קראתי בענין את הוויכוח.
אוסיף את נקודת המבט שלי.
יש כאן שני נידונים שונים.
האחד הוא - מהי ספרות טובה? והשני הוא - כיצד ובאיזה אופן יש להשתמש בספרות טובה.
האם יש חולק על כך ששוקולד שווייצרי משובח הוא טעים, גם אם לא מחלקים אותו בחגיגת סיום מסכת?
יש כאלו שיטענו שאם הם אוכלים אותו ללא סיבה חינוכית או ערכית, הם לא מרגישים תחושת סיפוק פנימית, אבל השוקולד עצמו נשאר טעים.
באותה מידה אפשר לטעון נגד שימוש בספרות ללא מסר מסוים, אך אין ספק שאפשר לדבר על ספרות משובחת, גם אם היא אינה באה להעביר מסר מסוים.
אוסיף את נקודת המבט שלי.
יש כאן שני נידונים שונים.
האחד הוא - מהי ספרות טובה? והשני הוא - כיצד ובאיזה אופן יש להשתמש בספרות טובה.
האם יש חולק על כך ששוקולד שווייצרי משובח הוא טעים, גם אם לא מחלקים אותו בחגיגת סיום מסכת?
יש כאלו שיטענו שאם הם אוכלים אותו ללא סיבה חינוכית או ערכית, הם לא מרגישים תחושת סיפוק פנימית, אבל השוקולד עצמו נשאר טעים.
באותה מידה אפשר לטעון נגד שימוש בספרות ללא מסר מסוים, אך אין ספק שאפשר לדבר על ספרות משובחת, גם אם היא אינה באה להעביר מסר מסוים.