות למגזר, יש גם אבל-
אבל בחנויות שלנו אפשר לשלם באשראי ואף אחד לא יחקור אם הוא שלך או של בעלך ותראי תעודת זהות ותוכיחי שהחשבון משותף ותקישי קוד לקוח...
ואפשר לשלם בצ'ק של השכנים של גיסתך ואף אחד לא יבלוש...
ואם קורה שנתקעת על השקל, בהרבה חנויות ניתן לומר "נעבור מחר ונכניס" וזה יתקבל בכל ההבנה
רמת האמון בין החנות ללקוח אצלנו היא מדהימה, זאת חווית שירות שלא קשה אלא בלתי אפשרי למצוא במקום אחר
אנחנו פשוט רגילות לטוב הזה שרק עימות מול מצב האמון בחנויות במגזר הכללי (מריחים את הבגד, הם יודעים למה)
מזכיר לנו שאצלנו גם יש חווית קניה, מסוג אחר, פחות מוחצן אך לא פחות שווה
 

אסתררר

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
אבל בחנויות שלנו אפשר לשלם באשראי ואף אחד לא יחקור אם הוא שלך או של בעלך ותראי תעודת זהות ותוכיחי שהחשבון משותף ותקישי קוד לקוח...
אני לא חושבת שזה שבח מיוחד
......
חוסר אחריות לדעתי, בלי להתיחס לחוקיות
 

תלת ממדית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
וכל כך חבל
הרי אפשר לקנות אותנו בכלום
חיוך אחד לילד בעגלה ומחמאה לאימו ואני בכיס שלה, באמת
אז למה בחנויות חרדיות מנפנפים אותי עם העגלה החוצה ואצלם מפרגנים?

חשבתי שאצלינו מעודדים ילודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  62  פעמים

לוח מודעות

למעלה