מידע שימושי בעלת אתר קניות חרדי, יש לי משהו חשוב שתדעי...

חחח

משתמש סופר מקצוען
אני הזמנתי באתר חרדי כלשהוא.
בהוראות היה כתוב החזרה או החלפה תוך 14 יום ועל דעת זה הזמנתי.
הגיעו הפריטים וכמה מהם לא התאימו בגלל צבע/מידה. שלחתי את השקית לב"ב לדודה שלי שתלך להחזיר לחנות. חיכתה בתור שעות, בסוף לא הסכימו לקבל חזרה כי מדובר בקולקציית חיסול. לא עזרו כל תחנוניה, המוכרת סרבה לקבל. שלחה לי את החבילה חזרה. אני פתחתי פניה באתר על המקרה, בתגובה למס' נדנודים שלי (שהגיע אחרי יותר חודש!) כתבה לי בעלת העסק שמותר להחזיר תוך 7 ימים והפנתה אותי לתקנון האתר. מה שקרה, היא פשוט שינתה את התקנון אחרי שאני פניתי אליה. ויש לי הוכחות לכך (יש לי תצלום של התקנון הקודם). ניסתי להתוכח איתה, וללא אועיל, היא סרבה לקבל חזרה.
אני עם האתר שלה סיימתי, ולא רק אני אלא כל המשפחה המורחבת שלי.
ואגב, אם לא זה שנותרו בי קצת רחמים עליה הייתי מפרסמת את הסיפור הזה כולל שם החנות (קיבלתי היתר מרב לספר את הסיפור כהוייתו כולל שם וכל אחת שתסיק מסקנות כרצונה)
בקיצור, אני עם אתרים חרדיים סיימתי. מזמינה רק מזארה/קאסטרו וכו'.
אצל החרדיים אני קונה רק פיזית ורק אם אני בטוחה ב1000% שאני לא יתחרט על הרכישה כי כידוע התנאי החזרה/החלפה הם לא משופרים וזאת בלשון המעטה...
חבל שהורסים בידיים ואחרי זה מתלוננים למה אנחנו הולכים לקניונים....
 

חגית קרמר

בניית אתרים פופולריים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
ורוצים להגדיל תנועה לעסק שלהם כדי להגדיל מחזורים ולהרוויח יותר על הפלטפורמה
הם לא עובדים נכון בדיגיטל. זה הכל.
אם מנסים להרוויח יותר, בלי להוסיף עובדים, בלי לקחת סיכון כלכלי של שירות החזרות לרווחת הקונים, ובלי להסתנכרן עם המלאי הקיים בחנות (ועוד הרבה בעיות נוספות) - אות וסימן כי החנות הפיזית במצוקה ואין תקציב פנוי לתפעל עסק דיגיטלי.

יש גם בעלי עסקים שמוכרים נהדר בחנות פיזית
אם היתה הכנסה יפה בחנות הפיזית - היה תקציב לחנות הדיגיטלית.
ברגע שאין תקציב = מאלתרים אתר גרוע לקניות = חוסר שירות (בעלי האתר רק מחכים לסליקות, בלי לחשוב על הגולשים)

מצד שני @ציפס קידס - ברור שיש עסקים שמצליחים בפיזי, ורוכבים על גל "אי-השירות" גם בדיגיטל.
 

S

משתמש פעיל
בנוסף-
חנות מוכרת וידועה שלא מאפשרת לקבל זיכוי כספי על פריט מתחת ל50 ש"ח.
קניתי במבצע פריט שעלה 47 ש"ח לאחר ההנחה, ואין אפשרות לזיכוי!! (חזרתי לחנות אחרי כמה שעות בודדות...)
זה מתסכל!!
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
ואגב,
אפרופו הוצאות משלוחים.
כעסק תקני זה אמור להיות מקוזז להם מעלויות המס, לא?
וכן, בעלי החנויות שכחו שכמו שלהם יש אינטרנט,
גם לנו יש.
ולוקשים שיכלו למכור לאנשים לפני כמה שנים ניתנים היום לבדיה.
לדוג,
אני לא מאמינה שעלות ביטול דרך כ.אשראי היא 7% מערך העסקה
 

חגית קרמר

בניית אתרים פופולריים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L

פרפר סגול

משתמש מקצוען
בנוסף-
חנות מוכרת וידועה שלא מאפשרת לקבל זיכוי כספי על פריט מתחת ל50 ש"ח.
קניתי במבצע פריט שעלה 47 ש"ח לאחר ההנחה, ואין אפשרות לזיכוי!! (חזרתי לחנות אחרי כמה שעות בודדות...)
זה מתסכל!!
המועצה לצרכנות
 

ציפס קידס

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הם לא עובדים נכון בדיגיטל. זה הכל.
אם מנסים להרוויח יותר, בלי להוסיף עובדים, בלי לקחת סיכון כלכלי של שירות החזרות לרווחת הקונים, ובלי להסתנכרן עם המלאי הקיים בחנות (ועוד הרבה בעיות נוספות) - אות וסימן כי החנות הפיזית במצוקה ואין תקציב פנוי לתפעל עסק דיגיטלי.


אם היתה הכנסה יפה בחנות הפיזית - היה תקציב לחנות הדיגיטלית.
ברגע שאין תקציב = מאלתרים אתר גרוע לקניות = חוסר שירות (בעלי האתר רק מחכים לסליקות, בלי לחשוב על הגולשים)

מצד שני @ציפס קידס - ברור שיש עסקים שמצליחים בפיזי, ורוכבים על גל "אי-השירות" גם בדיגיטל.
התכוונתי שכתבת כוללני מידי, לא כל בעל עסק שנכנס לדיגיטל זה בגלל שהוא במצוקה אלא להיפך
בפרט אם זה חלק מהתכנית העסקית וזה לפי תכנון ולא בשלוף
מעבר לזה את אכן צודקת.
 

פררו רושה

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
רוצה להוסיף עוד נקודה לבעלי אתרי הלבשה (חרדי..)
להרבה מאיתנו יש חסימת נטפרי (לא יודעת איך זה בחסימות אחרות), תתחשבו בנו ותשתדלו בנוסף לתמונת הדוגמנית, להוסיף גם תמונה של פריט הלבוש בלבד.
יעזור לנו מאוד!
מזל חזות, בנוסף לאתר הרגיל, בנתה אתר לחסומות שבו רואים את הבגדים בלבד.
אמנם פחות נח ומשקף מהתמונות, אבל בסדר יחסית.
מה שכן, אני תמיד מבקשת קטלוג במייל, ואז זה נפתח.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
הטענות נכונות ברובן, וצודקות
כבעלת אתר אשתף אתכם קצת:
כשפתחנו אותו, וגם עכשיו - השאיפה היא להגיע לרמת השרות הכי טובה שיכולה להיות.
כלומר החזרות/החלפות חינם, ומשלוחים חינם מסכום מסוים (נמוך).
אלא שרצונות לחוד ומציאות לחוד.

על כל החזרה אנחנו מפסידים כסף. כי אנחנו לא גובים על המשלוח שהלקוח שילם!
וזה שרות אקסטרה בהחלט.
בנוסף לא מחייבים 5% בהחזרה. (יתכן שבכללי האתר רשום שכן, בפועל מעולם לא גבינו זאת)
מצד שני, כמו שאמרו כאן - משלוחים עולים 30 ש''ח לפני מע''מ. בדקתם כמה עולה משלוח באתר? 30 ש''ח כולל מע''מ.
לאזורים מרוחקים בארץ יכול לעלות יותר, מעולם לא גבינו את ההפרש.

שורה תחתונה:
כדי שאתר יהיה באמת רווחי, ומצד שני יתן שרות מעל ומעבר, הוא חייב להשען על כמות גדולה מאד של הזמנות.
כך יכולת המיקוח טובה יותר, וניתן להשיג משלוחים במחירים טובים יותר.

הנקודה שבהחלט מעניינת אותי שדוברה כאן זה אופצית החזרה לנקודות שונות בכל עיר, או לפחות בערים מרכזיות. זכור לי שזה היה בתכנית אבל נזנח מתישהו...
לגבי הקולקציה החדשה אין מה לשאול אותי פה, עדיין לא עלה לאתר
ולתחושתי עד שיעלה לא ישאר כלום... ב''ה נחטף בחנויות :) אבל עושים מאמץ שיעלה בקרוב בעז''ה.
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
הטענות נכונות ברובן, וצודקות
כבעלת אתר אשתף אתכם קצת:
כשפתחנו אותו, וגם עכשיו - השאיפה היא להגיע לרמת השרות הכי טובה שיכולה להיות.
כלומר החזרות/החלפות חינם, ומשלוחים חינם מסכום מסוים (נמוך).
אלא שרצונות לחוד ומציאות לחוד.

על כל החזרה אנחנו מפסידים כסף. כי אנחנו לא גובים על המשלוח שהלקוח שילם!
וזה שרות אקסטרה בהחלט.
בנוסף לא מחייבים 5% בהחזרה. (יתכן שבכללי האתר רשום שכן, בפועל מעולם לא גבינו זאת)
מצד שני, כמו שאמרו כאן - משלוחים עולים 30 ש''ח לפני מע''מ. בדקתם כמה עולה משלוח באתר? 30 ש''ח כולל מע''מ.
לאזורים מרוחקים בארץ יכול לעלות יותר, מעולם לא גבינו את ההפרש.

שורה תחתונה:
כדי שאתר יהיה באמת רווחי, ומצד שני יתן שרות מעל ומעבר, הוא חייב להשען על כמות גדולה מאד של הזמנות.
כך יכולת המיקוח טובה יותר, וניתן להשיג משלוחים במחירים טובים יותר.

הנקודה שבהחלט מעניינת אותי שדוברה כאן זה אופצית החזרה לנקודות שונות בכל עיר, או לפחות בערים מרכזיות. זכור לי שזה היה בתכנית אבל נזנח מתישהו...
לגבי הקולקציה החדשה אין מה לשאול אותי פה, עדיין לא עלה לאתר
ולתחושתי עד שיעלה לא ישאר כלום... ב''ה נחטף בחנויות :) אבל עושים מאמץ שיעלה בקרוב בעז''ה.
למה את לא יכולה להצטרף עם כמה בעלות אתרים לכל הקטע של המשלוחים?
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
חבל להכליל. למרות שיש הרבה צדק במה שאומרים כאן,
ואגב,
למה שעסקים חרדים לא יתחילו למכור דרך טרמינל X במקום להמציא את הגלגל לבד?
לגמרי.
מה היה עם "עד הבית.com"?
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
על כל החזרה אנחנו מפסידים כסף. כי אנחנו לא גובים על המשלוח שהלקוח שילם!
וזה שרות אקסטרה בהחלט.
בנוסף לא מחייבים 5% בהחזרה. (יתכן שבכללי האתר רשום שכן, בפועל מעולם לא גבינו זאת)
מצד שני, כמו שאמרו כאן - משלוחים עולים 30 ש''ח לפני מע''מ. בדקתם כמה עולה משלוח באתר? 30 ש''ח כולל מע''מ.
לאזורים מרוחקים בארץ יכול לעלות יותר, מעולם לא גבינו את ההפרש.
יפה
פה אני הולכת לשלם לה גם על המשלוח 35 ש"ח
וגם על 5% מערך מוצר של 400 ש"ח.
דהינו 55 ש"ח לפח.
ןחלק מההזמנה כן השארתי אצלי!
אז זהו,
היא מרויחה עכשיו את ה20 ש"ח דמי ביטול ומפסידה אותי כלקוחה.
וזה ממש לא תדפקו את אגד...
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
יפה
פה אני הולכת לשלם לה גם על המשלוח 35 ש"ח
וגם על 5% מערך מוצר של 400 ש"ח.
דהינו 55 ש"ח לפח.
ןחלק מההזמנה כן השארתי אצלי!
אז זהו,
היא מרויחה עכשיו את ה20 ש"ח דמי ביטול ומפסידה אותי כלקוחה.
וזה ממש לא תדפקו את אגד...
זה לא שהיא מרויחה 20 ש''ח, היא משלמת גם עמלה לחברת האשראי.. גם אם ביטלת עסקה.
בכל מקרה אין לי מושג מה השיקולים שלהם, לא יכולה לדבר במקומם
רק העליתי עוד נקודה
 

חנה תהילה

משתמש מקצוען
רוצה להוסיף עוד נקודה לבעלי אתרי הלבשה (חרדי..)
להרבה מאיתנו יש חסימת נטפרי (לא יודעת איך זה בחסימות אחרות), תתחשבו בנו ותשתדלו בנוסף לתמונת הדוגמנית, להוסיף גם תמונה של פריט הלבוש בלבד.
יעזור לנו מאוד!
זה באמת חיסרון מטורף.
שיש הרגשה כזו שלפעמים בעלי האתר לא מספיק מודעים אליה.
אני נכנסת לכ"כ הרבה אתרים שפשוט אין לי אפשרות לקנות בהם...
לאחרונה ראיתי שאורדמן עשו משהו מעניין, יש באתר כפתור של קטלוג לחסומים,
ומיד מקבלים את הקטלוג למייל, וכל מוצר מקושר לעמוד שלו באתר.
הלוואי שכל האתרים יעשו משהו כזה...
הערבוב בין חנות רגילה ליצירת אתר להגדלת מכירות - זה הגורם הבעייתי.
כמה שזה נכון.
וגם-
אל תשוו את היכולות של רשת עולמית כמו זארה וכו'
לחנות חרדית בני ברקית שמנסה לתת מענה גם בדיגיטל.
 
נערך לאחרונה ב:

אסתררר

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
רציתי לקנות בגד בחנות בירושלים שאין להם עוד סניפים בארץ,
כששאלתי כמה זמן אני אוכל להחזיר/להחליף הם אמרו שתוך שבוע
זכרתי שהחוק אומר אחרת וניסיתי להתוכח ולהסביר שאני מרחוק, אבל לא עזר.
אז לא קניתי.
חנויות צריכות להבין שאם לקוחות מגיעות אליהם מעוד מקומות בארץ אין להם אפשרות לחזור אחרי יומיים להחזיר, ואם אין להם עוד סניפים באזורים נוספים (או שאין אופציה להחזיר בסניף אחר, גם קיים...) לקוחות יוותרו על הקניה.
אם החנות שלעיל היתה מתגמשת איתי ונותנת לי לפחות שבועיים לשנות את דעתי הייתי קונה ויש מצב גדול שלא הייתי צריכה בסוף להחזיר
ממש חבל שבחנויות בקנין הרבה הרבה יותר גמישים!!
גם אם עברתי את זמן ההחזרה בדר'כ נותנים להחזיר גם אחרי, ולהחליף בכלל ניראה שאין הגבלה.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
סקרנות שלי:
כמה העמלה?
זה מאד משתנה מחברה לחברה
יש חברות שעל עסקה וביטולה יגבו 10 ש''ח (שמעתי מבעל עסק שה הסכום שנגבה אצלו)
לפעמים זה אחוז מסוים, יכול להיות 1.6 ומעלה, יש גם 2.5 ואפילו יותר.
לפעמים זהו סכום מסוים פלוס אחוזים, למשל 2 ש''ח פלוס אחוזים

זה ממש משתנה בין הסכם להסכם, ובין חברה לחברה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  60  פעמים

לוח מודעות

למעלה