בקשת תפילה איתי חיים בן אהובה לרפו"ש

פ.נ

משתמש מקצוען
מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של החתן בן ה-34 שנפל אמש (ראשון) מגובה רב במהלך הריקודים בחתונתו שנערכה באולמי "אחוזה" במודיעין. מבית החולים שיבא-תל השומר נמסר כי הרופאים נאבקים על חייו. "הרימו את החתן על השולחן ובשלב מסוים הוא כנראה איבד את שיווי המשקל שלו, ונפל על החלק האחורי של הראש מגובה של יותר משלושה מטר", סיפר הרב יהודה מייזליק שמלווה את החתן בשנים האחרונות.


"הוא איבד את ההכרה והסאונדמן, שהוא פרמדיק בכיר במד"א, העניק לו טיפול ראשוני והוא ממש הציל אותו. אחרי 20 דקות פינו אותו", הוסיף לספר הרב מייזליק. "הייתה המולה בחתונה, צרחות. הוא בחור מדהים, רואה חשבון מוצלח שחיכה הרבה מאוד זמן להתחתן".

רמי, בעל אולם האירועים "אחוזה" במודיעין שבו התרחשה התאונה המצערת, שחזר ל-N12 את שאירע: "ב-11 ורבע בערב החברים של החתן רקדו ברחבה והם אספו שולחן והעלו את החתן והרקידו אותו על השולחן, ולצערנו החתן נפל. הזמינו אמבולנס והבהילו אותו לבית החולים".

"יש עניין לשמח חתן וכלה אבל פה משהו 'התפקשש'", ציין רמי. "כולנו תקווה שבאמת החתן יחזור לאיתנו. רפואה שלמה".

בעל התזמורת שניגנה בחתונה פרסם סרטון שבו הוא קורא להפסיק עם המנהג של הרמת חתנים על שולחנות. "היום במהלך החתונה שהיינו בה הרימו את החתן על שולחן והוא נפל מגובה 3 מטר והוא מורדם ומונשם בבית חולים כרגע", הוא סיפר על רגע התאונה. "מצאתי את עצמי במקום להיות בקטע של התזמורת – בכובע השני שלי. זה היה נורא ואיום. הצעקות של הכלה לא יוצאות לי מהראש, ושל ההורים שלו".

הוא הוסיף: "אנחנו מקבלים על עצמנו כל חברי התזמורת, ואני מצפה שגם שאר חברי התזמורות, כל פעם שאנו רואים שמרימים את החתן על שולחן או כיסא לעצור את המוזיקה ופשוט לדאוג שהחתן ירד. אין סיבה שחתונה תיגמר ככה. זה פשוט מזעזע, זה לא יוצא ממני. אין שום סיבה שנסיים ככה. די לדבר הזה. מטורף".


ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא, עדכן על מצבו הרפואי של החתן: "אתמול בשעות הערב התקבל בבית החולים בחור בעשור השלישי לחייו, לאחר נפילה מגובה. בוצעה הערכה ראשונית מהירה ונמצא שהוא סובל מחבלה מוחית קשה. הוא מורדם, מונשם ומטופל במחלקה לטיפול נמרץ והצוות נלחם על חייו בשעות אלו".
 

פ.נ

משתמש מקצוען
הסאונדמן מהתזמורת שניגנה בחתונה במודיעין בה נפל החתן שמאושפז במצב קשה ביותר מצהיר: ״כל בעלי התזמורות צריכים לקבל על עצמם להפסיק לנגן כשמרימים כך את החתן בצורה מסוכנת, אסור שחתומה תסתיים באופן כה טראגי״
 

פ.נ

משתמש מקצוען
מאמר מערכת

אסון אחד יותר מדי; הגיע הזמן לעצור את הסכנה בחתונות​

זה מרגש ומגביר את האדרנלין של הבחורים - אך האם אנחנו, לא יכולים לדאוג לכך שהחתונה תהיה שמחה גם בלי פעלולים מסוכנים? חתן אחד פצוע זה אסון אחד יותר מדי! די לסכנה בחתונה (מאמר)​


מאמר מערכת
|
י"ג באדר א' תשפב 12:40 14.02.22

icon_pr.jpg

icon_fb.jpg
icon_tw.jpg
icon_gp.jpg

תגיות: מאמר מערכת, חתונה, ריקוד, נפילה מגובה, ריקודים, סכנה, פיקוח נפש, ריקוד בחתונה

אילוסטרציה; למצולמים אין קשר לכתבה

אילוסטרציה; למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: מוטי גרין)


אאא
"עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים", פוצחת התזמורת בעוז, ואל רחבת הריקודים באולם השמחות נכנס החתן המאושר, ביום הנשגב בחייו, ביום בו הוא מקים את ביתו לתפארה.

הריקודים נמשכים, ואחד החבר'המנים יותר בחבורה של חברי החתן מבקש לחדש את השמחה, כי כמה אפשר שוב ושוב מעגלים, אותו חברה'מן רב פעלים, מגלגל אל רחבת הריקודים את אחד השולחנות - כאשר החברים מריעים ברקע, והחתן, הדומה למלך, עולה על השולחן עם פנים אדומות משמחה ומצהלה - והשמחה פורצת גבולות.
במרבית החתונות, הרגעים הללו מסתיימים בחסדי שמים בטוב -אסור לנו לשכוח בזמן הזה את האסון הנורא במירון תשפ"א - שגם האירוע הגדול הזה הסתיים כל שנה בטוב, עד שקרה מה שקרה. אך די באירוע טראגי אחד, די באסון אחד - כדי להבין, שהתופעה הזו של הרמת החתן אל-על, מיותרת ומסוכנת וחובה עליה להיפסק, תיכף ומיד.


https://www.kikar.co.il/bdclk.php?id=4052
איתי בן אהובה, שבמקום לחזור הביתה לאחר חתונתו ביחד עם הכלה, עם אשתו הטרייה, שוכב כעת מורדם ומונשם בבית החולים, לאחר שנפל מגובה של כשלושה מטרים במהלך חתונתו, בעת שהרימו אותו על שולחן.

וכך, ברגע אחד, השמחה הגדולה - שלה חיכו בני הזוג ומשפחתם כל כך הרבה זמן בציפייה שאלו יהיו להם רגעים מרגשים שינצרו כל חייהם המשותפים - נדמה.
היום המאושר בחייו ובחיי כלתו, הפך ליום נוראי. החתן וכלתו המסכנים - כבר וודאי לא יישכחו את היום הזה ולא מהסיבות הטובות שלשמן הם התכנסו.
למה?
בשביל מה זה טוב?
נכון, זה מרגש ומגביר את האדרנלין של הבחורים הצעירים והתוססים שחיכו לחתונת חברם הטוב בכיליון עיניים, אבל, נשאלת השאלה, אנחנו, כאנשים מבוגרים, לא יכולים לדאוג לכך שהחתונה תהיה שמחה גם בלי פעלולים מסוכנים בעיצומה של השמחה? ברור שאפשר.
• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים


זה הזמן של כולנו, איש איש ותפקידו, החל מבעלי התזמורות, הזמרים, המפיקים, הצלמים והחברים להודיע בריש גלי - די למנהג המסוכן!
כולנו רוצים שהחתן והכלה יחזרו יחד בלילה הראשון שלהם אל ביתם החדש, ולא אל בית החולים, פצועים וחבולים, מדממים ונאנקים מכאבים.
אתר 'כיכר השבת' מנצל את האירוע הטראגי הזה כדי לצאת בקריאה שהיא בבחינת פיקוח נפש, אל בעלי אולמות האירועים, המנגנים, הסאונד-מן והפלאש-מן וכל מי שנוטל חלק בשמחות - אנא הודיעו כי אינכם נוטלים חלק בסכנה. ברגע שהחתן מונף אל-על, התזמורת מפסיקה לנגן, הצלם מפסיק לצלם והפלאש-מן לא מספק את התאורה.
חתן אחד פצוע זה אסון אחד יותר מדי.
די לסכנה!
ולוואי ויהיה הצעד לרפואתו השלימה והמהירה של החתן איתי בן אהובה בתוך שאר חולי ישראל.
 

שוהם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
בוכים ומתפללים!!!
ובהזדמנות זו אולי לעורר גם על מנהגים יותר מסוכנים שקיימים היום בחתונות
כמו לזרוק את החתן מהבמה אל קהל הרוקדים,
או לגלגל ולסובב אותו בתוך מפה.. תמיד מפחיד לראות את זה...
 

פשוש

משתמש מקצוען
חתן לא צעיר.
הייתי בחתונה אתמול.
בסוף החתונה נפל משולחן והוא במצב לא פשוט מורדם ומונשם
בבקשה תתפללו
היתה חתונה כל כך שמחה אתמול---

מתפללים....

מקפיצה את הקישור לתפילה....
 
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה