אלי המשתמש
משתמש רשום
יש כבר כמה עמותותו שעושים את זהמשקפיים,
עמותת optical center
ועוד
יש כבר כמה עמותותו שעושים את זהמשקפיים,
אני ממש בעד עוזרות זה יכול להקל בצורה בלתי רגילהבסיעתא דשמיא
עוזרות בית בזול או בסבסוד
זה בהחלט תלוי בהכנסות ובהוצאות(משכנתא ושכירות)אני רוצה להבין, אם אני משתייכת לחסידות מסוימת ואין לי רכב,
אני יכולה לקבל תלושי לקניית ביגוד וכד'?
בלי קשר להכנסה?
או קי,זה בהחלט תלוי בהכנסות ובהוצאות(משכנתא ושכירות)
מלבושי כבוד למשל הקריטריונים משתנים מעיר לעיר ומקהילה לקהילה..או קי,
אבל מי ממן את התלושים האלו?
אם מישהו ממן - תורם לחסידות מסוימת - שיבורך,
אבל אם התלושים מחולקים לכל מי שעומד בקריטריונים מסוימים,
ועבור חסידויות מסוימות הכללים "קלים" יותר,
זה ממש מעילה בכספי צדקה...
במה מדובר? אני גם רוצהאו קי,
אבל מי ממן את התלושים האלו?
אם מישהו ממן - תורם לחסידות מסוימת - שיבורך,
אבל אם התלושים מחולקים לכל מי שעומד בקריטריונים מסוימים,
ועבור חסידויות מסוימות הכללים "קלים" יותר,
זה ממש מעילה בכספי צדקה...
אז מה זה מעילה?מלבושי כבוד למשל הקריטריונים משתנים מעיר לעיר ומקהילה לקהילה..
לא הייתי מגדירה "מעילה" כי כנראה התורם\התורמים סומכים על דעתם.
אבל אכן ההבדל מקומם.
אשמח לפרטים.יש כבר כמה עמותותו שעושים את זה
עמותת optical center
ועוד
אשמח לפרטים.
יש גם עמותת אור יוסףאשמח לפרטים.
דיברתי איתם.עמותת משכן הראייה והשמיעה, הוקמה לפני כ-10 שנים במרכז ירושלים במטרה להעניק משקפיים, מכשירי שמיעה, ואביזרי עזר מסובסדים למגוון אוכלוסיות וגילאים.מאז הקמתה חילקה העמותה כ-10000 מכשירי שמיעה וכ-180000 זוגות משקפי ראייה.
מטרת המקום היא לשפר את יכולת הראייה ושמיעה של לקוחותינו ובכך לאפשר איכות חיים טובה יותר.
השירות הניתן בעמותה הינו לעומדים בקריטריונים הבאים :
לגילאי 6-20 :
לגילאי 20-60 : נכים בעלי אובדן כושר עבודה מעל 50% והעונים על אחד מהקריטריונים הבאים:
ילדים ממשפחות המקבלות הבטחה או השלמת הכנסה ילדים ממשפחות המוכרות בלשכת הרווחה בעלי דרגות זכאות הכנסות ההורים נמוכות – עד 2600 שקלים לנפש לחודש חיילים (בשירות חובה)/ בנות שירות בעלי תעודה/ חוגר בתוקף ( מכל הארץ )
לגילאי 18-60 לשמיעה בלבד :
מקבלי הבטחה או השלמת הכנסה מוכרים בלשכת הרווחה בעלי דרגות זכאות בעלי הכנסות נמוכות, עד גובה של 4000 ליחיד ועד כ7000 שקלים לזוג לחודש למשפחה עם ילדים: עד גיל 18, חישוב של 2600 שקלים לנפש (לא כולל ילדים נשואים)
לגילאי 60 ומעלה :
סטודנט שאינו עובד, בעל תעודת סטודנט בתוקף מוכרים בשלכת הרווחה בעלי דרגות זכאות בעלי הכנסות עד 4300 שקלים ליחיד ועד כ8600 שקלים לזוג נפגעי פעולות איבה בעלי תעודת עיוור בתוקף
העמותה מקבלת את תושבי ירושלים, יהודה ושומרון ומטה ובנימין.
מוכרים בלשכת הרווחה בעלי דרגות זכאות ניצולי שואה בעלי טופס ועדה על תגמול מוגדל לפי הכנסה ) מכל הארץ ) בעלי הכנסות נמוכות, עד גובה של 4000 שקלים ליחיד ועד כ7000 שקלים לזוג לחודש בעלי תעודת עיוור בתוקף
שעות פתיחה : ימי א–ה בין השעות 9:00 עד 19:00
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטל‘- 02-6303200 או בדוא“ל: www.fondation-optical-center.org.il
אני רואה פה שכמה וכמה שואלים על עניין החסידיות,אז מה זה מעילה?
אם אומרים לתורם שבעיר X מחלקים ל-כ-ל התושבים לפי קריטריון מסוים,
ובסוף מחלקים לכולם לפי אותו הקריטריון, ורק לחסידות/עדה מסוימת , שאולי אותו אחד שסמכו עליו משתייך אליה/ חייב לה / צריך אותה...
התנאים שונים הרי זו מעילה - מעילה היא ביצוע מעשה הונאה תוך הפרת אמון מיוחד שניתן לאדם.. (ויקיפדיה)
אלא אם התורם יודע בוודאות , שלחסידות מסוימת יש "הקלות".
אם הבנתי נכון, לא הכמות של מה שמקבלים היתה שונה אלא הקריטריונים שמקנים את הזכות לקבל את המוצרים..אני רואה פה שכמה וכמה שואלים על עניין החסידיות,
אז ככה,
מידיעה בכמה וכמה ארגונים גדולים,
ולא במלבושי כבוד,
יש תמיד את הקרטיונים שהתורמים נותנים,
ואז באה הקהילה מתוך רצון לעזור לחברי הקהילה,
ומגיעים להסכמים עם הארגונים השונים על חשבון הקהילה, ז"א לשם דוגמא אם נותנים לכ"א 2 בגדים, אז הם בואים ומבקשים שיתנו 3 ואת הפער הקהילה משלמת,
עכשיו אוטומטית קורה שבקהילה מודעים ע"כ בצורה מסודרת עם רישום מסודר, וזה הסיבה למה בחסידיות שונות מקבלים יותר מהדברים האלו,
אבל זה לא אומר שבכל ארגון יש את האינטרסים לעזור לחסידים ואף אחד ח"ו לא רוצה לפגוע בכבוד לומדי התורה ומשפחותיהם,
שיהיה שפע גדול לכל עם ישראל
שתי נקודות:אם הבנתי נכון, לא הכמות של מה שמקבלים היתה שונה אלא הקריטריונים שמקנים את הזכות לקבל את המוצרים..
ואל זו טענתי, גם אם הקהילה משלמת זאת,
הרי המלאי מוגבל,
ואם בקהילה מסוימת הקריטריונים "מקלים" , לעומת שאר הנרשמים.
הרי זו הבעיה!
לצורך העניין אם להיכנס למכירה מסוימת צריך קריטריון של עד X משכורת,
מס ילדים מסוים, ונגיד קירטריון שהמשפחה לא מחזיקה ברכב,
ומגיעה ראש קהל מסוים ומסכם עם המכירה שעבור הקהילה שלו, הקירטיונים יהיו - לא כושר הסתכרות,
ורק אחזקת רכב ומס ילדים X-Y,
הרי שלשאר הנצרכים להנחה יישאר פחות!!!
כי אין לדעת כמה אותה משפחה תקנה, (היא תלך למכירה של הבגדים או הכובעים ותקנה שם עבור כל ילד עוד בגד, הרי לשאר ישאר פחות.. )
מעבר לכך, וזה הבעיה היותר קשה לעניות דעתי!
יש לקהילה מסוימת כסף? ולכן היא עשה דיל עם אותו איש שמנהל לתורם את עסקי החסד שלו?
מה עם התחושה של השאר? למה השכנה שהקריטריונים שלה קשים משל השכנה שמשתייכת לחוג המסוים לא יהיה ?
ברגע שקריטריונים הם לפי פרטים אישיים, ולא לפי השתייכות לקהילה מסוימת זה חייב לחול על כולם!!! ללא יוצא מן הכלל!
יש לקהילה כסף? לקהילה יש נתונים מדויקים על האנשים בקהילה, אם יש לכם כסף, אנא חלקו תלושים/כסף לחברי הקהילה(מבורך ביותר!!)
אל תתנו הרגשה לחסידים שהחסידות שלנו יותר מצליחה "לסחוט" דברים מאחרים.....
ומה עם קהילה שמי שאחראי עליה הוא פחות מוצלח/ חברהמן/ מכושר.
ןמה עם שאר הציבור החרדי שלא משתייך לקהילה מסוימת? ואין לו ראש קהל (כל הקהל הליטאי והספרדי?)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: