תח"צ בני ברקים? חשבתם פעם איך להגיע בתח"צ מגן ורשא למרכז רימונים?

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
מה יעזור שכל העומס של אוטובוסים מחוץ לעיר יפול על האוטובוסים הפנימיים שגם ככה צפופים מאד?
מה גם, שאוטובוסים בינעירוניים ממש לא משמשים בעיקר רק את האורחים אלא אחוזים נכבדים מתושבי העיר.

בפתרון של אוטובוסים פנימיים מהשכונות לקצוות בתדירות מוגברת אני ממש תומכת.
כל הקוים שמגיעים לת"א/ פ"ת והסביבה יכולים לרדת בכפוף לזה שיהיו אוטובוסים פנימיים מתוגברים משמעותית לנקודות הגישה לערים הסמוכות.
יתגברו את כל האוטובוסים הפנימיים,
יוסיפו אוטובוסים מהשכונות הפנימיות יותר לקצוות ואול לתחנה מסוימת באמצע ר עקיבא,
כך שהעומס יתפצל בין הקוויםהחדשים שיהיו עם מסלולים קצרים וישירים... ובלי מיליון תחנות ביניים...

ובתמורה יעיפו את כל האוטבוסוים החיתוניים, כך שגם אם יתווספו עוד עשרה קווים חדשים , אבל ירדו מאות של אוטובוסים בין עירוניים , העיר סופסוף תוכל לנשום...
 

משקיף

משתמש פעיל
בלא לחלוק על נקודת המוצא של הכותבים והסיוט שבוודאי עוברים הבני ברקים
רק נקודה למחשבה:
היוצאים מחוץ לעיר [שחלקם הגדול נמנים על תושבי העיר ונכללים בכלל "עניי עירך"] הם לעיתים קרובות עם מזוודות ועם ילדים ועגלות. מאד קשה לעבור שני אוטובוסים עם מזוודות וילדים בפרט שהרבה פעמים מדובר בשעות מאוחרות של הלילה/מוצ"ש שהקווים הפנימיים כבר לא פועלים.
 

אסתי3311

משתמש סופר מקצוען
יתגברו את כל האוטובוסים הפנימיים,
יוסיפו אוטובוסים מהשכונות הפנימיות יותר לקצוות ואול לתחנה מסוימת באמצע ר עקיבא,
כך שהעומס יתפצל בין הקוויםהחדשים שיהיו עם מסלולים קצרים וישירים... ובלי מיליון תחנות ביניים...

ובתמורה יעיפו את כל האוטבוסוים החיתוניים, כך שגם אם יתווספו עוד עשרה קווים חדשים , אבל ירדו מאות של אוטובוסים בין עירוניים , העיר סופסוף תוכל לנשום...
אם יתגברו אוטובוסים פנימיים שיהיו במקום הבין עירוניים מה ירויחו איך העיר תנשום יותר?
אותה גברת בשינוי אדרת ועם טירחה גדולה לציבור הנוסעים מחוץ לעיר.
 

גיפט

משתמש מקצוען
בלא לחלוק על נקודת המוצא של הכותבים והסיוט שבוודאי עוברים הבני ברקים
רק נקודה למחשבה:
היוצאים מחוץ לעיר [שחלקם הגדול נמנים על תושבי העיר ונכללים בכלל "עניי עירך"] הם לעיתים קרובות עם מזוודות ועם ילדים ועגלות. מאד קשה לעבור שני אוטובוסים עם מזוודות וילדים בפרט שהרבה פעמים מדובר בשעות מאוחרות של הלילה/מוצ"ש שהקווים הפנימיים כבר לא פועלים.
גמני נגד הרעיון להוציא את הקוים הבין עירוניים מהעיר. אבל צריך לחלק בין הקוים לירושלים ולק"ס שמלאים כמעט בכל שעות היום לבין קוים לנתניה ועמנואל שנוסעים בתדירות הזויה ונראים די ריקים.. אם ישנו חצי מהם לקו עירוני כבר אנחנו במקום אחר...
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
אם יתגברו אוטובוסים פנימיים שיהיו במקום הבין עירוניים מה ירויחו איך העיר תנשום יותר?
אותה גברת בשינוי אדרת ועם טירחה גדולה לציבור הנוסעים מחוץ לעיר.
שוב , תקראי מה שכתבתי שיוספו אוטובוס אחד לכל שכונה(בתדירות גבוהה!) ,
שזה בערך 10 אוטובוסים - אלו שגרים על ר עקיבא או השומר או חזון איש לא צריך לכלול כי יהיה להם את האוטובוסים שחוצים את העיר,
ואז יתכן האטובוסים הפנימיים בעיר יהיו מיותרים - אבל בזה אני לא בטוחה....

ובתמורה לתוספת של עשרה אוטובוסים , שלא פוקקים את העיר כי הם מסתובבים רק בתוך השכונה, ומשם הם יוצאים לנקודות ספציפיות על ר עקיבא אוהשומר,
מורידים את כל האוטובוסים מחוץ לעיר!
אני מדברת על מאות קווים!! שירדו , לעומת עשרה שנוספו...
קחי בחשבון שהאוטובוסים הבין עירוניים כל תחנה שהם עוצרים באמצע ר עקיבא או כל רחוב אחר
הם פורקים מטען!, (עגלות מזוודות וכו...) שזה מוסיף עוד הכבדה על התנועה,
ועוצרים את כל התנועה ברחוב,
האוטובוסים שאני מדברת עליהם (מדמיינת - נכון יותר..) יעלו ויפרקו מטען רק בתוך השכונה בלי השפעה על הצירים הראשיים...
ואז בתחנה יעודית בקצה של ר עקיבא או השומר תהיה עליה העלאה או ירידה, עם מטען, והעיר עצמה תיסע! ולא תעמודד כי קו מגבעה B ביתר הגיע לבני ברק, ועוצר בתחנה ובכל תחנה יורדת רק משפחה אחת שצריכה להוציא עגלה, 3 מזוודות, ופקלאות שונות... זה הורס את העיר שהרוסה גם ככה!

מבינה שלאלו שנעזרים בתחבורה הציבורית השו זה באמת קשה(למרות שרבים מעדיפים להגיע מלכתחילה לתחנות בקצה המסלול כדי לא לעבור את הטיול לאורכה ורוחבה של העיר...), אבל זה קושי של מקסימום אחת לשבועיים בד"כ!
לעומת קושי יומיומי של כלל התושבים....!!!

(ואלו שעובדים יומיומי מחוץ לעיר , אין להם בעיה לעבור בים האוטובוסים.....)
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
בלא לחלוק על נקודת המוצא של הכותבים והסיוט שבוודאי עוברים הבני ברקים
רק נקודה למחשבה:
היוצאים מחוץ לעיר [שחלקם הגדול נמנים על תושבי העיר ונכללים בכלל "עניי עירך"] הם לעיתים קרובות עם מזוודות ועם ילדים ועגלות. מאד קשה לעבור שני אוטובוסים עם מזוודות וילדים בפרט שהרבה פעמים מדובר בשעות מאוחרות של הלילה/מוצ"ש שהקווים הפנימיים כבר לא פועלים.
טעות גדולה!!
מחקרי עומק שנעשו {יעידו הנוסעים שכאן}
מוכיחים שגם בציבור החרדי רוב מוחלט של הנוסעים הם נוסעים בודדים {בכל הגילאים}!!
ורק בסופ״ש אחרי השעה 13:00 משתנה המגמה וגם אז מדובר בחלק מהנוסעים!

גמני נגד הרעיון להוציא את הקוים הבין עירוניים מהעיר. אבל צריך לחלק בין הקוים לירושלים ולק"ס שמלאים כמעט בכל שעות היום לבין קוים לנתניה ועמנואל שנוסעים בתדירות הזויה ונראים די ריקים..
צריך להבין, מי שרוצה פיתרון הוא חייב להיות כמעט מוחלט, אם ישאירו את המסלולים לי-ם וק״ס כמו היום שאין שביל בב״ב שהם לא עוברים לא יהיה אפשר לבטל את השאר לחלוטין,
ההבנה צריכה להגיע מכולם קודם כל שככה א״א להמשיך,
אחרי זה שלא חכמה לחשוב רק על הקווים שכל אחד עצמו צריך,
והפיתרון שיהיה קווים רק לערים הגדולות ורק ממקומות בודדים בעיר והשאר נוסעים רק בז׳בוטינסקי וגהה!
על ימי שישי ומוצ״ש לצערי נראה שלא יוכלו לעולם להגיע להבנות!

אם ישנו חצי מהם לקו עירוני כבר אנחנו במקום אחר...
גרוע מאוד להוסיף מלא קווים עירוניים לא תדירים בכל מיני מסלולים, שכל פעם צריך לחשב איזה קו יש עכשיו וכו׳,
ויותר מזה מי שנוסע בקו 146 של אגד יספר לך איזה סיוט זה זמן העמידה בכל תחנה עם העלייה והתשלום!

כנראה שמי שכתבה את זה לא נוסעת כמעט מחוץ לעיר בערבי שבתות
לא מספיק כל הבלגן שאוטובסים עוברים מלאים ולא עוצרים היא רוצה שנחכה רבע שעה לאוטובוס עירוני ולדאוג שיהיה מקום לילדים ושיהיה מקום לעגלות ומזוודות בתוך האוטובוס (תארו לעצמכם איך נראים האוטובסים העירוניים באמצע השבוע עם כל העגלות תכפיל את את זה פי כמה וכמה + מזוודות)
ואחרי כל הבלגן המטורף הנ"ל יצטרכו להחליף אוטובוס בתחנה המרכזית לבין עירוני

מי שמבקש זאת כנראה נוסע בערבי שבתות לא יותר מפעם בשנה או חצי שנה
פשוט לא מובן למה נראה לאנשים שאם אתה גר בבני ברק ואין לך אוטובוס מתחת לבית לכל פינה בארצינו היפה, אז יותר קשה לך מאחיך הגרים בכל רחבי הארץ למשל ירושלים, מ״ע, בי״ש ושאר מקומות, וכי להם יותר קל?!
לא! הם פשוט הבינו שאם הם רוצים לחיות! א״א להכניס כל אוטובוס לכל חדר מדריגות בעיר!
כולנו נוסעים עם כל הילדים והרבה פעמים רק חלק פה משום מה מסתכלים קצת יותר רחב על המצב.
 

משקיף

משתמש פעיל
בהמשך להודעתי לעיל ולתגובה שבא בעקבותיה:
יש, בין השאר, את תקופת החופש ותקופות החתונות שבהן נוסעים המון משפחות על עולליהן ועגלותיהן מחוץ לעיר
וחוזרים בשעות מאד מאוחרות.
מלבד זאת גם בסופי שבוע- ערבי שבתות ומוצ"ש- אין כמעט היתכנות למעבר בין אוטובוסים.
אם יש בעייה בצפיפות הכבישים והמתנה ארוכה לקווים פנימיים, הפתרון הוא לא להתעלם מכל הנ"ל.
 

מושייב

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכון הסמינר שלנו זה ליד רימונים ובנות התלוננו על זה שאין אוטובוסים לכיוון רבי עקיבא
הם אמרו שניסו לעשות משהו
אבל אין לי מושג איך זה התקדם
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
בהמשך להודעתי לעיל ולתגובה שבא בעקבותיה:
יש, בין השאר, את תקופת החופש ותקופות החתונות שבהן נוסעים המון משפחות על עולליהן ועגלותיהן מחוץ לעיר
וחוזרים בשעות מאד מאוחרות.
מלבד זאת גם בסופי שבוע- ערבי שבתות ומוצ"ש- אין כמעט היתכנות למעבר בין אוטובוסים.
אם יש בעייה בצפיפות הכבישים והמתנה ארוכה לקווים פנימיים, הפתרון הוא לא להתעלם מכל הנ"ל.
אף אחד לא מתעלם,
בגלל שחשבתי בתמימות שכולם מסכימים שככה א״א להמשיך,
הצעתי פיתרונות שהרבה נוסעים ובעלי מקצוע בתחום מציעים,

ואדרבה נשמח לשמוע את כבודו מצהיר בקול שהוא מעדיף שהמצב הנוכחי יימשך ו...זהו!
או לחילופין מביא פיתרון יעיל לרווחת משתמשי הדרך בכלל ומשתמשי תח״צ בפרט!

ואגב בשביל מידע שנערך, מענין לדעת האם כבודו מחזיק אוטו ונוסע רק מחוץ לעיר בתח״צ, בשל העלות הכבידה?
{ואז דעתו מאוד מובנת, בשביל הפעמים שהוא צריך, שיחכה לו התח״צ כמו האוטו בכניסה לבית ולא חלילה עם החלפה, ר״ל}
 

הפולניה

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
יוצרי ai
במקום שאטלים עדיף להוציא את האוטובוס הבין עירוני מכל תחנה ישר מחוץ לעיר וככה אין סיבובים בתוך העיר וגם לא צריך להחליף אוטובוס, האוטובוס הבין עירוני יוכל לעצור בתחנות שהוא ממילא עובר בהם אבל לא לעשות שום סיבוב, מקסימום יצטרכו להוריד תדירות- אבל מבחינת הכבישים והדרך זה יהיה אידיאלי לכולם.
 

למנצח מזמור

משתמש צעיר
יש לי כמה רעיונות די ביזאריים..
לא לאפשר חניה לרכבים פרטיים ברבי עקיבא , ואז יהיה עוד שני נתיבים פנויים , (אולי לעשות חניון אפשהו.. )
לפרק את גן וורשא - תופס שתי נתיבים לפחות, להשאיר תחנות אוטובוס רגילה כמו ממול
להוריד את כמות מעבירי החציה, כל שתי מטר מעבר חציה. או רמזור או תחנת אוטובוס התנועה לא זזה
להחליף כמה צמתים מרכזיים לכיכרות, לדוג רבי עקיבא ירושליים
או אולי
לא הגיוני שהרחוב של כל החנויות הוא גם הרחוב של כל האוטובוסים והציר היחיד כמעט המעביר מחוץ לעיר
עדיף לפצל - רבי עקיבא לחנויות ,רכבים פרטיים או אולי קו יחיד שחוצה לאורכו הלוך ושוב , וציר רחובות מקביל לאוטובוסים בלבד , שרכבים פרטים יכולים רק לחצות אותו אבל לא לסוע בו כמו נתצ
 

ארמון חול

משתמש מקצוען
יש לי כמה רעיונות די ביזאריים..
לא לאפשר חניה לרכבים פרטיים ברבי עקיבא , ואז יהיה עוד שני נתיבים פנויים , (אולי לעשות חניון אפשהו.. )
איפה לעשות חניון?
ועוד יותר, איך אפשר לא לאפשר? גם ככה חונים איפה שרוצים.
לפרק את גן וורשא - תופס שתי נתיבים לפחות, להשאיר תחנות אוטובוס רגילה כמו ממול
להוריד את כמות מעבירי החציה, כל שתי מטר מעבר חציה. או רמזור או תחנת אוטובוס התנועה לא זזה
גם ככה מעברי החציה הם להמלצה, להוריד אותם זה יגרום לתאונות דרכים רבות
להחליף כמה צמתים מרכזיים לכיכרות, לדוג רבי עקיבא ירושליים
איפה יש שם מקום?? ואיפה האנשים יעברו בדיוק? חוצים שם את הכביש כמה עשרות אנשים בכל סבב (בלי האנשים שחוצים באדום)
או אולי
לא הגיוני שהרחוב של כל החנויות הוא גם הרחוב של כל האוטובוסים והציר היחיד כמעט המעביר מחוץ לעיר
עדיף לפצל - רבי עקיבא לחנויות ,רכבים פרטיים או אולי קו יחיד שחוצה לאורכו הלוך ושוב ,
בקיצור- קרקס
הרבנים גם לא יאשרו, שיהיה רחוב שהוא יותר רחוב מחנויות, וגם, מסכן מי שגר בכזה מקום
וציר רחובות מקביל לאוטובוסים בלבד , שרכבים פרטים יכולים רק לחצות אותו אבל לא לסוע בו כמו נתצ
איפה זה יהיה??
 

ריקי ק.

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אם שמתם לב, אין שום דרך!!! להגיע באוטובוס אחד מאיזור גן ורשא בב"ב לאיזור מרכז רימונים ומגדלי שקל, ולא רק...
נתחיל מהתחלה: במצב הנוכחי מי שמעונין להגיע מרח' ר"ע לרח' השומר - איזור השלושה וההמשך לכיוון ז'בוטינסקי אין לו שום דרך נורמלית לעשות זאת בתח"צ, (פרט לקטע ברח' ר"ע מרחוב חזו"א וכמו שנפרט), מאחר שכל הקוים שעוברים בר"ע וממשיכים עד השומר לוקחים ימינה בהשומר (קוים: 18, 146 ו- 28 ו-160 החל מרח' ירושלים), ואין אפילו קו אחד שלוקח שמאלה !!!! הדרך היחידה כיום היא להחליף אוטובוס בר"ע ליד חזו"א לקו 4 או 140 או 9 בלבד!!, וזה דבר שלא נסבל כלל בשביל כזה מרחק קטן להמתין כפול ל-2 אוטובוסים וכידוע כבר הקושי הגדול שבזה בפרט בעונת הקיץ ואין צורך להאריך בזה.
הלאה: גם למעונינים להגיע מהכיוון ההפוך (כלומר: לקחת את ר"ע עד הסוף לכיוון ז' בוטינסקי ולפנות ימינה עד השומר) אין כזו אפשרות בתח"צ כי הקוים
היחידים שפונים ימינה מר"ע לז'בוטינסקי הם 2 ו- 3 ושתיהם יחד פונים לאבוחצירא ולא ממשיכים בז'בוטינסקי עד השומר, כך ששוב האפשרות הקיימת היא להחליף קו בז'בוטינסקי, וזה שוב דבר בלתי נסבל כלל!!!
חשוב להדגיש: כל מי שאינו בקי בנסיעה בתח"צ בבני ברק יאמר לכם מיידית (לאחר בדיקה בפלטפורמות השונות) שניתן ליסוע בנוח בקו 2 שמגיע מתחילת ר"ע ובסוף מסיים במרכז רימונים! אבל די בנסיעה אחת בקו זה את הדרך האמורה (כ- 42 דק' מנסיון) להבין שזה לא פיתרון בלשון המעטה.....
כמו כן יציעו לכם את קו 92, שאולי בשעות הבוקר המוקדמות זה אופציה למי שיש לו כח וסבלנות להיסחב בכל חזו"א עזרא והשומר לחינם.. ודי למבין... (כך גם היה כשפניתי ללשכה של הר' מקלב והעוזר שלו שהיה די נחמד הציע לי את האפשרות הזו כמובן בלי להכיר מקרוב)

תכלס' אני ועוד הרבה מאוד אנשים מתייגעים לשווא בדרכים בעוד שהפיתרון פשוט ביותר והוא הסטה או הוספה של קו חדש שיסע את רבי עקיבא ויקח שמאלה בהשומר ובצד הנגדי יסע את ר"ע ויקח ימינה בז'בוטינסקי וימשיך עד השומר, והכי טוב שיהיה איזה קו סיבובי לרחובות ר"ע השומר ז' בוטינסקי, שמשום מה אין תחבורה נוחה באיזור, דבר שיועיל מאוד לכל תושבי העיר הנצרכים בקביעות או לפעמים להגיע מאיזור מרכזי כמו ר"ע לאיזור מרכזי כמו מרכז רימונים ומגדלי שקל ושיכון ה' וגם לתושבי פרדס כץ המתגוררים בסמיכות לציר ז' בוטניסקי !!!
למעשה: מי שהחזיק מעמד עד עכשיו מוזמן לפנות בהקדם לגורמים הרלוונטיים כמו שאפרט:
לפניות לסגן שרת התחבורה <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>.
לשכה: 026663333



עריית בני ברק מחלקת תחבורה

אורלנצ'יק צפורה

035776301/3
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

ולכל מי שיכול לעזור
בהצלחה !!!
גרה באזור הזה ופרסמו אצלינו מייל לעצומה:
rabiakiva6423 שטרודל......
בשורת נושא לכתוב עצומה.
 

משקיף

משתמש פעיל
הבסיס לבעיה הבני ברקית [המדוברת כאן] הוא חוסר מחפיר בתכנון ובתשתיות.
מדבור במושבה פרדסית שהפכה עם השנים לעיר
שטחה הוכפל פי 6 או 7 ללא מוכנות אמיתית להכיל את כל המשמעויות המוניציפליות.
נקטין את ההסעות למקומות הלימודים ותגדל הצריכה של התחבורה הציבורית
לא נאפשר חנייה ברחוב רבי עקיבא וייחסמו הרחובות המובילים אליו וכו וכו'
רק ניתוח לב פתוח בדמות מנהרות וגשרים ובעבודה מאומצת של שנים ארוכות וראייה לתווך ארוך
יעזרו באמת.
מבוגר לא יכול להתכסות עם סמיכת תינוק, אפשר לסחוב מכאן, למשוך לשם, לקפל רגליים ולהצמיד את הראש לבטן- משהו תמיד יציץ ובכל מקרה לא נעצום עין ליותר מרגע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה