הוא גם מסתכל על השעון- לא מבין למה חלף זמן ולא נשמעה החבטה...והוא עומד עם ידיים על המותניים כאילו סיים מלאכתו ועכשיו נותר לראות "מה יעשה בה...."
הוא גם מסתכל על השעון- לא מבין למה חלף זמן ולא נשמעה החבטה...והוא עומד עם ידיים על המותניים כאילו סיים מלאכתו ועכשיו נותר לראות "מה יעשה בה...."
היא לא זרקה אותם, זה אבנים שנפלו מהצוקבאמת מעניין למה רק לאישה היה חם....
וגם, למה היא זרקה אבנים כשספרה "אחת"...
אם תקרא את כל התגובות תוכל לכתוב כמה כרכים על הפסיכולוגיה המורכבת העומדת מאחורי זוג שסך הכל רצה להתאבד...יש לי על זה פרשנות, אני יושב לחשבן את הכל, ואם זה יסתדר לי אז אעלה, בל"נ.
אולי אפי' נכתוב על זה מאמר...
או כמה כרכים על הפסיכולוגיה העומדת מאחורי זוגות רבים שאמנם לא רוצים להתאבד.. אבל.. הבדיחה הזאת נוגעת בהם בכל מיני מקומות פנימיים....כמה כרכים על הפסיכולוגיה המורכבת העומדת מאחורי זוג שסך הכל רצה להתאבד...
מדאיגאו כמה כרכים על הפסיכולוגיה העומדת מאחורי זוגות רבים שאמנם לא רוצים להתאבד.. אבל.. הבדיחה הזאת נוגעת בהם בכל מיני מקומות פנימיים....
בהחלט....מדאיג
אם יהיה לי זמן להמשיך את זה, אז:אם תקרא את כל התגובות תוכל לכתוב כמה כרכים על הפסיכולוגיה המורכבת העומדת מאחורי זוג שסך הכל רצה להתאבד...
מ"ט היה צורך במצנח, דהא ודאי דבספירה לחוד סגי, דכל זמן שלא הגיעו לספרה אחת ודאי לא יקפצו, ועוד קשיא, דאי הכי, הא איכא למיחש למיתת הבעל, כיון שאין לו מצנח וגם אם היא תינצל, מ"מ ודאי ימות בעלה, ודוחק לומר שכוונתה שהבעל יברח, דהרי המצנח לא היה בידיעת הבעל, וכשיראנה קופצת, גם הוא ילך ויקפוץ, ומה הרוויחה האשה בזה שהוא ימות.הם לא באמת רצו להתאבד הם רצו להוכיח אחד לשני שכל הצרות שלהם הם קטנות ועדיין שווה לחיות
יש להעיר דהדבר בדוק דאין אדם רואה מיתתו בפניו ולא מיעביד כל טצדקי להינצל ממנה, ונראה פשוט דאי משום הכי, כוונתה שהוא יחזיק בידה ויינצל אף הוא.לדעתי האשה "חשדה" שבעלה לא יקפוץ והכינה את המצנח למקרה שאכן הוא לא יקפוץ.. מה, שהוא יישאר לבד?
אם הוא היה קופץ היא לא היתה פותחת מצנח - להתאבד איתו
ולכאורה צדקו דבריו, דהבעל ודאי שתכנן שלא לקפוץ, וכמו דאיתא בשמעתין:אבל הגבר ניראה שאנן, כאילו תכנן מראש לא לקפוץ
או שזו היתה כוונת המשורר?
ומוכח מכל הני, דכוונת הבעל כבר שלא לקפוץ ומשום הכי לקח עמו את המפתחות של הרכב, (ועי' @אלמוג מ.) ע"מ שיוכל לחזור לביתו, אלא דאכתי קשיא הא כיון שאין לו ילדים ואין כסף, מה יעשה בביתו לבד, מוטב לו שיקפוץ וימות.לא, הוא סופר כמה שניות ייקח עד שהוא ישמע את הצרחה (הגואלת??) והבום
כדי להוציא לעצמו בקבוק שמפניה שהחביא מראש מאחורי סלע סמוך
דבאמת מנין יש לה מצנח, ומאיפה השיגה כסף לכך, וכל הנך קושייתי אלימי.רגע איך יש לה מצנח? כמה זה עולה? והכי חשוב איך ידעה להשתמש בזה? חשוב לדעת את כל הפרטים הקטנים!
חתיכת פילפולאם יהיה לי זמן להמשיך את זה, אז:
ובאמת דיש לעיין בזה, דאם:
מ"ט היה צורך במצנח, דהא ודאי דבספירה לחוד סגי, דכל זמן שלא הגיעו לספרה אחת ודאי לא יקפצו, ועוד קשיא, דאי הכי, הא איכא למיחש למיתת הבעל, כיון שאין לו מצנח וגם אם היא תינצל, מ"מ ודאי ימות בעלה, ודוחק לומר שכוונתה שהבעל יברח, דהרי המצנח לא היה בידיעת הבעל, וכשיראנה קופצת, גם הוא ילך ויקפוץ, ומה הרוויחה האשה בזה שהוא ימות.
והנה, הא ודאי שהיה לה לאשה לתת יד לבעלה, כדי לוודא ולאמת הדבר שהוא יקפוץ, ואז באמצע ההר תשחרר את ידה ע"מ לפתוח את המצנח ולהנצל, דפשוט הדבר שהוא יכול לברוח וכמו שאכן עשה, ואיך לא פחדה מזה.
ובדברי @ניוזמן דכתב:
יש להעיר דהדבר בדוק דאין אדם רואה מיתתו בפניו ולא מיעביד כל טצדקי להינצל ממנה, ונראה פשוט דאי משום הכי, כוונתה שהוא יחזיק בידה ויינצל אף הוא.
ומצאנו לדברי הגאון דכתב:
ולכאורה צדקו דבריו, דהבעל ודאי שתכנן שלא לקפוץ, וכמו דאיתא בשמעתין:
ומוכח מכל הני, דכוונת הבעל כבר שלא לקפוץ ומשום הכי לקח עמו את המפתחות של הרכב, (ועי' @אלמוג מ.) ע"מ שיוכל לחזור לביתו, אלא דאכתי קשיא הא כיון שאין לו ילדים ואין כסף, מה יעשה בביתו לבד, מוטב לו שיקפוץ וימות.
והנה מוכח מהציורים לעיל דהאשה זרקה אבנים, ויש להעיר גם בזה, אמאי הטילה אותם למטה, וכי חסרות שם אבנים.
ועוד יש להקשות מהא דאיתא:
דבאמת מנין יש לה מצנח, ומאיפה השיגה כסף לכך, וכל הנך קושייתי אלימי.
הואיל ואתא לידן נימא בה מילתאג א ו נ י ! ! ! רואים שמישהו עושה פה שטייגען רציני
אגב, לגבי המפתחות של הרכב, מניין לנו שזה אצלו? אולי היא קפצה עם המפתחות בכוונה...
ואולי אין להם בכלל כסף לרכב...
לקחת מאמסלם??
זה הקשר....ומה הקשר
או כמה כרכים על הפסיכולוגיה העומדת מאחורי זוגות רבים שאמנם לא רוצים להתאבד.. אבל.. הבדיחה הזאת נוגעת בהם בכל מיני מקומות פנימיים....
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: