~~~ אשכול בחירות ארה"ב - מתעדכן ~~~

מצב
הנושא נעול.

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
פרופסור תודה!!!!

(לאינם דוברים אידיש: באחת התמונות רואים עץ בשיכון סקוור באמריקה, שם נוהגים בהפרדה קיצונית ויש ברחובות צד לגברים וצד לנשים, ועל העץ יש מודעה "צד גברים" ומתחתיה מודעה להצביע להילארי...:)

אגב, ביל קלינטון נתן חנינה לכמה מבכירי החסידות שהסתבכו עם חוקי המס של ארה"ב. הייתה על כך כתבה יפה ב"זמן".
 

הגפן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
Trump-Pence_2016.svg
 

גיטל פסיקוב

משתמש רשום
לוח זמנים לליל הבחירות

הקלפיות נסגרות בשעות שונות בכל מדינה: החל מ2:00 בלילה (שעון ישראל) לכמה מדינות בחוף המזרחי, וכלה ב-8:00 בבוקר באלסקה. כמו בארץ, רשתות הטלויזיה יפרסמו תוצאות סקרים לכל מדינה החל מרגע סגירת הקלפיות במדינה, ויעדכנו בתוצאות אמת, עד שהפער ברור מספיק כדי להכריז על מנצח צפוי.

אם הולך טוב לקלינטון, אז יכול ליהות שכבר ב-2:30 בלילה, כשנסגרות הקלפיות בצפון קרוליינה ואוהיו, יהיה למעשה ברור שהיא הנשיאה הבאה, או אולי ב-3:00 כשנסגרות הקלפיות בפלורידה. ערוצי החדשות האמריקאים כנראה שלא יכריזו על מנצח לפני 6:00, כשנסגרות הקלפיות בקליפורניה עתירת האלקטורים, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים להישאר ערים. גם אם הולך לה רע מאוד, למשל אם היא הפסידה בפנסילבניה (3:00) או מישיגן (4:00), אז נדע די מוקדם. במקרה של קרב צמוד יותר, אין לדעת כמה זמן זה ייקח .
 

Hi

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
:p:D:eek:
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20161106-WA0011.jpg
    KB 146.6 · צפיות: 52

Hi

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
ועוד משהו מהגנזך ..

בחירות 1864
אמצע מלחמת האזרחים,
כרזת בחירות של א. לינקולן עם סגנו
 

קבצים מצורפים

  • כרזת בחירות של לינקולן.png
    KB 485.1 · צפיות: 52

rivi y

משתמש פעיל
נכתב ע"י אסטרונאוטית;2294003:
זה יהיה מכה לעיתונים החרדים, נשיא שאי אפשר לשים את התמונה שלו בעיתון

בהצלחה, דונלד

לעיתונים החרדים זה לא בעיה זה גאוה !!!של שמירה על עקרונות בסיסים
גם אם אנחנו לא כמו כולם
 

זורם

משתמש צעיר
~~~ אשכול בחירות ארה"ב - מתעדכן ~~~

רגע האמת של הבחירות לנשיאות ארה"ב: התקשורת האמריקנית מדווחת על אחוזי הצבעה גבוהים במיוחד, במטות המועמדים ממשיכים להלחם על כל קול וטראמפ כבר משמיע טענות על זיופים • מדגמים ראשונים: 02:00 לפנות בוקר, שעון ישראל.

מקור: jdn
 

זורם

משתמש צעיר
הלילה בשעה שלוש לפנות בוקר מערכת החדשות של קול ברמה מתעוררת מוקדם מהצפוי ופותחת משדר מיוחד עם כל העידוכנים על הבחירות למשרה החשובה ביותר בעולם – נשיאות ארצות הברית, אז מי יהיה או תהיה האיש או האישה החזקה על פני הגלובוס? – הצטרפו אלינו למשדר המיוחד יחד עם טובי המגישים והכתבים שלנו: נועם זיגמן, יקי אדמקר, דודי שוומנפלד, רונן כץ, ניצן קידר מנדי ריזל ומשה גלסנר – הלילה החל מהשעה שלוש לפנות בוקר ועד לנאום הניצחון, היו עימנו.
 

זורם

משתמש צעיר
• המתח והדריכות לשיא: שני העועמדים לנשיאות מסתגרים בשעה זו עם בני משפחותיהם וממתינים למדגמים ממדינות המפתח שילמדו על זהות המנצח או המנצחת. במידה והמדגמים יהיו צמודים – הם יעקבו משם אחרי ספירת הקולות. טראמפ שוהה עם בני משפחתו במגדלי טראמפ בניו יורק ואילו קלינטון נמצאת עם בני משפחתה במלון הילטון.

רשויות הביטחון בארה"ב חוששות מפני אירוע טרור שיכוון נגד המועמדים ונערכו בהתאם. בניו יורק, משאיות של המחלקה לתברואה ציבורית של העיר הוצבו מחוץ למגדל טראמפ העולמי. המשאיות מולאו בחול ומטרתן להגן על המבנה במקרה של אירוע טרור בכך שייספגו את מירב עוצמת הפיצוץ. משאיות דומות הוצבו בכניסה למלונות הילטון והפנינסולה בניו יורק שם נמצאת הילרי קלינטון.
 

veredb

עיצוב ועריכה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
בטח נקמת ההיספנים
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה