בקשת תפילה אשכול לעדכונים בטחוניים בלבד

מצב
הנושא נעול.

רחשי הלב

משתמש מקצוען
לא בטוחה שכולם הלכו לישון במרחב מוגן.
וגם אם כן, להתעורר באמצע הלילה עם מהאזעקה...
ואם לא מהאעזקה, אז מהפיצוצים האדירים של היירוטים (שמעתי עכשיו אחד כזה בשידור חי בשיחת טלפון לנתיבות).
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L

תודה רבה!

מהמשתמשים המובילים!
אולי כבר הביאו...
אבל אני מעלה שוב,
תוסף לכרום המתריאה כיש אזעקות:
להוריד, לחלץ, ולגרור לדף התוספים של כרום.

שנשמע ושנתבשר בשורות טובות!!
 

קבצים מצורפים

  • extension_1_6_9_0.rar
    1.2 MB · צפיות: 54
נערך לאחרונה ב:

רחשי הלב

משתמש מקצוען
צה"ל תוקף ברצועה: 25 מטרות איכות הושמדו, עשרות שיגורים לעוטף עזה
2:24 ט״ז בסיון תשע״ח 30.05.2018 מוטי סבן
עשרות שיגורים נורו אל עבר רצועת עזה | נראה שהחמאס מעוניין בהסלמה אך באופן הדרגתי, חמאס לא משגר רקטות ארוכות טווח בכדי לשמור על מאזן אימה | צה"ל תוקף עשרות מטרות ברצועת עזה | דובר צה"ל: צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש לפעול נגד פעילי הטרור וימשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל.



הלילה לא שקט בעוטף עזה, במהלך הלילה נשמעו אזעקות ברחבי עוטף עזה ללא הפסקה, עשרות שיגורים לכיוון היישובים עשרות אזעקות ללא הפסקה הכניסו את כלל התושבים למקלטים, נתיבות אף חטפה פגיעה ישירה. הלילה אזרחי עוטף עזה הולכים לישון במקלטים "זאת אווירת מלחמה" הם אומרים.

המשחק כאן מחושב, חמאס מקפיד לשגר רק לעוטף הקרוב ומידי פעם מאותת על יכולתיו בשיגורים רחבים, אל אופקים ואף לנתיבות, נראה שחמאס רוצה לנהל את המערכה באופן פורפוציונאלי מפחד שצה"ל יכה בו בעוצמה. בינתיים הפטרונית איראן מרוצה שמתרכזים ברצועת עזה ולא בסוריה, בנוסף הנקמה שכ"כ רצו מוגשת על חשבונם לישראל.

צה"ל לעומת זאת שומר את הקלפים קרוב ולא מגלה מה מטרותיו, האם הולכים למערכה כבדה וחסרת תקדים, או מסיימים את הסבב הנוכחי בכמה שפחות נזקים. רק נציין כי רוב מקבלי ההחלטות דיברו על יד תקיפה וקשה שטרם הייתה אם ימשכו השיגורים ואכן אלו המשיכו.



דובר צה"ל מוסר כי צה"ל תקף כעת באמצעות מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס כ- 25 יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בין המטרות נתקפו מחסני רחפנים המיועדים לטרור, מחרטה לייצור רקטות ומנועי רקטות, אמצעי לחימה ימי מתקדם, מתחמים צבאיים, מחנות אימונים ואתרים לייצור אמצעי לחימה.

מדובר בגל תקיפות נוסף של צה"ל כנגד מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס הנושא באחריות לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה ובתוך כך לתקיפות החמורות כנגד אזרחי ישראל.

החמאס בוחר שוב לפעול כנגד האינטרסים של תושבי הרצועה ולאחר שנכשל בהפרות הסדר האלימות לאורך גדר המערכת בוחר לבצע ולאפשר ירי תלול מסלול רחב כנגד אזרחי ישראל.

בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של החמאס וימשיכו לפעול כנגדה באופן עוצמתי וחד. צה״ל ערוך לממש את פעילותו ככל שיידרש ובמגוון רחב של כלים.

צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש לפעול נגד פעילי הטרור וימשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
הזוי לגמרי
חצי מדינה במקלטים והחצי השני לא חולמים בכלל מה קורה לחצי הראשון.
 

חיים V

משתמש מקצוען
עלוב,
אתה שואל למה? כדרכם, כל עוד שלא מחסלים את היורים - מה שווה שהורסים מנהרות, ומפציצים מחסנים ריקים? (למחר הם בונים חדש ואירן תממן הכול!).
אם יחסלו כמה מאות מאנשיהם - כמו שעושה פוטין הכל כבר יראה אחרת.
 
נערך לאחרונה ב:

רחשי הלב

משתמש מקצוען
עלוב,
אתה שואל למה? כדרכם, כל עוד שלא מחסלים את היורים - מה שווה שהורסים מנהרות? ומפציצים מחסנים ריקים? (למחר הם בונים חדש ואירן תממן הכול!).
אם יחסלו כמה מאות מאנשיהם - כמו שעושה פוטין הכל כבר יראה אחרת.
אתה נהג מונית בחיים האזרחיים?
 

תודה רבה!

מהמשתמשים המובילים!
מישהו יכול בבקשה להעלות קובץ שכתוב שם כל מקום איך זה נקרא בתוסף,
לדוגמא:
הרגע היה התראה על אזעקות ב- עוטף עזה 221\223\225 וכו' וכו' (ה' ישמור!!)
היכן זה כל מקום???
תודה רבה!!
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
מישהו יכול בבקשה להעלות קובץ שכתוב שם כל מקום איך זה נקרא בתוסף,
לדוגמא:
הרגע היה התראה על אזעקות ב- עוטף עזה 221\223\225 וכו' וכו' (ה' ישמור!!)
היכן זה כל מקום???
תודה רבה!!
תתקין את התוכנה שהעליתי, שם יש פירוט מלא.
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ה'

לג הוֹרֵנִי יי דֶּרֶךְ חֻקֶּיךָ וְאֶצְּרֶנָּה עֵקֶב:לד הֲבִינֵנִי וְאֶצְּרָה תוֹרָתֶךָ וְאֶשְׁמְרֶנָּה בְכָל לֵב:לה הַדְרִיכֵנִי בִּנְתִיב מִצְוֹתֶיךָ כִּי בוֹ חָפָצְתִּי:לו הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ וְאַל אֶל בָּצַע:לז הַעֲבֵר עֵינַי מֵרְאוֹת שָׁוְא בִּדְרָכֶךָ חַיֵּנִי:לח הָקֵם לְעַבְדְּךָ אִמְרָתֶךָ אֲשֶׁר לְיִרְאָתֶךָ:לט הַעֲבֵר חֶרְפָּתִי אֲשֶׁר יָגֹרְתִּי כִּי מִשְׁפָּטֶיךָ טוֹבִים:מ הִנֵּה תָּאַבְתִּי לְפִקֻּדֶיךָ בְּצִדְקָתְךָ חַיֵּנִי:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה