• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.
מצב
הנושא נעול.

גינדי

משתמש מקצוען
נצליח להגיע עד הבוקר ל 13,000???!!!!
כאן אתם תחליטו!!






1655315687295.png
 

ציפור כחולה

משתמש מקצוען
מה יהיה כתוב במייל ?
חברי כנסת נכבדים, שבעים ומשכרות שמנים טוב לכם כי בחרנו בכם, אבל אנחנו בחרנו לא בשביל שיהיה לכם איך לשלם את המשכנתא לדירה השביעית או השמינית שלכם, בחרנו אתכם כי רצינו שתדאגו לילדים שלנו למשפחה שלנו לשלומינו, לביטחוננו, למה דמינו הפקר למה ילד חרדי הוא פחות?
את הדבר הכי חשוב הפקרתם!!
 

חפציבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תפנית בעלילה: שמועות רצות כי מוישי נחטף על ידי כת “לב טהור״.
בנוסף אומרים שאמא שלו מצאה אצלו דרכון מזוייף לפני שהוא עזב, ויש שמועות שהוא כבר לא בארץ תקופה ארוכה ועזב תחת זהות בדויה.
בטח עוד אחד מהספינים...
 

שמעון גוטליב

משתמש מקצוען
חברי כנסת נכבדים, שבעים ומשכרות שמנים טוב לכם כי בחרנו בכם, אבל אנחנו בחרנו לא בשביל שיהיה לכם איך לשלם את המשכנתא לדירה השביעית או השמינית שלכם, בחרנו אתכם כי רצינו שתדאגו לילדים שלנו למשפחה שלנו לשלומינו, לביטחוננו, למה דמינו הפקר למה ילד חרדי הוא פחות?
את הדבר הכי חשוב הפקרתם!!
אפשר עוד לשנות את הלשון
 

א.ש!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג

מתוך המכלול​

הגירה לגואטמלה ומקסיקו​

בספטמבר 2016, בעקבות פנייה של גורמים רשמיים בישראל ועדויות בדבר התעללות בילדים ובמבוגרים, פשטה המשטרה בגואטמלה על הבניין שבו מתגוררים אנשי הקהילה כדי לחקור את הטענות[9]. אנשי הקהילה עזבו את גואטמלה סיטי ועברו לאזור מבודד יותר בגואטמלה.

באמצע 2017 עברה חלק מהקהילה למדינת צ'יאפס במקסיקו. זמן קצר לאחר מכן, בערב שבת, 8 ביולי 2017, טבל הלברנץ בסמוך לאנשי קהילתו בנהר, וטבע למוות[10][11].

ניסיון הגירה לאיראן​

ב-2018 הגישו אנשי הקהילה בקשה למקלט מדיני באיראן, בטענה כי הם נרדפים על רקע אמונתם[18]. באוקטובר 2021 החלו אנשי הקבוצה לנסות להגיע לאיראן. הרשויות בישראל מנסות לסכל את המהלך, מתוך חשש שאיראן תשתמש בחברי הכת, שחלקם מחזיקים באזרחות ישראלית, כקלפי מיקוח להשגת מטרות מול ישראל.

בדצמבר 2021 שודר בתוכנית עובדה מסעו של ישראל עמיר יחד עם צוות של אנשי מוסד לשעבר וצוות התכנית שניסו למנוע את היציאה של חברי הכת עם נשותיהם וילדיהם מגואטמלה, בדרך לכורדיסטן ומשם לאיראן. בתוכנית מתועד כיצד עצרה המשטרה המקומית מספר אוטובוסים של חברי הכת וניסו לזהות את ילדי הכת, על מנת לאתר את בנו של ישראל עמיר ואת אחותו. הניסיונות לא צלחו, והמשטרה המקומית איפשרה לחברי הכת לעזוב את גואטמלה למקסיקו. משם הם המשיכו לטורקיה, שם מנעו השלטונות את המעבר שלהם לכורדיסטן. על פי המתואר בתוכנית, נכון לסוף 2021 לא ידוע היכן שוהים חברי הכת, וביניהם בנו של ישראל עמיר.

הגירה לבוסניה​

בינואר 2022 נצפו חלק מחברי הקהילה בעיר סרייבו שבבוסניה והרצגובינה.[19]. לאחר שהות של שלושה שבועות במדינה, ב-3 בפברואר 2022, בעקבות תלונות של התושבים, הקהילה היהודית המקומית ופרסומים בתקשורת המקומית שעסקו בכת, הקבוצה שמונה 37 חברים גורשה מהמדינה ועברה למונטנגרו השכנה. לפי המשרד לענייני זרים של מונטנגרו הקבוצה עזבה את המדינה עוד באותו היום לאלבניה.[20]
 

שמעון גוטליב

משתמש מקצוען
אפשר עוד לשנות את הלשון
זה נשלח לביתיים ל

אבוטבול

אייכלר

אשר

בן גביר

בנט

גפני

גנץ

מקלב

פינדרוס
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה