הוא מספיק חמוד גם בלי זהציירת עליו?
נערך לאחרונה ב:
הוא מספיק חמוד גם בלי זהציירת עליו?
אגב, רק רוצה לציין שזה לא נכון להיום-..זה לא רמת הציור, אלא צורת החשיבה. את לא מביטה באיורים שלדעתך אין לך אפשרות להגיע לרמה דומה, וכשאת רואה איורים כאלה את מרימה את הידיים
זה לא מה שאמרתי... בנוגע למאיירים שלמדו באקדמיה.
אבל ברצינות, יש משהו במה שליבליב אמרה,
ואני אגיד זאת שוב בזהירות... לפעמים יוצאי האקדמיה יש להם משהו נורא כבד וקצת כבוי בציורים שלהם... לא ככה?
אני ממש בעד לימודים אקדמיים (ולמדתי בעצמי אצל דבורה קוטובסקי, אמנם לא מספיק, אבל בכל אופן למדתי אצלה תקופה די ארוכה) אבל אני עדיין כן חושבת שיש הרבה חן ויופי דווקא בציורים של אנשים שלא למדו באקדמיה, ויש פה בפורום כמה הוכחות חיות לזה, לדעתי.
אז מה דעתך הר' פולק? יש אמת בדברי? או שאתה חולק על זה מכל וכל??
דיברנו על זה פעם עם מינה מונקאבל ברצינות, יש משהו במה שליבליב אמרה,
ואני אגיד זאת שוב בזהירות... לפעמים יוצאי האקדמיה יש להם משהו נורא כבד וקצת כבוי בציורים שלהם... לא ככה?
אני ממש בעד לימודים אקדמיים (ולמדתי בעצמי אצל דבורה קוטובסקי, אמנם לא מספיק, אבל בכל אופן למדתי אצלה תקופה די ארוכה) אבל אני עדיין כן חושבת שיש הרבה חן ויופי דווקא בציורים של אנשים שלא למדו באקדמיה, ויש פה בפורום כמה הוכחות חיות לזה, לדעתי.
התכוונתי לשורה הזאת שכתבת,והאם אתה לא מוצא איזה שהוא חן באיורים של מאיירים שלא למדו במסגרת אקדמאית כמוך?
בכיף. רק תודיע לילדי ישראל (ולהוריהם) שגדי פולק מפסיק להוציא ספרים כי הוא הפך להיות בלוגר1. אני מקווה שכבר ברור לך בשלב זה שאתה פה כדי להשאר
באקדמיה לומדים לנתח עבודות של מיסדי השיטה: מיכלאנג'לו, לאונארדו דה ווינצ'י, רפאלו סאנטי, אלברכט דירר וכו'. היום אני כל הזמן מחליף את ה'מחלות' שלי. בין אלה שהיתי 'חולה' בהם היו נורמן רוקוואל, קריס רידל, רוברטו אינוצ'נטי, מורדילו ואחרים.2. אני מניח (ותקן אותי אם אני טועה) שחלק אינטגרלי מהלימוד באדמיה ברוסיה כבכל מקום הוא ביצוע של 'master studies', מי היו מודלים עיקריים שם להשראה ?
והאם תוכל לציין כמה בולטים בשבילך היום שאתה לומד מהם ? (בדר"כ יש המון אני יודע)
לא יודע. בספר שלי נסיתי בקצרה להסביר על הנושא, מי שרוצה (אבל באמת) להרחיב - ימצא לעצמו מקור (זה לא חסר)3. על איזה מקור תיאורטי היית ממליץ שמקיף כללי פרספקטיבה בצורה טובה ומסודרת ברמה גבוהה. (נראה לכאורה שאין הרבה כאלה)
וואי ממש מרגישים את ההתחככות הזאת בציורים שלכם! ההומור, האפיון, השילוב של ריאליות קרטונית..נורמן רוקוואל
הכבידות זה לא ענין של אקדמיה, זה ענין של אופי. אלה שלמדת אצלהם (ודבורה קוטובסקי - אחת הטובות ביותר) קצת כבדים לא בגלל שהם למדו באקדמיה אלא בגלל שהם 'רוסים' ורוסים הם כבדים, מה לעשות. כשתלמד באקדמיה בצרפת (כמו ר' יוני גרשטיין) העבודות שלך יהיו קלילות ועליזות (כמו אצלו).כולנו אחרי ליל ביעותים ללא שינה... נכון חברה?
אז דבר ראשון הר' פולק, פתחתי את היום בציורים מהירים של כפות ידיים... זה רק בשביל ההרגשה שאני מתקדמת לאיפשהו
אבל ברצינות, יש משהו במה שליבליב אמרה,
ואני אגיד זאת שוב בזהירות... לפעמים יוצאי האקדמיה יש להם משהו נורא כבד וקצת כבוי בציורים שלהם... לא ככה?
אני ממש בעד לימודים אקדמיים (ולמדתי בעצמי אצל דבורה קוטובסקי, אמנם לא מספיק, אבל בכל אופן למדתי אצלה תקופה די ארוכה) אבל אני עדיין כן חושבת שיש הרבה חן ויופי דווקא בציורים של אנשים שלא למדו באקדמיה, ויש פה בפורום כמה הוכחות חיות לזה, לדעתי.
אז מה דעתך הר' פולק? יש אמת בדברי? או שאתה חולק על זה מכל וכל??
אני לא משתמש בלוח גרפי, לכן לא יכול להמליץ.יש לי שאלה, תודה מראש!!!
אני מעוניינת לקנות לוח גרפי, על מה אתם ממליצים?
Lolלא בגלל שהם למדו באקדמיה אלא בגלל שהם 'רוסים' ורוסים הם כבדים
חחחLol
drop the mic
מה אעשה.. זה חזק ממני...חחח
מה יהיה עם האנימציות שלך??
ידני ובמחשב - עם עכבר.אז אתם מציירים ידני?
1.חח..כן אה? כמובן גם אני לא ישן פה אבל ביקורים פה ושם לא יזיקו.בכיף. רק תודיע לילדי ישראל (ולהריהם) שגדי פולק מפסיק להצוא ספרים כי הוא הפך להיות בלוגר
באקדמיה לומדים לנתח עבודות של מיסדי השיטה: מיכלאנג'לו, לאונארדו דה ווינצ'י, רפאלו סאנטי, אלברכט דירר וכו'. היום אני כל הזמן מחליף את ה'מחלות' שלי. בין אלה שהיתי 'חולה' בהם היו נורמן רוקוואל, קריס רידל, רוברטו אינוצ'נטי ואחרים.
לא יודע. בספר שלי נסיתי בקצרה להסביר על הנושא, מי שרוצה (אבל באמת) להרחיב - ימצא לעצמו מקור (זה לא חסר)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: