מ. י. פרצמן
סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L
נניח ונבחרתם ללקטר יצירת ספרות.
נניח והיצירה הזאת היא ספר שיצא לאור במהדורה אחת.
והסופר שלו, זונדל או זלדה, רוצה כעת להוציא ממנו מהדורה נוספת בחברת הוצאה לאור אחרת.
ונניח, כמובן באופן היפותטי לגמרי, שאתם עובדים עבור אותה חברת הוצאה לאור,
והמעסיק שלכם, בערל שמויגר, כותב לכם מייל או מתקשר אליכם בטלפון באישון בוקר ואומר לכם:
חצקל / חצקילה,
קח את הספר הזה ותגיד לי אם שווה להוציא אותו לאור.
אבל,
וכאן מגיע האבל שגורם לכם לסובב אצבע על הרקה כאילו שזה יעזור במשהו,
אין לי זמן בשבילך לשבת ולקרוא אותו.
תגיד לי אם להוציא אותו לאור בלי לקרוא אותו.
איך הייתם עושים את זה?
מה הייתם בודקים?
עם מי הייתם מדברים?
מה הייתם עושים כדי לענות תשובה לבערל שמויגר תוך שעתיים?
נניח והיצירה הזאת היא ספר שיצא לאור במהדורה אחת.
והסופר שלו, זונדל או זלדה, רוצה כעת להוציא ממנו מהדורה נוספת בחברת הוצאה לאור אחרת.
ונניח, כמובן באופן היפותטי לגמרי, שאתם עובדים עבור אותה חברת הוצאה לאור,
והמעסיק שלכם, בערל שמויגר, כותב לכם מייל או מתקשר אליכם בטלפון באישון בוקר ואומר לכם:
חצקל / חצקילה,
קח את הספר הזה ותגיד לי אם שווה להוציא אותו לאור.
אבל,
וכאן מגיע האבל שגורם לכם לסובב אצבע על הרקה כאילו שזה יעזור במשהו,
אין לי זמן בשבילך לשבת ולקרוא אותו.
תגיד לי אם להוציא אותו לאור בלי לקרוא אותו.
איך הייתם עושים את זה?
מה הייתם בודקים?
עם מי הייתם מדברים?
מה הייתם עושים כדי לענות תשובה לבערל שמויגר תוך שעתיים?