בקשת תפילה אשכול לעדכונים בטחוניים בלבד

מצב
הנושא נעול.

רחשי הלב

משתמש מקצוען
לילה לבן: צה"ל תקף ברצועה; יירוט בשמי שדרות

בשעה 1:17 הופעלה אזעקת צבע אדום בישובים רעים וכיסופים במועצה האזורית אשכול. קודם לכן זוהה שיגור משטח רצועת עזה לשטח ישראל, השיגור יורט על-ידי מערכת כיפת ברזל. צה"ל מאשר כי תקף הלילה יעדים של חמאס ברצועה
(עדכון אחרון 1:17)

בשעה 1:17 הופעלה אזעקת צבע אדום בישובים רעים וכיסופים במועצה האזורית אשכול. פרטים נוספים בהמשך


בשעה 0:40 הופעלו אזעקות צבע אדום בעיר שדרות ובישובים במועצה אזורית שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי בהמשך לדיווח על אזעקות צבע אדום שהופעלו בעיר שדרות ובמועצה האזורית שער הנגב, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. השיגור יורט על-ידי מערכת כיפת ברזל.

בתוך כך, דובר צה"ל אישר לפני זמן קצר כי צה"ל תקף הלילה באמצעות מטוסי קרב עשרה יעדי טרור בשלושה מתחמים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בין היעדים נתקפו שני אתרים לייצור ולאחסון אמצעי לחימה וכן מתחם צבאי.

דובר צה"ל הוסיף כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ולאירועי הטרור שהוביל ואפשר ארגון הטרור חמאס במהלך סוף השבוע, ובהם השלכת רימון ומטענים, ניסיונות לפריצת הגדר, פגיעה בתשתיות ביטחונית ושריפת שטחים בשטח ישראל על ידי עפיפוני ובלוני תבערה.

בשעה 19:50 הופר השקט בעוטף עזה כשאזעקת צבע אדום הופעלה שלוש פעמים ביישובים בעוטף, זאת בעקבות זיהוי שני שיגורים משטח רצועת עזה לישראל. שיגור אחד יורט על-ידי מערכת כיפת ברזל והשני נפל ככל הנראה בשטח רצועת עזה. לא דווח על נפגעים או על נזק.

לדברי דובר צה"ל "אירועי סוף השבוע הם המשך לניסיונות חוזרים ונשנים שמוביל ארגון הטרור חמאס להפוך את מרחב הגדר מעל ומתחת לקרקע לאזור לחימה, לבצע פיגועי טרור, לפגוע בתשתיות ביטחוניות ולסכן את חייהם של אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. צה"ל רואה בחומרה רבה את המשך ניסיונות אלו, נחוש להמשיך ולממש את משימות ההגנה ולהבטיח ביטחון לאזרחי ישראל וערוך לממש משימה זו ככל שיידרש".

בצה"ל הדגישו את אחריותו של ארגון הטרור מאס לאירועים "ארגון הטרור חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וממנה. אם בחירתו היא להוסיף ולפעול בדרך הטרור במקום לפתור את מצוקותיהם של תושבי עזה הוא ימשיך לשלם על כך מחיר כבד שילך ויגבר כלל שיידרש".

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, התייחס לירי הרקטות ואמר כי "אירועי השבוע החולף באשכול אינם עונים להגדרה של ׳שקט׳. לא נהיה מוכנים למציאות של ירי ספוראדי לשטחנו".

עוד אמר ירקוני כי "אנו נמצאים בקשר שוטף עם הצבא ובהערכות המצב האחרונות אין שינוי בהנחיות לתושבים. עודכנו על ידי הצבא שכיפת ברזל נפרסה במרחב המועצה ומהווה נדבך חדש נוסף ומשמעותי מבחינתנו להגנה עליינו. הוכחה לכך הוא היירוט המוצלח הערב של הרקטה על ידי כיפת ברזל. אנו סומכים על צה״ל שידע לקבל את ההחלטות הנכונות יחד עם הדרג המדיני להחזרת השקט לטווח הארוך".
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
--
 

ישראלים

משתמש מקצוען
וואו וואו לא פשוט לתושבי עוטף עזה
אני מאשדוד ונזכרת בזה . פשוט סיוט במיוחד בלילות.
רק תפילות תעזורנה
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
וכששאלתי מה המצב. התכוונתי ברצינות
אין לי גישה לאתרי חדשות . ורוצה לדעת מה המצב.
זה המצב. תחליטו לבד אם זו הסלמה או טפטוף
ירי לתוך הלילה: שלושה יירוטים בשמי ישראל; מוקדם יותר: צה"ל תקף ברצועה

שלושה רקטות ייורטו הלילה מעל שמי ישראל על ידי כיפת ברזל. אזעקות צבע אדום הופעלו במהלך הלילה במועצות האזוריות אשכול, שער הנגב, חוף אשקלון ולכיש ובעיר שדרות. צה"ל מאשר כי תקף סמוך לחצות יעדים של חמאס ברצועה • כל העדכונים
(עדכון אחרון 3:18)

בשעה 3:15 הופעלה אזעקת צבע אדום במועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב. פרטים נוספים בהמשך.

בשעה 2:44 הופעלה אזעקת צבע אדום במועצות האזורית שער הנגב, חוף אשקלון ולכיש. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. השיגור יורט על-ידי סוללת כיפת ברזל.

קודם לכן, בשעה 1:17 הופעלה אזעקת צבע אדום בישובים רעים וכיסופים במועצה האזורית אשכול. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. השיגור יורט על-ידי סוללת כיפת ברזל.

גם בשעה 0:40 הופעלו אזעקות צבע אדום בעיר שדרות ובישובים במועצה אזורית שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. השיגור יורט על-ידי מערכת כיפת ברזל.

בתוך כך, דובר צה"ל אישר הערב כי צה"ל תקף הלילה (בסביבות השעה 11:30) באמצעות מטוסי קרב עשרה יעדי טרור בשלושה מתחמים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בין היעדים הותקפו שני אתרים לייצור ולאחסון אמצעי לחימה וכן מתחם צבאי.

דובר צה"ל הוסיף כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ולאירועי הטרור שהוביל ואפשר ארגון הטרור חמאס במהלך סוף השבוע, ובהם השלכת רימון ומטענים, ניסיונות לפריצת הגדר, פגיעה בתשתיות ביטחונית ושריפת שטחים בשטח ישראל על ידי עפיפוני ובלוני תבערה.

בשעה 19:50 (סמוך לצאת השבת) הופר השקט בעוטף עזה כשאזעקת צבע אדום הופעלה שלוש פעמים ביישובים בעוטף, זאת בעקבות זיהוי שני שיגורים משטח רצועת עזה לישראל. שיגור אחד יורט על-ידי מערכת כיפת ברזל והשני נפל ככל הנראה בשטח רצועת עזה. לא דווח על נפגעים או על נזק.
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ה'

לג הוֹרֵנִי יי דֶּרֶךְ חֻקֶּיךָ וְאֶצְּרֶנָּה עֵקֶב:לד הֲבִינֵנִי וְאֶצְּרָה תוֹרָתֶךָ וְאֶשְׁמְרֶנָּה בְכָל לֵב:לה הַדְרִיכֵנִי בִּנְתִיב מִצְוֹתֶיךָ כִּי בוֹ חָפָצְתִּי:לו הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ וְאַל אֶל בָּצַע:לז הַעֲבֵר עֵינַי מֵרְאוֹת שָׁוְא בִּדְרָכֶךָ חַיֵּנִי:לח הָקֵם לְעַבְדְּךָ אִמְרָתֶךָ אֲשֶׁר לְיִרְאָתֶךָ:לט הַעֲבֵר חֶרְפָּתִי אֲשֶׁר יָגֹרְתִּי כִּי מִשְׁפָּטֶיךָ טוֹבִים:מ הִנֵּה תָּאַבְתִּי לְפִקֻּדֶיךָ בְּצִדְקָתְךָ חַיֵּנִי:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה