עזרה בעיה עם חברת הדרן - מי יכול לעזור

מצב
הנושא נעול.

ישראל123

משתמש פעיל
ראשית כל אני מדגיש, שבאופן כללי אני מרוצה מאד מהדרן, בשירות, והכל, אבל בכל זאת יש לי בעיה כבר זמן רב עם הדרן, והם מתחמקים בכל מיני תירוצים, לכן אני מעלה את הנושא כאן, בשביל שיראה הקהל וישפוט, ואולי גם חברת הדרן תשנה את דעתה!
רכשתי טאבלט, יקר מאד, דרך הדרן, לפני קצת יותר משנתים וחצי.
כידוע, אז הדרן פרסמו בראש כל חוצות על האחריות הכפולה שיש על המכשירים שלהם, זאת אומרת, אחריות של הדרן, וגם אחריות של סמסונג, ועל סמך זה קניתי את המכשיר.
כשנשבר לי המסך, הלכתי לשירות תיקונים הרשמי של סמסונג, ושם התברר שאין לי אחריות יצרן!!!
פניתי להדרן ואמרו: "שעל מכשיר זה ספציפית אין אחריות יצרן".
חבל שלא אמרו לי את זה בשעת הקנייה.
ניסיתי לריב איתם ולא עזר.
באיזה שהיא דרך הסתדרתי בזמנו כשחבר מצא לי מסך תואם.
כעת שוב נשבר המסך, ואין לי אפשרות להשיג מסך דרך החבר, ופניתי להדרן, ואמרו לי שגם להם אין מסך להחליף לי.
זאת אומרת שלא רק שאין לי אחריות כפולה, גם אחריות אחת אין לי.
מדובר על טאבלט שעלה יותר מ2000 ש"ח!!
אגב, כשאתה קונה מיבואן רשמי, אתה מקבל שירות החלפת חלקים בתשלום לארבע שנים!!!
בנוסף מבדיקה מול סמסונג אמרו לי שהפסיקו לייצר את המכשיר לפני 5 שנים!!!
זאת אומרת שהם באופן רשמי דפקו אותי עם מכשיר, שהיה ברור שלא יהיה סיכוי שיהיה לי תיקונים יותר מידי זמן.
מי שיכול לעזור לי, אודה לו מאד מאד
 

גיחצי שפומפה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אולי תרשמי את הדגם כאן אולי יש כאן משהו שיכול לעזור בעניין ש המסך

לגבי האחרית
אני לא יודע מה היה אם הדרן
אבל לפי החוק החברה צריכה לספר חלקי חילוף עד כמה שנים אחרי שהם מיצרים את המוצר אולי זה עבר
תנסי לברר
 

ישראל123

משתמש פעיל
אולי תרשמי את הדגם כאן אולי יש כאן משהו שיכול לעזור בעניין ש המסך

לגבי האחרית
אני לא יודע מה היה אם הדרן
אבל לפי החוק החברה צריכה לספר חלקי חילוף עד כמה שנים אחרי שהם מיצרים את המוצר אולי זה עבר
תנסי לברר
כתבתי את הדגם בהודעה קודמת
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
זה בעיה עם טאבלט התיקונים יקרים וקשה למצוא חלפים בארץ ומעבדות תיקונים שמתקנות טאבלטים!
גם לי היה טאבלט של הדרן ונשבר המסך תיקון עלה כמו מכשיר חדש ובהדרן אמרו שהם לא מתקנים את זה אפילו שבאתר שלהם כתוב שהם נותנים שירות תיקונים למכשירים שהם מוכרים!
וזה בעיה עכשיו למשל גם בנטפרי שהם נותנים להתקין את תוכנת החסימה רק על טאבלטים שהם לא מתחרים באיכות של סמארטפונים ביחס למחיר וגם שאין לזה תיקונים במחיר נורמלי, אולי אפשרי שיעשו חסימת שיחות ביחד עם התוכנה שלהם.
 

ישראל123

משתמש פעיל
זה בעיה עם טאבלט התיקונים יקרים וקשה למצוא חלפים בארץ ומעבדות תיקונים שמתקנות טאבלטים!
גם לי היה טאבלט של הדרן ונשבר המסך תיקון עלה כמו מכשיר חדש ובהדרן אמרו שהם לא מתקנים את זה אפילו שבאתר שלהם כתוב שהם נותנים שירות תיקונים למכשירים שהם מוכרים!
וזה בעיה עכשיו למשל גם בנטפרי שהם נותנים להתקין את תוכנת החסימה רק על טאבלטים שהם לא מתחרים באיכות של סמארטפונים ביחס למחיר וגם שאין לזה תיקונים במחיר נורמלי, אולי אפשרי שיעשו חסימת שיחות ביחד עם התוכנה שלהם.
אני רואה שאני לא הראשון עם הבעיה הזו מול הדרן....
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
שלום וברכה. טאבלט t719 הינו טאבלט איכותי ביותר שנמכר עד לזמן שלא היה להשיגו יותר בארץ
בעיית המסכים שלו הינה בלי קשר כלל לסינון. ויש מחסור מזה בכל המעבדות.
בלי קשר לשירות של אחריות כפולה או לא כפולה.
לצערי אינני מכיר פיתרון לדגם זה.
מלבד אם תנסה להזמין באליקספרס מסך ולהביא למעבדה פה להחליף!
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
בנוסף מבדיקה מול סמסונג אמרו לי שהפסיקו לייצר את המכשיר לפני 5 שנים!!!
זאת אומרת שהם באופן רשמי דפקו אותי עם מכשיר, שהיה ברור שלא יהיה סיכוי שיהיה לי תיקונים יותר מידי זמן.
מי שיכול לעזור לי, אודה לו מאד מאד
לא חושב שלמכוכ מכשיר שיוצר שנתיים קודל נקרא בכוונה לדפוק אותך.
מה עוד שבטווח זמן הנ''ל זה היה הטאבלט הכי טוב של סמסונג
 

ישראל123

משתמש פעיל
שלום וברכה. טאבלט t719 הינו טאבלט איכותי ביותר שנמכר עד לזמן שלא היה להשיגו יותר בארץ
בעיית המסכים שלו הינה בלי קשר כלל לסינון. ויש מחסור מזה בכל המעבדות.
בלי קשר לשירות של אחריות כפולה או לא כפולה.
לצערי אינני מכיר פיתרון לדגם זה.
מלבד אם תנסה להזמין באליקספרס מסך ולהביא למעבדה פה להחליף!
אבל אם היה לי אחריות של חברת סמסונג, כפי שהדרן הצהירו, היה להם מחוייבות להביא לי חלקי חילוף בתשלום למשך 4 שנים. כפי שכתוב באתר של סאני.
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אבל אם היה לי אחריות של חברת סמסונג, כפי שהדרן הצהירו, היה להם מחוייבות להביא לי חלקי חילוף בתשלום למשך 4 שנים. כפי שכתוב באתר של סאני.
אבל כשרכשת לא רכשת סאני.
יש לרכוש מכשיר רגיל ויש לרכוש סאני. אתה יכול לראות תמיד בכל הפירסומים!
 

ישראל123

משתמש פעיל
אבל כשרכשת לא רכשת סאני.
יש לרכוש מכשיר רגיל ויש לרכוש סאני. אתה יכול לראות תמיד בכל הפירסומים!
אנחנו מדברים על לפני שנתיים, שבכל קרן רחוב הייתה מודעה, וגם ביתד נאמן "האחריות הכפולה", לא היה כתוב שם שזה על מוצרים נבחרים!!!
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אני מדבר איתך לפני שנתיים, שבכל קרן רחוב הייתה מודעה, וגם ביתד נאמן "האחריות הכפולה", לא היה כתוב שם שזה על מוצרים נבחרים!!!
וגם לא היה כתוב סאני.
מה הקשר בין שניהם? ואתה הרבה אחרי תקופת האחריות
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
@ישראל123 אתה צריך להבין, @יהודה וולף הינו משווק מורשה חיצוני, המבין את העסק מכל צדדיו, ומשום כך מצדד לרוב לצד הדרן, ומנקה אותם מאשמה על לא עוול בכפם. (כמו כאן לדוגמא, ועוד)
במקרה זה הוא צודק, וכי בגלל שהיו מודעות בכל קרנות רחוב, ולא טרחת לברר שזה על הדגם הזה - הם חייבים לך משהו?
(אם אני הייתי הדרן, הייתי מציין זאת במודעות, או לפחות טורח לציין זאת לרוכשים), סה"כ חברה שרוצה להרוויח מכל כיוון, וזו אחת הדרכים.
אגב, @יהודה וולף כדאי לך לסדר את החתימה שלך כך שהמייל יופיע באתר.
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
@ישראל123 אתה צריך להבין, @יהודה וולף הינו משווק מורשה חיצוני, המבין את העסק מכל צדדיו, ומשום כך מצדד לרוב לצד הדרן, ומנקה אותם מאשמה על לא עוול בכפם. (כמו כאן לדוגמא, ועוד)
במקרה זה הוא צודק, וכי בגלל שהיו מודעות בכל קרנות רחוב, ולא טרחת לברר שזה על הדגם הזה - הם חייבים לך משהו?
(אם אני הייתי הדרן, הייתי מציין זאת במודעות, או לפחות טורח לציין זאת לרוכשים), סה"כ חברה שרוצה להרוויח מכל כיוון, וזו אחת הדרכים.
אגב, @יהודה וולף כדאי לך לסדר את החתימה שלך כך שהמייל יופיע באתר.
א. נכון אני משווק חיצוני אבל יש לי השפעה רבה מבפנים.
ב. זה מכשיר שאף פעם לא היה מכשיר מדף. מכרו אותו כשלקוח ביקש את הטאבלט הכי טוב של סמסונג. אין לי מושג מה היה ברכישה שלך. צר לי באמת לשמוע שאתה תקוע עם להשיג מסך. אבל אני אומר לך תביא מאלי אקספרס.
לגבי החתימה הסתדר. ב''ה.
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני חייבת לציין של @יהודה וולף יש שירות לא רגיל, בלי כל קשר להדרן. שאמנם הוא משווק מטעמם אבל אין להשוות את השירות.
הוא מסייע ללקוחות שלו בשעות לא שעות, בזמינות מהירה מאד.
גם בדברים שהוא לא "חייב" כסוכן.
 

ישראל123

משתמש פעיל
וגם לא היה כתוב סאני.
מה הקשר בין שניהם? ואתה הרבה אחרי תקופת האחריות
כשבכל המודעות כתוב שהמכשירים של הדרן הם עם אחריות כפולה, זה אומר כל המכשירים, נכון? לא כתוב במודעות חלק מהמכשירים.
אם אני מזמין מכשיר על סמך המודעות, ברור שאני סומך על הפרסום שיש אחריות כפולה.
ואחריות של סמסונג פירושו ע"י יבואן רשמי. שנותן שירות של חלקים כמה שנים.
הם היו צריכים לומר לי שהמכשיר הזה באופן ספציפי לא נמצא באחריות הכפולה.
כך זה גם מבחינת החוק, שהפרסום מחייב את החברות, ויש מושג של הטעייה.
אני לא ביקשתי את הטאבלט הזה באופן ספציפי, אלא התקשרתי על סמך הפירסומים, וביקשתי מכשיר טוב, וזה מה שהביאו לי.
בנוסף בזמנו, גם באתר לא היה כתוב שיש מכשירים שאינם באחריות של יבואן רשמי.
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כשבכל המודעות כתוב שהמכשירים של הדרן הם עם אחריות כפולה, זה אומר כל המכשירים, נכון? לא כתוב במודעות חלק מהמכשירים.
אם אני מזמין מכשיר על סמך המודעות, ברור שאני סומך על הפרסום שיש אחריות כפולה.
ואחריות של סמסונג פירושו ע"י יבואן רשמי. שנותן שירות של חלקים כמה שנים.
הם היו צריכים לומר לי שהמכשיר הזה באופן ספציפי לא נמצא באחריות הכפולה.
כך זה גם מבחינת החוק, שהפרסום מחייב את החברות, ויש מושג של הטעייה.
אני לא ביקשתי את הטאבלט הזה באופן ספציפי, אלא התקשרתי על סמך הפירסומים, וביקשתי מכשיר טוב, וזה מה שהביאו לי.
בנוסף בזמנו, גם באתר לא היה כתוב שיש מכשירים שאינם באחריות של יבואן רשמי.
א. לא היה רשום על מכשיר שהוא סאני אז הכוונה לא סאני. וכשיש אחריות מסמסונג לא אומר דווקא סאני אתה מפרשן את זה בצורה לא נכונה.
בכל מצב יתכן ואוכל עזור לך פנה אלי באישי או במייל ווצאפ שבחתימה
 

ישראל123

משתמש פעיל
@ישראל123 אתה צריך להבין, @יהודה וולף הינו משווק מורשה חיצוני, המבין את העסק מכל צדדיו, ומשום כך מצדד לרוב לצד הדרן, ומנקה אותם מאשמה על לא עוול בכפם. (כמו כאן לדוגמא, ועוד)
במקרה זה הוא צודק, וכי בגלל שהיו מודעות בכל קרנות רחוב, ולא טרחת לברר שזה על הדגם הזה - הם חייבים לך משהו?
(אם אני הייתי הדרן, הייתי מציין זאת במודעות, או לפחות טורח לציין זאת לרוכשים), סה"כ חברה שרוצה להרוויח מכל כיוון, וזו אחת הדרכים.
אגב, @יהודה וולף כדאי לך לסדר את החתימה שלך כך שהמייל יופיע באתר.
ממש ממש לא נכון. אם במודעות כתוב שהמכשירים של סמסונג נמצאים באחריות של יבואן רשמי, פירושו - כל המכשירים, אלא אם כן יצויין במפורש אחרת.
וברור, שהפרסום מחייב את המפרסמים, כך זה לפי ההלכה והחוק, ויש כאן הטעייה.
בפרט בנושא כזה קריטי של אחריות יבואן רשמי.
ובפרט שזה לא היה כתוב באותיות קטנות, אלא זה היה ה"דגל" שלהם, באותיות ענק: האחריות הכפולה.
לא היה מצויין שם שזה רק על חלק מהמכשירים.
בנוסף, יש לי תכתובת מייל עם הדרן, ששם הם מודים במפורש שבשיחות בירור דיברתי איתם על האחריות, אני מצטט את תגובתם: 'לאחר האזנה לשיחת המכירה נמצא כי לא דובר בה כלל על אחריות המכשיר (כן ביררת לגבי אחריות היבואן בשיחות קודמות לצורך בירור, שיחת המכירה היא הקובעת בנושאים אלו)'.
-- ממש טענה מצחיקה, אם בשיחה מוקדמת אמרו לי שיש אחריות על המכשיר, זה לא תופס, כי לא אמרו לי את זה בשיחת המכירה?
 

ישראל123

משתמש פעיל
א. לא היה רשום על מכשיר שהוא סאני אז הכוונה לא סאני. וכשיש אחריות מסמסונג לא אומר דווקא סאני אתה מפרשן את זה בצורה לא נכונה.
בכל מצב יתכן ואוכל עזור לך פנה אלי באישי או במייל ווצאפ שבחתימה
לא דווקא סאני, אבל אחריות יבואן רשמי
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה