עזרה בעיה עם חברת הדרן - מי יכול לעזור

מצב
הנושא נעול.

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
ממש ממש לא נכון. אם במודעות כתוב שהמכשירים של סמסונג נמצאים באחריות של יבואן רשמי, פירושו - כל המכשירים, אלא אם כן יצויין במפורש אחרת.
וברור, שהפרסום מחייב את המפרסמים, כך זה לפי ההלכה והחוק, ויש כאן הטעייה.
בפרט בנושא כזה קריטי של אחריות יבואן רשמי.
ובפרט שזה לא היה כתוב באותיות קטנות, אלא זה היה ה"דגל" שלהם, באותיות ענק: האחריות הכפולה.
לא היה מצויין שם שזה רק על חלק מהמכשירים.
בנוסף, יש לי תכתובת מייל עם הדרן, ששם הם מודים במפורש שבשיחות בירור דיברתי איתם על האחריות, אני מצטט את תגובתם: 'לאחר האזנה לשיחת המכירה נמצא כי לא דובר בה כלל על אחריות המכשיר (כן ביררת לגבי אחריות היבואן בשיחות קודמות לצורך בירור, שיחת המכירה היא הקובעת בנושאים אלו)'.
יבואן רשמי-זה גם פרטנר, סלקום, פלאפון ועוד לא רק סאני!!!!!
בנוסף לא הבנתי מה באת לומר בהאזנה לשיחה.
על כל מצב פנה לאישי
 

ישראל123

משתמש פעיל
יבואן רשמי-זה גם פרטנר, סלקום, פלאפון ועוד לא רק סאני!!!!!
הייתי שמח מאד אם היה לי אחריות של פרטנר סלקום או פלפון. הבעיה שאין לי שום אחריות, וגם הדרן מתנערת מלתת שירות על הטאבלט, ומפנה אותי למעבדות פרטיות.
הכל מגובה בתכתובות מייל
בנוסף לא הבנתי מה באת לומר בהאזנה לשיחה.
שהם מודים שדיברתי איתם על האחריות של סמסונג.
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הייתי שמח מאד אם היה לי אחריות של פרטנר סלקום או פלפון. הבעיה שאין לי שום אחריות, וגם הדרן מתנערת מלתת שירות על הטאבלט, ומפנה אותי למעבדות פרטיות.
הכל מגובה בתכתובות מייל

שהם מודים שדיברתי איתם על האחריות של סמסונג.
קח דוגמא נכנסת לחנות מאשירי חשמל ביררת קיבלת מידע מי היצרן
אחרי שבוע נכנסת שוב. ביררת ויצאת שוב.
אחרי שבוע נוסף נכנסת אמרת אני רוצה להזמין והצבעת על מכשיר.
למה שמישהוא ידע ויזכור ששאלת עליו פרטים, בשיחת המכירה הנציגה לא יודעת כמה פעמים התקשרת ולמי כדי לברר.
ויכול להיות שאם היית מבקש בשיחת המכירה את האחריות הרשמית הית מקבל. על כל מצב יש לי רעיון לפיתרון פנה אלי באישי
 

ישראל123

משתמש פעיל
קח דוגמא נכנסת לחנות מאשירי חשמל ביררת קיבלת מידע מי היצרן
אחרי שבוע נכנסת שוב. ביררת ויצאת שוב.
אחרי שבוע נוסף נכנסת אמרת אני רוצה להזמין והצבעת על מכשיר.
למה שמישהוא ידע ויזכור ששאלת עליו פרטים, בשיחת המכירה הנציגה לא יודעת כמה פעמים התקשרת ולמי כדי לברר.
ויכול להיות שאם היית מבקש בשיחת המכירה את האחריות הרשמית הית מקבל. על כל מצב יש לי רעיון לפיתרון פנה אלי באישי
אם אמרו לי בשיחה מוקדמת שיש אחריות, זה לא הטעייה?
מעניין מאד לשאול שאלת רב. לדעתי זה כן מחייב.
 

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג

ישראל123

משתמש פעיל
לא .
כי יש מכשיר t719 אחריות רשמית ויש שלא. בשיחת המכירה לא אמרת שרוצה עם .
יש לי תכתובת מייל עם הדרן, כשהתווכחתי איתם על הנושא, שבו הם אומרים: 'לדיעתך, איננו מוכרים כלל טבלטים עם אחריות יבואן רשמי'. כך שבכל מקרה הנציג שאמר בשיחה שיש אחריות יבואן רשמי, הטעה אותי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה