מודעה בעוד יומים !כנס השקעות בירושלים בהשתתפות אבנר סטאפק.ר' איצ'ה ר' אריה דביר

דיווחים מפה ומשם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הייתי בכנס, ממש נהניתי, מעניין אותי למה הוא לא דיבר על תיק מנוהל, האם זה לא רלוונטי לציבור החרדי או משהו כזה? מישהו יודע?
 

פריפריאלי

משתמש צעיר
הייתי בכנס, ממש נהניתי, מעניין אותי למה הוא לא דיבר על תיק מנוהל, האם זה לא רלוונטי לציבור החרדי או משהו כזה? מישהו יודע?
תיק מנוהל מיועד בדרך כלל למי שלא רוצה להתעסק עם שוק ההון ולא למי שבא לכנס שמטרתו היא להבין בעצמו
 

משקיע פאסיבי

משתמש רשום
נשלחו אתמול לכל המשתתפים בכנס את תוכן הכנס (הקלטות ומצגות). בהמשך נשלח גם את הוידיאו ..

אגב מי שרוצה יש היום כנס (מקוצר )עם אבנר סטפק וכתב הכלכלי טסלר בכוון ירושלים הכניסה חינם הרשמה מראש חובה..
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
לכל אלו שכואבים את ה100 ש"ח ואת הרווח כביכול של המארגנים..
תבדקו כמה עולה כניסה לכנסים הכי פשוטים בנושאי כלכלה והשקעות בציבור הכללי.. (כנסים רציניים שמאוגדים בדרך כלל תחת מגזינים וארגונים מוכרים שלא יסכנו את עצמם עם השקעות מפוקפקות. ע"ד ר' איצ'ה אצלנו!)...
 

משקיע פאסיבי

משתמש רשום
לכל הממתינים להסרטות.
למשתתפי הקורס הקבצים נשלחו אוטומטית.
ניתן לרכוש את הקורס + מצגת + שמע ב100ש''ח בפרטי

(סליחה על האיחור)

בהצלחה
 
נערך לאחרונה ב:
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה